abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218591605
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:06 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Zal ik het je nog sterker vertellen...ik was zo klaar met die onzin dat ik haar een pb gedaan heb met de vraag waarom ze zo geheimzinnig over die namen doet omdat iedereen die haar googled binnen 2 minuten de namen weet door de blog en andere mamaplatforms.
Ai dus je bent nu geblockt en ze heeft het blog eraf gehaald 😂👍
pi_218591607
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:05 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
En hoe vaak gaat die meid nou weer oreren hoe knap het wel niet is dat ze dat alleen heeft ondernomen. Zouden dit soort mensen nou nooit moe worden van zichzelf?
Al dat melodramatische gebabbel. En nog bijzonderder; al die mensen die dat allemaal ‘prachtig verwoord’ vinden.

Het klinkt in mijn oren als de hersenspinsels van een emotioneel wrak…
En dat ze zoveel lieve mensen om zich heen heeft die haar helpen, alleen maar liefde (ook nog uit onverwachte hoek, volgens haar).
pi_218591696
Jeetje wat een vreten neemt AM mee op een dagtripje! Of halve dag?
Wat is er mis met een hele appel? En een koek of iets anders, 1 snack per persoon? Alle meiden zijn oud genoeg om een appel af te happen neem ik aan?
pi_218591717
AM haar top 5 favo Storytel boeken. Op nummer 1: Al het blauw van de hemel.
"Ik ga er zelfs heel graag voor hardlopen".
Ehm, ze is echt al maaaanden in dat boek bezig. Hoe dan?? Als het zo geweldig is?
Wat ik overigens beaam, maar ik had het dan ook zo uit.

AM laat haar kinderen vanaf de middelbare school volledig los.
Regen, storm whatever, fietsen zal je.
Maar Jimmie wordt morgen naar de introductie van zijn nieuwe opleiding gebracht. Want hij mag niet met de motor.
Waarom niet met OV, zoals vrijwel alle studenten?
pi_218591729
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:19 schreef Harper het volgende:
Ehm, ze is echt al maaaanden in dat boek bezig. Hoe dan?? Als het zo geweldig is?

Maar Jimmie wordt morgen naar de introductie van zijn nieuwe opleiding gebracht. Want hij mag niet met de motor.
Volgens mij weten de Geertsen niet dat er zoiets als openbaar vervoer bestaat.
pi_218591763
quote:

Dat hardlopen is ook alweer maanden geleden inmiddels ;)
pi_218591781
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:05 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Heb teruggezocht en 2 jaar terug was JvP gewoon mee. Nu lijkt de van de achterkant van de foto geknipt. Denk dat het veel zegt als ze dit jaar niet mee mag. 2 jaar terug plaatste ze:

“Heel veel champagne, heel weinig slaap, maximaal genoten.” JvP haar woorden (lees: MB)
Dat idee heb ik ook, dat J van die foto geknipt is.
pi_218591969
Ik zie dat MB zich echt weer presenteert als single mom op haar Insta. Er komen ook vragen over, maar die zal ze wel swifferen.
pi_218592049
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:05 schreef Cyan het volgende:

[..]
We kunnen een polletje starten. Ik denk dat ze niet meegaat.
Opvallend dat 'papa' (Koen) weer af en toe in beeld komt, maar J helemaal niet meer. Echt naar, vooral omdat de familie Bollen haar schijnbaar ook buitensluit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 25-08-2025 21:51:52 (Spatie) ]
pi_218592052
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:11 schreef lila01 het volgende:

[..]
En dat ze zoveel lieve mensen om zich heen heeft die haar helpen, alleen maar liefde (ook nog uit onverwachte hoek, volgens haar).
Tim 😜🤣
pi_218592074
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:50 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Opvallend dat'papa' (Koen) weer af en toe in beeld komt, maar J helemaal niet meer. Echt naar, vooral omdat de familie Bollen haar schijnbaar ook buitensluit.
Of M en K zijn samen en willen J wieberen maar vinden het sneu dat ze (nog) geen andere woonruimte heeft. Of J heeft een affaire!? Zoveel vragen....
pi_218592082
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:05 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
En hoe vaak gaat die meid nou weer oreren hoe knap het wel niet is dat ze dat alleen heeft ondernomen. Zouden dit soort mensen nou nooit moe worden van zichzelf?
Al dat melodramatische gebabbel. En nog bijzonderder; al die mensen die dat allemaal ‘prachtig verwoord’ vinden.

