‘Heb hem zelf ook’quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn benedenbuurvrouw was host voor die feestjes
Was die kapster, tokkie of kampert?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn benedenbuurvrouw was host voor die feestjes
"Oh, ik dacht dat het een betonboor was"quote:
Oh ja. Ik heb een tijd terug besloten om gewoon sub par te zijn. Krijg toch geen medaille of nobel prijsquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Heul hard aan het werk, krijg ik het warm van.
Jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dus ik ga niet wachten tot alles hier op is want dan heb ik er echt geen zin meer in.Het fijnste is als het allemaal nog op zo'n droogrekje past.
wel goed voor je armspieren, ofzo? Hoe kunnen we dit positief draaienquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die joekels van pannen ook.
Maar goed, ik deed verstandig en deed gewoon braaf de vaat na het avondeten. Future IJs te vriend houden enzo.
En nu is de waterleiding weer gefixt.
Poeh gewoon een simpel plastic ding.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaik heb zo'n rekje + theedoekje maar die theedoek wil ik zo snel mogelijk leeg om te kunnen drogen
welk rekje heb jij?
[..]
wel goed voor je armspieren, ofzo? Hoe kunnen we dit positief draaien. Het is soms ook wel lekker als soort meditatie
en de volgende dag een leeg aanrecht ipv aanrecht met vaat =![]()
! en ja beter, gezeik
Werk slimmer, niet harderquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Heul hard aan het werk, krijg ik het warm van.
Doe danquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Werk slimmer, niet harder
Doe ik nuquote:
Dat en in je kracht staan, ook heel belangrijk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Werk slimmer, niet harder
Nee, helaas, het grootste positieve was m'n hernieuwde waardering voor de vaatwasser.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaik heb zo'n rekje + theedoekje maar die theedoek wil ik zo snel mogelijk leeg om te kunnen drogen
welk rekje heb jij?
[..]
wel goed voor je armspieren, ofzo? Hoe kunnen we dit positief draaien. Het is soms ook wel lekker als soort meditatie
en de volgende dag een leeg aanrecht ipv aanrecht met vaat =![]()
! en ja beter, gezeik
Ik zou het niet durven zeggen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was die kapster, tokkie of kampert?
Een van de meest vreselijke uitspraken die er bestaan.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dat en in je kracht staan, ook heel belangrijk.
Hč wat….quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven zeggen.
Ze zat wel altijd in haar ondergoed op de bank omdat we verwarming deelde en het bij mij anders niet warm werd.
Watquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven zeggen.
Ze zat wel altijd in haar ondergoed op de bank omdat we verwarming deelde en het bij mij anders niet warm werd.
125 pk?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dat en in je kracht staan, ook heel belangrijk.
Zeggen ze allemaalquote:
Oke rupsje Nooitgenoegquote:
quote:
Ze moest de verwarming bij haar beneden op 25 graden zetten zodat het bij mij boven 19 graden werd. Dus was daar altijd bloedheetquote:
oh, staat ie er altijd? Ik heb zo'n inklapbare, want leeg keukenaanrecht!!!!!quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh gewoon een simpel plastic ding.Zal vast van de IKEA komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |