Dit is niet het topic over PSV.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik was liever het seizoen ingegaan met Pepi en Plea, maar gelet op de omstandigheden denk ik dat we het slechter kunnen treffen dan met Boadu. Dat is, als het rond komt.
Ik vind het geen topper, maar als tweede spits achter Pepi denk ik wel goed genoeg om de druk er op te houden en je slaat geen modderfiguur met die twee in Europa.
Je zou idd denken dat je na afgelopen seizoen flink heb mogen afschrijven op hem.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Godver, het staat er echt. 25 miljoen. Voor Brobbey.
Dat probleem is er al als Wout niet geblesseerd is.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je zou idd denken dat je na afgelopen seizoen flink heb mogen afschrijven op hem.
Als Wout geblesseerd raakt heb je wel echt een probleem. Geen ritme en geen vertrouwen meer.
Uiteraard, maar ik heb ook een seizoenskaart van Dortmund omdat ik er voor mijn werk vaak kom.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar jij bent toch voor psv?
Tijd voor een Pandemie, huidige stand aanhouden.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:48 schreef DeeBee het volgende:
https://en.m.wikipedia.or(...)_League_league_phase
WIJ staan bovenaan, dit is gespeeld
dit zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Chelsea T
Borussia Dortmund U
Villarreal U
Club Brugge T
Olympiakos T
Slavia Praag U
Pafos U
Kairat Almaty T
.
Daar hebben we echt helemaal niks aanquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:20 schreef Black-Death het volgende:
NEC heeft zich bij Ajax gemeld voor Kaplan, om voor 1 jaar te huren.
Meh, zou die jongen dan gewoon maar houden.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:20 schreef Black-Death het volgende:
NEC heeft zich bij Ajax gemeld voor Kaplan, om voor 1 jaar te huren.
al geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook leuk voor wat groundhoppingwerk bij clubjes zoals Dukla en Bohemians.
wel duur hoor maatquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Niet te vaak idd.
Cyprus wel lachen en dortmund lekker dichtbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |