quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:55 schreef Ygritte het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een eeneiige tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag YSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhh jaaaa, en dan lekker met een doekje er overheen gaan. Heeeerlijk
quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:55 schreef Ygritte het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een eeneiige tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een overall?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een overall?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Your beauty never ever scared me.![]()
Kom maar afwassen dan.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Echt, ik moest laatst met de hand afwassen, ik ben zo blij dat m'n vaatwasser weer bruikbaar is.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Meer dat je tijd teveel hebt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh klinkt het alsof ik het leuk vind om te doen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
tijd voor TOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dan zijn er nog steeds 100 andere dingen leuker om te doen. Ook nuttige dingen.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ik vind de vloer dweilen altijd wel chill (als er geen laag met stof van lak op ligt).
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een overall?Wat is het verschil tussen een kroeg en een clitorisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keta?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een kroeg en een clitorisSowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Ja hequote:Op maandag 25 augustus 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, ik moest laatst met de hand afwassen, ik ben zo blij dat m'n vaatwasser weer bruikbaar is.Nooit zooi op het aanrecht ook.
Tap tap tap![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een kroeg en een clitorisMannen zijn goed in staand plassen, vrouwen zijn goed in zitten zeiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Dat mag je dan hier wel komen doen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
Ik vind de vloer dweilen altijd wel chill (als er geen laag met stof van lak op ligt).Tap tap tap![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Keta?BustedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb er geen ruimte voor en geen aansluiting dus ik moet gewoon lekker ouderwets alles zelf doen.Your beauty never ever scared me.![]()
Het is nog steeds niet echt per se een uitnodiging.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat mag je dan hier wel komen doen.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, ik moest laatst met de hand afwassen, ik ben zo blij dat m'n vaatwasser weer bruikbaar is.ja
Baby darling doll face honey
Forum Opties Forumhop: Hop naar: