Ik doe het wel zonderquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij mijn melk met veren
quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet lezen, is viesVieslelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.000 pedaalomwentelingen gemaakt #autistenunitedquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
20.492 stapjes gezet (uugrrrhhhhllll stappen tellen is voor autisten)
Kan beter @:LTVDK
Heb je daarna de enkels aangevallen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, was vandaag in de supermarkt en daar wilde iemand dwars door mij heen toen ik naar buiten wilde, maar die ging door de verkeerde kant van de deur naar binnen. Je hebt twee deuren, dus het is eigenlijk vrij normaal dat je door de rechterdeur naar binnen gaat.
Stonden we daar als twee halfjes tegenover elkaar stil.
Ja wa denkte???
Dat ik aan de kant voor je ga als je niet eens de wandel etiquette in acht neemt?
*Maakt gefrustreerd dinosaurus -geluid
Kom vechten, vetpoemelquote:
Gewoon doorlopen tegen die persoon aan toch. Beetje zoals in games als er weer iets in de weg staat.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, was vandaag in de supermarkt en daar wilde iemand dwars door mij heen toen ik naar buiten wilde, maar die ging door de verkeerde kant van de deur naar binnen. Je hebt twee deuren, dus het is eigenlijk vrij normaal dat je door de rechterdeur naar binnen gaat.
Stonden we daar als twee halfjes tegenover elkaar stil.
Ja wa denkte???
Dat ik aan de kant voor je ga als je niet eens de wandel etiquette in acht neemt?
*Maakt gefrustreerd dinosaurus -geluid
Ik heb niet echt zin in lichaamscontact met vreemde mensen als ik dat kan vermijden.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon doorlopen tegen die persoon aan toch. Beetje zoals in games als er weer iets in de weg staat.
Benzine over hem heen gooien, vlammetje erbij en met een lief glimlachje wegrennen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zin in lichaamscontact met vreemde mensen als ik dat kan vermijden.
Iemand een duw geven als ze stil staan boven de roltrap is een optie.
Had m'n blikje benzine en lucifers in de Schoen laten liggenquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Benzine over hem heen gooien, vlammetje erbij en met een lief glimlachje wegrennen.
Gewoon als een echte psychopaat weghuppelen, al likkend aan je ijsje. "Tralalalalalaaa".quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Benzine over hem heen gooien, vlammetje erbij en met een lief glimlachje wegrennen.
Dit past wel perfect bij 4Equote:Op zondag 24 augustus 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon als een echte psychopaat weghuppelen, al likkend aan je ijsje. "Tralalalalalaaa".
quote:
Zie, anderen hebben daar ook vertrouwen in.quote:
Zo'n snaaks gniffeltje en dan wegtrippelen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Zie, anderen hebben daar ook vertrouwen in.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:kwiwi die ergens in de tuin het oerwoud verdwijnt en daar @:crack_ tegenkomt
@:bitterbal die probeert een frituurpan aan de praat te krijgen
@:ltvdk die in de keuken de kraan op een vreemde plaats monteert
quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Wie heeft bedacht dat Grmbl zich bezig mocht houden met de keuken?!?"
Gaat 'ie lekkerquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat je hem zo grijzend met kraan in de hand door een deuropening ziet. Oude zware eiken deur valt krakend dicht, en je hoort een donkere "Muhahahaha"
quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De grootste horror van de hele film, grmbl met de keukenkraan in z'n handen en een grote grijns op z'n gezicht.
Ik maar 15.000quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
20.492 stapjes gezet (uugrrrhhhhllll stappen tellen is voor autisten)
Kan beter @:LTVDK
Daarom bewapenen met een machinegeweer, een bazooka en wat handgranaten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Zit dat programma "Overtreders" te kijken, dat BOA zijn is me toch ook een kutbaan zeg. Altijd maar boetes uitdelen voor wildplassen, geen OV kaart hebbben, slapen op een station, fout parkeren, etc. En mensen nemen je nooit serieus omdat je geen politie bent. Vervolgens vallen ze je aan en heb je niks om jezelf fatsoenlijk te verdedigen.
Waar vinden ze in godsnaam mensen voor die banen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |