abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2025 @ 10:39:06 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218586473
https://www.telegraaf.nl/(...)pekken/85611000.html

Het CDA wil een extra inhouding op het salaris van werkende mensen voor de vrijheid van Nederland

En ook een inhouding voor het nieuwe stikstof fonds
En een verbod op het weggooien van de koffiepads in de groenbak denk ik
Anders komen er overal rododendrons te staan en dat moeten we niet willen
quote:
Koffiedik wordt aanbevolen als meststof vanwege de hoge concentratie stikstof.
Stikstof is inderdaad een essentiėle voedingsstof voor gezonde en krachtige plantengroei.
Toch hebben planten meer nodig dan alleen stikstof.
Hoewel koffiedik rijk is aan stikstof, zijn de andere twee belangrijke voedingsstoffen - kalium en fosfor - slechts in lage concentraties aanwezig.
Hier ligt het probleem: planten hebben kalium nodig voor weerstand tegen hitte, droogte, vorst en ongedierte.
Fosfor bevordert een gezonde vrucht- en bloemvorming en versterkt de wortels.
quote:
Partij mikt ook op rentree stikstoffonds, snijden in zorg en een verbod op anonieme accounts op sociale media
CDA wil inkomensafhankelijke ’vrijheidsbijdrage’ om leger te kunnen spekken
Den Haag- Nederlanders moeten voortaan een ’vrijheidsbijdrage’ gaan betalen, zodat de NAVO-norm gehaald kan worden.

Dat is een opvallend nieuw punt in het CDA-verkiezingsprogramma.
De vrijheidsbijdrage, die via de belastingdienst zal worden geļnd, gaat voor alle burgers en bedrijven gelden en wordt wat partijleider Henri Bontenbal betreft inkomensafhankelijk.
Inge Lengton
Chef politieke redactie, verslaggever Algemene Politiek
8 minuten geleden
Om welk bedrag het grofweg gaat, is onduidelijk. Dat maakt de partij naar eigen zeggen later bekend.
Het CDA presenteerde het concept-verkiezingsprogramma maandag in Den Haag. ’
Bouwen op vertrouwen, onze keuzes voor een fatsoenlijk land’ heet het.
Daarin schetst de partij een diep verdeeld en onzeker Nederland en een politiek die geen verantwoordelijkheid neemt.
quote:
Andere opmerkelijke punten uit de concept-partijprogramma van het CDA:

Waar de partij voorheen pleitte voor 'een straatje erbij' vanwege de woningnood gaat de partij nu voor 'een wijkje erbij' in alle dorpen en steden

De verlaging van het eigen risico wordt teruggedraaid
Militaire opkomstplicht naar Scandinavisch model
Samensmelting van de kinderbijslag en het kindgebondenbudget met een hoger vast en een lager variabel deel

Een verbod op anonieme accounts op sociale media
De minimumleeftijd voor sekswerkers gaat van 18 naar 21 jaar
,Schenken moet aantrekkelijker worden dan erven"
Terugdraaien van het legaliseren van online gokken

Voor alle statushouders is het inburgeringsonderwijs verplicht, in het uiterste geval op straffe van verlies van hun status
Invoer van een nieuwe wet op de politieke partijen, waarin interne partijdemocratie een eis wordt voor politieke partijen

De zittingsduur van de Eerste Kamer wordt verlengd naar zes jaar, waarbij om de drie jaar beurtelings 38 en 37 leden worden gekozen
quote:
De beschikbaarheid van politieagenten om de demonstratie in goede banen te kunnen leiden, moet zwaarder kunnen meewegen bij de beoordeling door burgemeesters.

Iedereen die met harddrugs op zak wordt gepakt, krijgt naast een strafrechtelijke sanctie ook een educatieve cursus over de gevaren van drugsgebruik in lijn met alcohol in het verkeer

Veroordeelde terroristen met een dubbele nationaliteit moeten de Nederlandse nationaliteit kwijtraken en worden teruggestuurd naar het land van herkomst

Door de overheid bekostigd fruit op alle basisscholen

Leeftijdsgrens voor tabaksverkoop moet van 18 naar 21 jaar

Onder strikte voorwaarden (geluid, uitstoot) kan Lelystad Airport open voor burgerluchtvaart

Extra cellen, maar ook meer enkelbanden in plaats van celstraffen

[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 25-08-2025 12:06:21 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218586489
Naar VKZ meegenomen :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_218586493
Fatsoenlijk in schaapskleren.
pi_218586495
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 10:39 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)pekken/85611000.html

Het CDA wil een extra inhouding op het salaris van werkende mensen voor de vrijheid van Nederland

En ook een inhouding voor het nieuwe stikstof fonds
En een verbod op het weggooien van de koffiepads denk ik
[..]
[..]

Wat je denkt, doet er niet zoveel toe. Het gaat om zaken die ook werkelijk in het verkiezingsprogramma staan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 25 augustus 2025 @ 10:46:45 #5
323876 michaelmoore
pi_218586517
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 10:43 schreef Nober het volgende:
het ging te goed met het CDA, in de peilingen,
laten we er maar weer een heffing op het salaris bij doen dacht Bontebal, daar kom je een heel eind met Links

ook nog een Stikstof heffing erbij , ja natuurlijk joh
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218586555
Als men hierop tegen is, dan wordt het 'gewoon' via de belastingen betaald. Linksom of rechtsom moet het toch betaald worden.

Het voordeel is dat er nu per direct apart budget voor wordt gereserveerd in plaats van dat het dus uit de algemene belasting hoop betaald wordt. Dat voorkomt dat men op een gegeven moment niet aan het budget kan komen doordat deze gelden voor andere zaken gebruikt kunnen worden.
  maandag 25 augustus 2025 @ 11:01:49 #7
323876 michaelmoore
pi_218586683
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 10:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Als men hierop tegen is, dan wordt het 'gewoon' via de belastingen betaald. Linksom of rechtsom moet het toch betaald worden.

Het voordeel is dat er nu per direct apart budget voor wordt gereserveerd in plaats van dat het dus uit de algemene belasting hoop betaald wordt. Dat voorkomt dat men op een gegeven moment niet aan het budget kan komen doordat deze gelden voor andere zaken gebruikt kunnen worden.
Ja zo kun je iedere extra heffing op het salaris goed praten

ik ben ervoor om de arbeidskorting te verhogen naar 25.000 euro zodat er ook wat netto overblijft als het werk gedaan is in het weekend
pi_218586695
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 10:43 schreef Nober het volgende:
Uitstekend onderbouwd allemaal weer Nobertje
pi_218586709
"Een verbod op anonieme accounts op sociale media"

Daar gaat Fok. :'(
pi_218586719
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:02 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Uitstekend onderbouwd allemaal weer Nobertje
Graag gedaan rawwetje.
pi_218586735
Een vrijheidsbijdrage via extra inkomstenbelasting.

Gaan ze nog iets bij bedrijven halen die al die defensieorders mogen uitvoeren en waarbij het geld tegen de plinten klotst?
pi_218587040
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja zo kun je iedere extra heffing op het salaris goed praten

ik ben ervoor om de arbeidskorting te verhogen naar 25.000 euro zodat er ook wat netto overblijft als het werk gedaan is in het weekend
Ben jij van het niveau 'zolang ik maar netto meer geld ontvang, zijn alle problemen opgelost'?

Zo ja, dan trek ik mij terug uit deze discussie met jou.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 25 augustus 2025 @ 11:33:45 #13
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_218587053
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:04 schreef Black_Baron het volgende:

Ook zeer gunstig voor klokkenluiders.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 25 augustus 2025 @ 11:40:35 #14
323876 michaelmoore
pi_218587130
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Ben jij van het niveau 'zolang ik maar netto meer geld ontvang, zijn alle problemen opgelost'?

Zo ja, dan trek ik mij terug uit deze discussie met jou.
ik ben van het niveau minder toeslagen en meer netto loon

Nederland heeft 500 miljard staatschuld en 500 miljard latente belastingvordering uit de pensioenpot als men die niet voortijdig laat verdwijnen

Per saldo een staatstegoed dus
pi_218587159
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik ben van het niveau minder toeslagen en meer netto loon
Geen idee hoe dat het onderwerp van dit topic (budget voor NAVO & stikstof) op moet gaan lossen.
  maandag 25 augustus 2025 @ 11:44:29 #16
323876 michaelmoore
pi_218587166
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Geen idee hoe dat het onderwerp van dit topic (budget voor NAVO & stikstof) op moet gaan lossen.
Dat een wat hogere staatsschuld geen enkele probleem is voor Nederland, voordat de EU het komt halen
pi_218587269
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:44 schreef michaelmoore het volgende:
Dat een wat hogere staatsschuld geen enkele probleem is voor Nederland, voordat de EU het komt halen
Ah. Eventuele problemen met de begroting zijn voor latere generaties. Ok.
  maandag 25 augustus 2025 @ 11:56:57 #18
323876 michaelmoore
pi_218587320
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Ah. Eventuele problemen met de begroting zijn voor latere generaties. Ok.
Nederland heeft een negatieve staatschuld een staatstegoed dus, als enige in Europa

De EU heeft daar al eens wat over geopperd over een fors hogere bijdrage voor Rijke EU landen
pi_218587342
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:33 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Ook zeer gunstig voor klokkenluiders.
Zou jij daar voor zijn?
pi_218587345
Yikes, dat zijn toch wel potentiėle zetelkillers die ik hier in lees hoor. Daar ga je in lijstrekkersdebatten best een zware dobber aan krijgen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 25 augustus 2025 @ 12:04:16 #21
323876 michaelmoore
pi_218587410
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Yikes, dat zijn toch wel potentiėle zetelkillers die ik hier in lees hoor. Daar ga je in lijstrekkersdebatten best een zware dobber aan krijgen.
je die stikstof heffing dat is een tikkie gestoord , killing eigenlijk
pi_218587413
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:56 schreef michaelmoore het volgende:
Nederland heeft een negatieve staatschuld een staatstegoed dus, als enige in Europa
Geen idee waar je dat vandaan haalt. Nederland heeft een relatief lage staatschuld vergeleken met andere landen, maar daar is niks 'negatiefs' aan zoals jij het bedoelt.

Met 42,2 procent behoort de Nederlandse staatsschuld tot de laagste van Europa. Het kan nog lager: Luxemburg, Estland, Letland en Litouwen hebben een staatsschuld van rond de dertig procent van het bbp. Er is geen land ter wereld die een 'negatieve staatsschuld en staatstegoed (????)' heeft.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 augustus 2025 @ 12:08:36 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218587450
quote:

Oh verhip, had ik nog niet gezien :{

Die zijn echt knettergek. Dit is voor mij een absolute dealbreaker terwijl ik verder zeer te spreken was over de partij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218587474
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Oh verhip, had ik nog niet gezien :{

Die zijn echt knettergek. Dit is voor mij een absolute dealbreaker terwijl ik verder zeer te spreken was over de partij.
Nou denk ik wel dat ze vooral doelen op de Tiktoks en Facebooks van deze wereld maar het is wel weer écht CDA :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_218587481
Het is nogal een moraal ridder programma vanuit CDA.
Maar de oplossing zoals stikstof of vrijheid bijdrage bevalt mij niet.

Ik zou willen zien dat Overheid op sommige zaken op eigen kosten doen. Daar is de belastingencenten voor. Niet steeds naar de burgers verwijzen.
Ik mis nog iets over bedrijven. Ze zijn in afgelopen jaren te goed verzorgd en beschermd door overheid. Maar die tijden is voorbij, nu moeten bedrijven meer zelf bijdragen. De vraag is CDA ook daarin meegaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Captain_Ghost op 25-08-2025 12:24:56 ]
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  maandag 25 augustus 2025 @ 12:16:04 #26
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_218587497
quote:

Cda ten voeten uit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 25 augustus 2025 @ 12:22:16 #27
323876 michaelmoore
pi_218587542
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Geen idee waar je dat vandaan haalt. Nederland heeft een relatief lage staatschuld vergeleken met andere landen, maar daar is niks 'negatiefs' aan zoals jij het bedoelt.

Met 42,2 procent behoort de Nederlandse staatsschuld tot de laagste van Europa. Het kan nog lager: Luxemburg, Estland, Letland en Litouwen hebben een staatsschuld van rond de dertig procent van het bbp. Er is geen land ter wereld die een 'negatieve staatsschuld en staatstegoed (????)' heeft.
Nederland heeft nog een latente belasting vordering op de pensioenpotten van 35% op 1.850 miljard euro aan uitgesteld loon , geen enkel land in de EU heeft dat

derhalve heeft Nederland een negatieve schuld ofwel een tegoed

vordering en schuld vallen tegen elkaar weg
pi_218587551
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Cda ten voeten uit.
En dienstplicht natuurlijk.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 augustus 2025 @ 12:23:58 #29
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218587561
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Nou denk ik wel dat ze vooral doelen op de Tiktoks en Facebooks van deze wereld maar het is wel weer écht CDA :D
Ik mis NSC ;(

Al heb ik in de wandelgangen gehoord dat die wat dit onderwerp betreft echt geen haar beter zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218587571
Wel heel erg links, je gaat bijna denken dat Bontebal zonder rugdekking van iets rechters in een kabinet wil gaan stappen.
pi_218587593
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik mis NSC ;(

Al heb ik in de wandelgangen gehoord dat die wat dit onderwerp betreft echt geen haar beter zijn.
Christendemocraten gonna christendemocraat :D
pi_218587650
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nederland heeft nog een latente belasting vordering op de pensioenpotten van 35% op 1.850 miljard euro aan uitgesteld loon , geen enkel land in de EU heeft dat

derhalve heeft Nederland een negatieve schuld ofwel een tegoed

vordering en schuld vallen tegen elkaar weg
Die mag je even in je eigen bewoordingen uitleggen, want die snap ik niet.
pi_218587651
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel heel erg links, je gaat bijna denken dat Bontebal zonder rugdekking van iets rechters in een kabinet wil gaan stappen.
Dit is niet links, dit is ouderwets, echt oldskool Christendemocratisch denken. De spruitjeslucht dampt er vanaf. En dan heb ik niet over die milde spruitjes die we tegenwoordig hebben maar écht die oude bittere braakballen die je van je oma/moeder moest eten 'omdat het zo goed voor je is en nu je grote mond dicht houden!'.

Ik ben héél benieuwd of Bontebal dit een beetje luchtig kan verkopen want op inhoud trekt dit niet echt lekker de klagende zwevende kiezer. Wat tegenwoordig de groep is die je moet zien te overtuigen, daar zitten minstens 30 zetels.
pi_218587682
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Toekomstige belasting die over de gigantische pensioenpotten betaald gaat worden. Wel een sterk staaltje creatief boekhouden om daar mee te claimen dat we eigenlijk geen staatsschuld hebben.
pi_218587690
Je mag je kind een jaar verplicht uitleveren aan de overheid van het CDA. :r
pi_218587697
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Toekomstige belasting die over de gigantische pensioenpotten betaald gaat worden. Wel een sterk staaltje creatief boekhouden om daar mee te claimen dat we eigenlijk geen staatsschuld hebben.
Dus omdat daar schijnbaar belasting over betaald moet worden, heft dat de andere belasting (de staatsschuld) op?

Het wordt er niet duidelijker op :D
  maandag 25 augustus 2025 @ 12:41:18 #37
323876 michaelmoore
pi_218587699
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
De miljarden die in de pensioenpotten zitten dat is bruto loon , ofwel uitgesteld loon

Dat belasting geld dat komt dus vrij pas op het moment van afrekenen met de belastingdienst

geen enkele EU land heeft zo een enorme pensioenpot als Nederland met zo een enorme latent belastingtegoed

als dat uitbetaald wordt dan zal het tarief ongeveer 35% zijn over een 1850 miljard euro

een tegoed van de staat van een 600 miljard dus
  maandag 25 augustus 2025 @ 12:42:42 #38
323876 michaelmoore
pi_218587707
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Dus omdat daar schijnbaar belasting over betaald moet worden, heft dat de andere belasting (de staatsschuld) op?

