Dat hoorde je inderdaad goed.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:24 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Haha die storie volgde nog. Maar idd ze ging mooi hard de trap af.
Maar ze heeft nu dus 4 maaltijden voor 4 personen en daar betaald ze 80 euro voor?? Dat hoorde ik gosd toch? Ik vind dat eigenlijk best wel heel duur als ik eerlijk ben.
Eens, maar ze heeft laatst de BSO nog afgefakkeld in haar stories dus dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:31 schreef Holaa het volgende:
Waarom vraagt Judith geen (vakantie)bso aan vraag ik me af. Daar kan hij vriendjes maken en zijn energie kwijt, en wordt hij lekker de hele dag vermaakt. Dat 2-3 dagen per week geeft nog 5-4 dagen samen over. Dat icm een keer een zomerkamp-dag?
Edit: ja dat kost geld. Maar dit kost haar (teveel?) energie. Ik zou de afweging wel weten...
Of haar instabff AM, die eet met 8 personen van een 4 pers maaltijdquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat hoorde je inderdaad goed.
Ik weet niet of dat duur is, dat is 5 euro per maaltijd. Het kan vast goedkoper. Misschien heeft Sanneke inmiddels wat recepten voor haar.
Dat kan ook nog😬quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:40 schreef Earring het volgende:
[..]
Of haar instabff AM, die eet met 8 personen van een 4 pers maaltijd
Ze zal ook eens ergens wél positief over zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:40 schreef Nieve het volgende:
[..]
Eens, maar ze heeft laatst de BSO nog afgefakkeld in haar stories dus dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Sinds ik ziek ben gaan mijn kinderen ook 2x naar de BSO terwijl ik zelf gewoon thuis ben. Ik laad op voor het weekend om leuke dingen met ze te kunnen doen en zij spelen daar met vriendjes in het bos. Voor ons werkt dit fijn, maar veel mensen vinden er iets van. Daar heb ik me wel overheen moeten zetten..
Snap dat je je daar overheen moest zetten. En herkenbaar. 2 actieve kids met labeltjes hier. Soms nemen wij een dag vrij in de vakantie op de dag dat zij op de bso zijn, of hebben we nog iets langer vrij na op vakantie te zijn geweest en gaan zij al wel naar bso. Zo kunnen we zelf een beetje opladen. Dat gun ik Judith ook wel, als je ziet hoe vaak zij plat moet zonder (of met) Bob erbij.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:40 schreef Nieve het volgende:
[..]
Eens, maar ze heeft laatst de BSO nog afgefakkeld in haar stories dus dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Sinds ik ziek ben gaan mijn kinderen ook 2x naar de BSO terwijl ik zelf gewoon thuis ben. Ik laad op voor het weekend om leuke dingen met ze te kunnen doen en zij spelen daar met vriendjes in het bos. Voor ons werkt dit fijn, maar sommige mensen vinden er iets van. Daar heb ik me wel overheen moeten zetten..
Ga jij ook naar de lekkere dingetjes winkel?quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat duur is, dat is 5 euro per maaltijd. Nu ga ik altijd naar de kaasboer, bakker, slager, groenteboer en supermarkt dus mijn boodschappen zijn denk ik sowieso duurder dan wanneer ik alles bij de supermarkt zou halen. Het kan vast goedkoper. Misschien heeft Sanneke inmiddels wat recepten voor haar.
20 euro per maaltijd is het dan toch? Is voor 1 week.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat duur is, dat is 5 euro per maaltijd. Nu ga ik altijd naar de kaasboer, bakker, slager, groenteboer en supermarkt dus mijn boodschappen zijn denk ik sowieso duurder dan wanneer ik alles bij de supermarkt zou halen. Het kan vast goedkoper. Misschien heeft Sanneke inmiddels wat recepten voor haar.
Ja precies. Ik haal op de maandag altijd boodschappen voor het avondeten van maandag t/m donderdag, ik ben dan gemiddeld tussen de 40 en 50 euro kwijt en vaak zit daar ook nog wel iets bij wat mijn man op vrijdag bij de weekboodschappen (voorraad, broodbeleg, drinken etc etc) vergeten isquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben vooral verbaasd dat ze beweert dat ze hier niet onder kan blijven als ze naar de supermarkt gaat... en een week heeft 7 dagen dus ze zal toch nog voor 3 dagen erheen moeten 🤷 ik heb net week boodschappen gedaan (-zaterdag en zondag dan zijn we niet thuis maar moet zaterdag wel even naar de winkel voor schoolsnacks) en was ¤67 kwijt voor 5 personen en 5 dagen 🤔🤷
Enige plus van een box is dat je niet na hoeft te denken... maar als ik "zo'n week" heb bestel ik bij de jumbo en print ik zelf de recepten uit 🤣
Voor 4 dagen is hetquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:48 schreef Noor_ het volgende:
[..]
20 euro per maaltijd is het dan toch? Is voor 1 week.
Dat heet hier gewoon de kaas- en notenboer😜quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ga jij ook naar de lekkere dingetjes winkel?
Klopt, ik reken 5 euro per persoon per maaltijd.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:48 schreef Noor_ het volgende:
[..]
20 euro per maaltijd is het dan toch? Is voor 1 week.
Mijn kinderen vonden de vakantiebso vreselijk. Hielp ook niet dat het een bso is waar werkelijk elke dag activiteiten en uitjes waren, waardoor mijn kinderen op vrije dagen standaard vroegen: waar gaan we heen? Later zijn ze naar een bso gegaan waar ze zich gewoon in de basis zelf moesten vermaken met vrienden. Dat benaderde de thuissituatie een stuk beter en beviel mijn kinderen ook beter.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:31 schreef Holaa het volgende:
Waarom vraagt Judith geen (vakantie)bso aan vraag ik me af. Daar kan hij vriendjes maken en zijn energie kwijt, en wordt hij lekker de hele dag vermaakt. Dat 2-3 dagen per week geeft nog 5-4 dagen samen over. Dat icm een keer een zomerkamp-dag?
Edit: ja dat kost geld. Maar dit kost haar (teveel?) energie. Ik zou de afweging wel weten...
Klopt, zij eten met 5 ervsnquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:54 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik 4 maaltijden. Dus 20 euro per maaltijd.
En met de ziekenhuizen in Friesland en Groningen is ook van alles mis als we DBM moeten geloven. Ik neem al haar verhalen met een hele grote korrel zoutquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:35 schreef Earring het volgende:
Ach, DBM had ook problemen met de zwemschool van flipflapvriendje. Dat werd ook een ander. Achteraf blijkt dat hij zelf het zwemmen niet leuk vond. Wel zijn diploma gehaald maar niet door voor een volgende want drama.
Dus dat van die school geloof ik ook niet zo.
Ik vind dat veel geld als ik eerlijk ben. Vooral als de kinderen nog jong zijn zoals bij Debbie. Mijn kinderen zijn een stuk ouder maar kom de meeste dagen niet aan 5 euro per persoon.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt, ik reken 5 euro per persoon per maaltijd.
Ja ze besteld voor 4 personen idd waar ze met hun 5en van eten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:57 schreef Earring het volgende:
[..]
Klopt, zij eten met 5 ervsn
Hoewel die jongste nog niet veel zal meeprikken
Dan misschien wel. Ik vergat even dat wij met z’n tweeën zijn (twee volwassenen) en dan kom ik wel boven de 5 p/p p/d uit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:00 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ik vind dat veel geld als ik eerlijk ben. Vooral als de kinderen nog jong zijn zoals bij Debbie. Mijn kinderen zijn een stuk ouder maar kom de meeste dagen niet aan 5 euro per persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |