abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218591201
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]
PolitiekGPT, voor welke partij werkt tie?
Nee juist niet, het is puur een analytische methode om processen te versnellen.
Vooral de heldere boodschap, bij aankomst dat men geen kans maakt, dat terugkeer binnen 6 maanden de concequentie is. Dat er maar 1 aanvraag mag zijn die eventueel per direct kan worden afgewezen (Senegal is zo’n voorbeeld)
Dan is dat voor beide partijen fijn. Of denk je dat die mensen het leuk vinden dat gedraai en geklooi?
Vakman pur sang
  maandag 25 augustus 2025 @ 20:32:22 #277
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218591227
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Een statushouder krijgt niet per definitie voorrang, gemeentebeleid bepaalt hoe de urgentielijst werkt. Daarnaast gaat dit om AZC’s met asielzoekers en niet om statushouders. Dan is er sowieso al geen sprake van een woning en ten derde zijn studentenhuizen wel het laatst waar een gemeente zich mee bemoeit. Dat kan niet eens.

Kortom; ge-lul.
Statushouders of asielzoekers of wat dan ook.. Als er niet genoeg woningen zijn dan zouden zij wel degenen helemaal achteraan het rijtje moeten zijn.
  maandag 25 augustus 2025 @ 20:37:19 #278
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218591291
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:32 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Statushouders of asielzoekers of wat dan ook.. Als er niet genoeg woningen zijn dan zouden zij wel degenen helemaal achteraan het rijtje moeten zijn.
Uberhaupt alsof de Nederlandse samenleving maximaal belast zou mogen worden met wat die nog net aankan om gelukszoekers die 15 veilige landen zijn doorgereisd te helpen. De leerkrachten die weer een stapje harder moeten lopen voor weer een kind met een taalachterstand, de modalen die weer iets harder moeten zoeken om een woning te krijgen, iedereen met een lager salaris doet al niet meer mee op de woningmarkt.

De zorg die een tandje bij moet schakelen voor zowel de geestelijke problematiek als de extra gezondheidsproblemen, de politie die de mouwen nog even extra moet opstropen voor de culturele aanpassingsproblemen etc. etc.

Het wordt zomaar even afgewenteld, maar Nederlanders worden geacht gratis en voor niets alle problemen die meekomen maar weg te werken, terwijl dat een enorme druk met zich meebrengt. In een maatschappij die al piept en kraakt onder het juk van de overbevolking. Omdat dit feestje nu al sinds de jaren 70 voort gaat.

En dan laten we nog even buitenbeschouwing wat deze verandering, cultureel en demografisch betekent voor ons en onze kinderen in de toekomst.

Ik kan er met mijn botte hoofd niet bij dat mensen hier nog voor kunnen zijn of dit nog verdedigen :') lijkt wel een soort massa psychose bij die mensen.
pi_218591368
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:32 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Een asielzoeker komt niet eens in aanmerking voor het rijtje.
Dit, dus.
  maandag 25 augustus 2025 @ 20:49:56 #280
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218591413
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Een asielzoeker komt niet eens in aanmerking voor het rijtje.
Das alvast mooi
  maandag 25 augustus 2025 @ 20:50:37 #281
319979 Fok-it
All is well
pi_218591422
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:49 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Das alvast mooi
Dus gewoon lekker aan het gillen zonder dat je überhaupt weet waar je het over hebt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 25 augustus 2025 @ 20:52:42 #282
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218591452
quote:
10s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dus gewoon lekker aan het gillen zonder dat je überhaupt weet waar je het over hebt
Hetgeen ik bedoel lijkt me vrij duidelijk.
Maar je mag best nog even met je vingertje wijzen hoor. Tuttut.
pi_218591460
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:52 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Hetgeen ik bedoel lijkt me vrij duidelijk.
Nee hoor.
Dit, dus.
  maandag 25 augustus 2025 @ 20:54:43 #284
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218591472
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nee hoor.
Blijkbaar wel, want je corrigeert me meteen. :')
  maandag 25 augustus 2025 @ 20:55:37 #285
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218591484
quote:
10s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Zo ies koeltoer.
Huilen dan.
pi_218591499
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:37 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Uberhaupt alsof de Nederlandse samenleving maximaal belast zou mogen worden met wat die nog net aankan om gelukszoekers die 15 veilige landen zijn doorgereisd te helpen. De leerkrachten die weer een stapje harder moeten lopen voor weer een kind met een taalachterstand, de modalen die weer iets harder moeten zoeken om een woning te krijgen, iedereen met een lager salaris doet al niet meer mee op de woningmarkt.

De zorg die een tandje bij moet schakelen voor zowel de geestelijke problematiek als de extra gezondheidsproblemen, de politie die de mouwen nog even extra moet opstropen voor de culturele aanpassingsproblemen etc. etc.

Het wordt zomaar even afgewenteld, maar Nederlanders worden geacht gratis en voor niets alle problemen die meekomen maar weg te werken, terwijl dat een enorme druk met zich meebrengt. In een maatschappij die al piept en kraakt onder het juk van de overbevolking. Omdat dit feestje nu al sinds de jaren 70 voort gaat.

En dan laten we nog even buitenbeschouwing wat deze verandering, cultureel en demografisch betekent voor ons en onze kinderen in de toekomst.

Ik kan er met mijn botte hoofd niet bij dat mensen hier nog voor kunnen zijn of dit nog verdedigen :') lijkt wel een soort massa psychose bij die mensen.
Duizenden vluchtelingen uit Somalië hebben maar zelf op vakantie kunnen naar buurland Kenia via TUI.
pi_218591503
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:54 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Blijkbaar wel, want je corrigeert me meteen. :')
Ik corrigeer je argument. Dan is je punt nog steeds een raadsel.
Dit, dus.
  maandag 25 augustus 2025 @ 21:11:36 #288
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_218591612
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Uit die tekst van de Dienst Terugkeer en de frustraties uit die tekst heb ik een beleidsdocument laten samenstellen die processen kunnen verbeteren
Gefeliciteerd. Je hebt nu al meer nuttig werk geleverd dan Marjolein Faber.
pi_218591617
twitter

Kan ook nog een Eritreër zijn. Die zijn wel makkelijk te herkennen aan die domme vogelnest kapseltjes.
pi_218591648
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Kan ook nog een Eritreër zijn. Die zijn wel makkelijk te herkennen aan die domme vogelnest kapseltjes.
Kun je overigens ook gewoon een vakantie boeken naar buurland Ethiopië.
pi_218591672
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:15 schreef Wotte het volgende:

[..]
Kun je overigens ook gewoon een vakantie boeken naar buurland Ethiopië.
Eritreërs gaan ook gewoon terug naar eigen land op vakantie. Zijn allemaal nep-vluchtelingen.
pi_218591732
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

En zo'n incompetente club laten we bijna 3 miljard beheren/uitgeven.
-
pi_218591859
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:47 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Gast, ze kunnen heus wel zien of het een Afrikaan is of niet. Het is gewoon een negroïde man en geen Surinamer of Antilliaan. Dan heb je al snel met een Afrikaan te maken. Wat ze niet altijd kunnen vaststellen, is uit welk land hij precies komt. Kan natuurlijk Nigeria zijn, maar misschien ook wel Benin, Togo, Tsjaad, Kameroen ... Veel asielzoekers doen alsof ze uit een ander land komen om de kans op asiel te vergroten. Misschien maak je als Nigeriaan meer kans dan wanneer je uit een van de omringende landen komt.

Soms spreken die mensen ook dezelfde taal als in de omringende landen, dus dan is het nog lastiger om vast te stellen waar hij vandaan komt.

Ik kan nogmaals dit document van harte aanraden; vooral dat verhaal over die persoon uit Senegal is tekenend.

https://www.dienstterugke(...)+toch+gewoon+uit.pdf
De meeste Afrikanen spreken meerdere lokale talen, dat maakt het ook wat gecompliceerder. Maar ken je een gebied een beetje, dan kun je van veel mensen ook wel weer zien tot welke stam ze behoren (iets andere fysiek, kleren, littekens etc).
Deze gozer heeft schijnbaar geen paspoort, ben wel benieuwd hoe ze dan zijn identiteit vast gaan stellen.
pi_218591866
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:16 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Eritreërs gaan ook gewoon terug naar eigen land op vakantie. Zijn allemaal nep-vluchtelingen.
Er zijn er zelfs in Europa die het regime in Eritrea verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')