niet schijnbaar dat moet , over mijn pensioen draag ik NU belasting af (72)
Over 2024 3.264 euro

In andere landen heeft men alleen een kleine AOW
pi_218587713
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:40 schreef Black_Baron het volgende:
Je mag je kind een jaar verplicht uitleveren aan de overheid van het CDA. :r
Als je serieus werk wil maken van een sterk leger is de terugkeer van een vorm van dienstplicht misschien ook wel noodzakelijk. Maar zelfs het CDA zie ik niet inzetten op een terugkeer naar de oude dienstplicht in de vorm van "een jaar soldaatje komen spelen".
pi_218587715
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
De miljarden die in de pensioenpotten zitten dat is bruto loon , ofwel uitgesteld loon

Dat belasting geld dat komt dus vrij pas op het moment van afrekenen met de belastingdienst

geen enkele EU land heeft zo een enorme pensioenpot als Nederland met zo een enorme latent belastingtegoed

als dat uitbetaald wordt dan zal het tarief ongeveer 35% zijn over een 1850 miljard euro

een tegoed van de staat van een 600 miljard dus
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:42 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
niet schijnbaar dat moet , over mijn pensioen draag ik NU belasting af (72)

In andere landen heeft men alleen een kleine AOW
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

maandag 25 augustus 2025 @ 12:46:25 #41
323876 michaelmoore
pi_218587734
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
[..]
[..]

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Toekomstige belasting die over de gigantische pensioenpotten betaald gaat worden.
Wel een sterk staaltje creatief boekhouden om daar mee te claimen dat we eigenlijk geen staatsschuld hebben.
is niet creatief
je begrijpt het niet

In andere EU landen hebben ze geen latente belastingtegoed van 600 miljard en een latente staatschuld van 460 miljard

Noorwegen heeft ook een staats tegoed van 2000 miljard euro dat als pensioen dient
pi_218587736
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Als je serieus werk wil maken van een sterk leger is de terugkeer van een vorm van dienstplicht misschien ook wel noodzakelijk. Maar zelfs het CDA zie ik niet inzetten op een terugkeer naar de oude dienstplicht in de vorm van "een jaar soldaatje komen spelen".
Dan moet je je verplicht op een andere manier inzetten. In buurtteams. :')

Een jaar verplichtte tewerkstelling door de overheid. Bizar.
pi_218587752
Nog meer geld inleveren :') Ze hebben wel heel dikke ballen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_218587753
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
je begrijpt het niet

In andere EU landen hebben ze geen latente belastingtegoed van 600 miljard en een latente staatschuld van 460 miljard
Dat ik het niet begrijp, geef ik ook aan. :D

Een herhaling van jouw uitleg maakt het er niet beter op.
pi_218587754
Wel nog even wat complimenten aan het CDA omdat ze zo op het eerste gezicht geen 'gratis bier' uit lijken te delen.
  maandag 25 augustus 2025 @ 12:50:28 #46
323876 michaelmoore
pi_218587758
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Dat ik het niet begrijp, geef ik ook aan. :D

dat is wel een beetje erg
pi_218587766
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]
is niet creatief
je begrijpt het niet

Ik begrijp het prima, je trekt toekomstige inkomsten virtueel af van huidige schulden. :P Persoonlijk vind ik dat heel creatief.
  maandag 25 augustus 2025 @ 12:51:29 #48
323876 michaelmoore
pi_218587772
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik begrijp het prima, je trekt toekomstige inkomsten virtueel af van huidige schulden. :P Persoonlijk vind ik dat heel creatief.
nee het is een huidig tegoed , dat je weg zet tegen huidige schulden
pi_218587777
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:50 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dat is wel een beetje erg
.... :{

Bedankt voor de verduidelijking dat jij het zelf ook niet begrijpt.
pi_218587781
Maar wat zijn ze fAtsOenLijK he _O-

PVV +10 zetels ^O^

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')