Ja dat wel, maar ik zou er niet willen wonenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie plek om te wonen
Nou, dan hoop ik dat je zoon leuke buren heeftquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik zou er niet willen wonen
Ze hebben geen tuin, alles is open. Dus als je b uiten zit kijk je zo bij de buren in huis en de buren bij jou
Al best een tijdje dusquote:
ja vorige maand was het misschien 33 jaar geledenquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben daar van , ik dacht van de officierenmes van de Duitsers, woningen gebouwdMooie locatie zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het is een soort communie daar. Het doet alles samen komt allemaal bij elkaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik dat je zoon leuke buren heeft
Mooie treurwilgquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:11 schreef Puzzie het volgende:
Fiets naar de fietsenmaker gebracht , lekker terug gelopen, straks mijn spullen alvast inpakken voor mijn logeerpartij bij mijn moeder. Eerst morgen ff naar het ziekenhuis en dan richting Cuijk![]()
[ afbeelding ]
Staan hier ook meerdere in het parkquote:
Hier bij het water staan er ook veelquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:15 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Staan hier ook meerdere in het parken bij mijn oude school staat een hele grote...
Vooral met ruige rijp is het alsof je in een sprookje loopt met deze bomenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier bij het water staan er ook veel
Pracht boomquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:11 schreef Puzzie het volgende:
Fiets naar de fietsenmaker gebracht , lekker terug gelopen, straks mijn spullen alvast inpakken voor mijn logeerpartij bij mijn moeder. Eerst morgen ff naar het ziekenhuis en dan richting Cuijk![]()
[ afbeelding ]
Ja prachtig hequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vooral met ruige rijp is het alsof je in een sprookje loopt met deze bomen
Mogguhhquote:
Dank!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pracht boom
Geniet van de dagen b ij je moeder en succes in het ziekenhuis.
No mayoquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zal ze, stelletje debielen dat ze geen mayonaise hebben![]()
Kill them with fire
https://www.nu.nl/buitenl(...)-broodje-krijgt.html
Morguh Marcquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |