abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218592925
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:04 schreef Henrike het volgende:
Maar euhh Debbie moest toch naar die internist vandaag?
Niks gelezen.

Vast niet wat ze had verwacht/ gehoopt
pi_218592970
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:16 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind Judith echt altijd wat viezig 🫣 sneu hoor Bob dat dit weer op insta moet
Heeft Bob zo weinig kleding dat alles mee op vakantie was?
pi_218592983
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 00:40 schreef Snaky het volgende:

[..]
Blijkbaar? Echt vreemd. Waarom had ze niet een wasje op de camping kunnen draaien?
pi_218593230
quote:

[..]
Geen kleding meer, geen eten in de kast/vriezer.. it’s amaaaazing
pi_218593266
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik snap ook niets van het feit dat M nog steeds verhuisdozen aan het uitpakken is. Dat zou mij mateloos irriteren dat ik nog steeds niet bij mn spullen kan. En ja ik weet er zijn legio mensen die ook nog genoeg gevulde dozen op zolder hebben staan en soms zelfs meenemen bij een volgende verhuizing
En er verdwijnt zo te zien een hoop in vuilniszakken. Had ze beter voor de verhuizing kunnen doen.
Kleding zo’n lange tijd in dozen laten zitten zou hier ook absoluut betekenen: wassen. Dus nog meer werk.
pi_218593272
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:04 schreef Henrike het volgende:
Maar euhh Debbie moest toch naar die internist vandaag?
Niks gelezen.
Die lip van haar is echt niet ok.
En dat trieste filmpje van haar voorbereidingen voor een dagje dierentuin.
Kom op zeg, alsof ze een mega klus gaat klaren.
Ze hoeft alleen maar te gaan zitten in haar rolstoel.
Hoe deed ze dat in de camper met 5 man 24/7 op elkaars lip?
Mensen die echt LC hebben, is het zeker niet alleen maar zitten.
Ik volg iemand die echt niet veel kan, zeg maar bijna niks.
Die heeft een elektrische ligrolstoel en brengt alleen liggend de dag door.
Maar bij Debbie, klopt zoveel niet!
pi_218593277
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:06 schreef Henrike het volgende:
Waarom kiest Judith niet voor bijv een oppasmeisje uit haar buurt tijdens de vakantie.
Iemand die even met Bob iets onderneemt, een spelletje doet of even naar bijv het zwembad.
Al is het maar een paar uurtjes, zo duur is dat toch niet
Eerlijk? Ik zou mijn kind niet op de zoon van Judith laten passen. Sowieso vind ik dat een kind niet de verantwoordelijkheid over een ander kind zou moeten hebben maar hier hebben we het ook nog over een kind wat zonder regels en grenzen wordt opgevoed.
pi_218593279
AM nog de hele week uitjes organiseert als bezigheid therapie voor de kids, behalve vrijdag dan, haar werkdag.
Ze deelt ook nog dat ze spijt heeft gehad dat ze aan een bepaald programma niet heeft mee gedaan.
pi_218593284
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 00:04 schreef lila01 het volgende:

[..]
Vast niet wat ze had verwacht/ gehoopt
Enkeltje Sprookjesbos gekregen denk ik.
pi_218593288
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 07:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Enkeltje Sprookjesbos gekregen denk ik.
Of hij/zij had volgens expert Debbie te weinig verstand van de ziekte B12.
pi_218593334
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 07:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Of hij/zij had volgens expert Debbie te weinig verstand van de ziekte B12.
Dat is ook heel aannemelijk. Want HB Debbie duldt geen tegenspraak of andere mening. Zij heeft immers haar eigen onderzoek gedaan. Waar ze die energie vandaan heeft gehaald is mij een raadsel.
pi_218593412
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 07:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat is ook heel aannemelijk. Want HB Debbie duldt geen tegenspraak of andere mening. Zij heeft immers haar eigen onderzoek gedaan. Waar ze die energie vandaan heeft gehaald is mij een raadsel.
Boek onder je kussen en slapen, als je wakker wordt weet je alles 😁
pi_218593468
quote:

[..]
Ik had meer het idee dat er anderhalve week van alles heeft liggen stinken in de wasmand, want ze dacht een schoon setje klaar te hebben gelegd. Volgens mij moet er dus meer zijn, maar was dat ook nog allemaal vies.
pi_218593486
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 07:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft ook geen nieuwe internist enkel omdat ‘de oude gestopt is’. De vervanger die ze via de vermoeidheidkliniek kreeg stond haar niet aan, want die erkende niet dat haar B12 onder de 400 enorm problematisch is in haar geval. Terwijl ze dus echt niet schokkend laag zit, alleen lager dan 1-1,5 jaar geleden. Maar misschien he.. Moet ze een keer een samenwerking doen met een supplementen-merk. En gezond gaan leven in plaats van alleen maar in bed liggen stinken. Over dat nieuwe filmpje waarbij Roy haar vaker filmt als ze zich zogenaamd slecht zou voelen zeg ik maar niks.
pi_218593495
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 07:44 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ze heeft ook geen nieuwe internist enkel omdat ‘de oude gestopt is’. De vervanger die ze via de vermoeidheidkliniek kreeg stond haar niet aan, want die erkende niet dat haar B12 onder de 400 enorm problematisch is in haar geval. Terwijl ze dus echt niet schokkend laag zit, alleen lager dan 1-1,5 jaar geleden. Maar misschien he.. Moet ze een keer een samenwerking doen met een supplementen-merk. En gezond gaan leven in plaats van alleen maar in bed liggen stinken. Over dat nieuwe filmpje waarbij Roy haar vaker filmt als ze zich zogenaamd slecht zou voelen zeg ik maar niks.
En dan moeten jubelen dat ze zich zo goed voelt daardoor.. maar dat past niet in haar imago he? Ze moet wel ongeneselijk ziek blijven.
pi_218593530
Onder Debbie’s tiktok zegt iemand ‘: Wat vind je hier nou zelf van Debbie?? Even niet zo piepen, tanden op elkaar en ga genieten van het leven! Aanstellen is ook een vak hè 🙄’

🫣😂
pi_218593542
Debbie neemt dagelijks Ritalin, maar hoe kun je daar dan nog 4 uur overdag mee slapen? Het is toch een oppeppend middel?
pi_218593558
Weet iemand hoe het met de bakfiets van Sanne(ke) zit? Misschien daarom de tuin "opgeknapt"?
pi_218593590
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 08:02 schreef opwegnaar het volgende:
Debbie neemt dagelijks Ritalin, maar hoe kun je daar dan nog 4 uur overdag mee slapen? Het is toch een oppeppend middel?
Alleen oppeppend als je geen adhd hebt.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218593601
Jee wat een aanstelpost van MB zeg, ze doet alsof ze 4 weken alleen met de kinderen naar weet ik het waar is geweest. Maar ze ging naar familie op een plek waar ze al heel vaak geweest is. Pfff wat een maximaal gezeur.
pi_218593604
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 07:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
Onder Debbie’s tiktok zegt iemand ‘: Wat vind je hier nou zelf van Debbie?? Even niet zo piepen, tanden op elkaar en ga genieten van het leven! Aanstellen is ook een vak hè 🙄’

🫣😂
Ze heeft rond middernacht niet verwijderd alleen gereageerd dat deze opmerking meer over diegene zegt dan over haar😅

Vervolgens kan ze volgende keer weer deze opmerking gebruiken waarom het zo belangrijk is dit te delen.

Maar heel eerlijk.. als ik naar mezelf kijk. Ik krijg van dit soort filmpjes juist kotsneigingen van die aanstellerij. Ik heb juist veel meer respect voor mensen die ziek zijn en laten zien wat ze WEL kunnen. Waarom denkt zij engagement te kunnen genereren hiermee (aangezien ze daar naar op zoek is).

Als je dan kijkt naar bijvoorbeeld hoe Jaimy dat deed, die was allereerst écht heel erg ziek maar die liet juist zien wat wel kon. Iedereen was onder de indruk van haar positieve doorzettingsvermogen. Kijk daar heb ik nou mega veel respect voor. Natuurlijk mag je ook de slechte momenten laten zien dat deed Jaimy ook alleen was dan wel 80/20% bij Debbie is het 90% huilie huilie
pi_218593633
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 08:09 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Weet iemand hoe het met de bakfiets van Sanne(ke) zit? Misschien daarom de tuin "opgeknapt"?
Ze wilde wachten met de bakfiets tot ze een huis hadden, want dan kon ze kijken waar ze hem kwijt kon.

Sowieso komt de herfst/winter er aan met nóg meer wind en dan zie ik haar helemaal niet gaan bakfietsen.
pi_218593667
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 08:09 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Ze is al meer dan 24u stil op insta, misschien is ze rondjes aan het fietsen. 🤣
pi_218593682
Sanneke: haar kind kan nog eerder zelf fietsen voordat zij een bakfiets heeft gekocht en erop fietst met hem.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218593702
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 08:02 schreef opwegnaar het volgende:
Ze zegt dat ze ook nog niet zo lang ritalin gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')