Het klinkt in mijn oren als de hersenspinsels van een emotioneel wrak…
Zolang ze het zelf maar gelooft. Iets over 'nog nooit zo verbonden geweest met de kinderen blablabla'

Alleen in het vliegtuig (vlucht van 2 uurtjes?!) was ze alleen met de kinderen. Op alle stories continue met andere mensen/familie, laat uit eten (kinderen slapend in een restaurant?!), aan de drank en het zwembad hangen. Nou wat een geweldige familievakantie. Kids echt alle aandacht van moeders

Wat is die vrouw ook een theater, niet te geloven
pi_218592096
Oh dat verhaal van Dbm, op k en k. Het is in haar eigen agressieve stijl geschreven en de naam van Flap is wel 50x genoemd ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 26-08-2025 00:44:10 ]
pi_218592102
quote:

Al het blauw van de hemel is traag/triest boek, niet echt geschikt om te hardlopen lijkt mij. Maar ik loop niet hard dus weet niet welke boeken daarvoor geschikt zijn. 🤣
pi_218592119
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:11 schreef lila01 het volgende:

[..]
Hoe lang gaat ze dat weekje Mallorca uitmelken? Maximaal egocentrisch. Ze hadden toch dat fantastische gezin met zijn tienen? Waar ze alles voor overhoop hebben gehaald? Ze negeert ook haar bonuskinderen volledig.
pi_218592139
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:55 schreef Snaky het volgende:
Oh dat verhaal van Dbm, op k en k. Het is in haar eigen agressieve stijl geschreven en de naam van Flpa is wel 50x genoemd ;(
K&k?
pi_218592151
Mb; een vakantie waarvan ik dacht dat ik hem never mee zou maken.
Ze noemt mallorca haar 2e thuis, dus hoe heb je deze vakantie nooit eerder meegemaakt? Ze verblijft notabene jaarlijks in het zelfde hotel.

En ik vind t grappig dat hier de speculaties nu weer verschuiven naar Jacqueline die eruit gebonjourd wordt ipv Koen😂
pi_218592167
Ik vind Michelle in haar voorlaatste storie van vanavond wel weer iets rustiger en meer ontspannen ogen?
Ik blijf die foto van die vriendin die haar hand zo pontificaal op haar buik heeft gelegd zo bijzonder vinden. Moet er echt niet aan denken dat een vriendin haar hand zo op mijn blote buik zou leggen voor een foto. Dat deden ze alleen (gevraagd) toen ik zwanger was 🤣

Wat het ook is dat daar speelt, ik hoop dat ze rustig met elkaar de tijd aan het nemen zijn om het goed uit te zoeken en goed te regelen. Daar hebben ze ons niet bij nodig. Maar mijn nieuwsgierigheid wil natuurlijk wel gewoon graag weten hoe het nou zit…
pi_218592248
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:56 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Al het blauw van de hemel is traag/triest boek, niet echt geschikt om te hardlopen lijkt mij. Maar ik loop niet hard dus weet niet welke boeken daarvoor geschikt zijn. 🤣
Ik luister muziek, geen boeken als ik hardloop.
En ik luister heel veel boeken.
pi_218592249
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En daarom moest de bolderkar ook mee. Duh.. 😁
Een opstapje naar reclame voor ot en sien?
pi_218592251
Ik denk dat K & J al het theater van M spuugzat zijn en een rustig leventje met zn 2tjes en de kinderen ambiëren.

Maar ja, financieel kan dat maar niet zo want M brengt met de spondeals het meeste geld binnen, net die boerderij gekocht incl mega verbouwing. Dus wat nu? Keeping up with the Bollens..
pi_218592260
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
K&k?
Kids en kurken? Zo'n stupide mammawebsite
pi_218592265
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:58 schreef lila01 het volgende:
Ah, Michelle heeft weer een vriendinnenweekend gepland staan. Naar Reims. Was ze natuurlijk ook wel weer aan toe.
Vorige keer dat ze dat deden was Jvp ook mee volgens mij?
pi_218592278
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:52 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Of M en K zijn samen en willen J wieberen maar vinden het sneu dat ze (nog) geen andere woonruimte heeft. Of J heeft een affaire!? Zoveel vragen....
Ik dacht juist J en K nog samen maar M & J niet meer en M & K ook niet meer
pi_218592311
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ai dus je bent nu geblockt en ze heeft het blog eraf gehaald 😂👍
Op mamaplaats staat ook alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')