Kom je ook op mijn dweilfeestje?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet echt per se een uitnodiging.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een kroeg en een clitorisJa hoiiiii.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afwas doe ik wel als iets op is. Borden, mokken, lepels.quote:
Alleen als er ook een dweilorkest isquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom je ook op mijn dweilfeestje?
En dan mag ik gaan dweilen op dat feestje zeker.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik geen vaatwasser had, ging dat uiteindelijk net zoals met de was vouwen en strijken en vreet ik na een week uit m'n handen of van een papieren bordje.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afwas doe ik wel als iets op is. Borden, mokken, lepels.
Is weer eens wat anders dan een tupperware party.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik zo lang ga wachten dan heb ik wel een probleem want ik heb wel aardig wat borden en glazen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afwas doe ik wel als iets op is. Borden, mokken, lepels.
Waren dat vroeger niet gewoon seksfeestjes voor ingeslapen huisvrouwen of is dat een mythe?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een tupperware party.
en met zoveel vaat is afwas echt een helquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik zo lang ga wachten dan heb ik wel een probleem want ik heb wel aardig wat borden en glazen.Ik zag wel vandaag dat ik op de een of andere manier bijna geen vork meer heb.
Ik heb dingen soms een half jaar niet aan omdat ik geen zin heb om het te strijken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik geen vaatwasser had, ging dat uiteindelijk net zoals met de was vouwen en strijken en vreet ik na een week uit m'n handen of van een papieren bordje.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een kroeg en een clitorisRIP mannelijke collega'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dus ik ga niet wachten tot alles hier op is want dan heb ik er echt geen zin meer in.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en met zoveel vaat is afwas echt een hel
ben ook erg blij met mijn mega grote afwasmachinequote:Op maandag 25 augustus 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, ik moest laatst met de hand afwassen, ik ben zo blij dat m'n vaatwasser weer bruikbaar is.
Gvdquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ook erg blij met mijn mega grote afwasmachine
en hij maakt het huis zo lekker warm als hij aan staat
Ben ooit eens op 1 geweest van de schoonmoeder van mijn schoonzus (vraag me aub niet waarom, ik denk een temporale hik in de synaps stromen) thank god was het echt iets met tupperware en niet met dildos but-plugs en andere love eggs of weet ik het wat.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren dat vroeger niet gewoon seksfeestjes voor ingeslapen huisvrouwen of is dat een mythe?
Oh ja, ik ging de airco aan doen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ook erg blij met mijn mega grote afwasmachine
en hij maakt het huis zo lekker warm als hij aan staat
Mijn benedenbuurvrouw was host voor die feestjesquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben ooit eens op 1 geweest van de schoonmoeder van mijn schoonzus (vraag me aub niet waarom, ik denk een temporale hik in de synaps stromen) thank god was het echt iets met tupperware en niet met dildos but-plugs en andere love eggs of weet ik het wat.
Die joekels van pannen ook.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en met zoveel vaat is afwas echt een hel
...badkamer?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:09 schreef Ama het volgende:
Vooral als hij in een andere kamer staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |