Zijn het echt goede?quote:
Het gaat echt siberie keer 3 worden hier straks.quote:
Ja dat mag ook wel weer eensquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:58 schreef Domnivoor het volgende:
Dan kan ik misschien weer schaatsen in de winter
Straks. Volgend jaar al?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat echt siberie keer 3 worden hier straks.
Maar de rest van de aarde warmt op
De heren zeiden net 2060 maar het wordt steeds eerderquote:
Ik hoor het wel als het zover is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:06 schreef drakin het volgende:
[..]
De heren zeiden net 2060 maar het wordt steeds eerder
Nee. Geen kunstenaar. Ken jij iemand die daar woont?quote:
Winterlaarzen, kaplaarzen seizoen is wel voorbij zodra het gaat vriezenquote:
Ik bekeek de site, ken het nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Geen kunstenaar. Ken jij iemand die daar woont?
er komt wel.op de verjaardag van de kids iemand die kunstenaar is.quote:
Het kantelpunt ja. Maar kan daarna nog 100 jaar duren voordat het daadwerkelijk stil valt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja dat punt is zojuist een jaartje of 50 dichterbij gekomen. Dus nog een keer een flinke verschuiving en dan ga ik het zelfs nog meemaken
Voorlopig wordt het alleen maar warmer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het kantelpunt ja. Maar kan daarna nog 100 jaar duren voordat het daadwerkelijk stil valt.
Het is een proces wat zich langzaam voltrekt, het is niet ineens 20 graden kouder in de winter.
Jep.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voorlopig wordt het alleen maar warmer.
quote:Er zijn aanwijzingen dat de Golfstroom nu al vertraagt. Dat vertragen kan volgens de onderzoekers de komende decennia al een verkoelend effect hebben op de temperatuur in Noordwest-Europa. Van Westen: "Je hebt enerzijds de mondiale opwarming, maar anderzijds het afkoelende effect van het verzwakken van de AMOC. Vanaf nu kunnen we een lichte tendens van afkoeling verwachten de komende jaren."
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ge-deze-eeuw-bereikt
goede winterjas nodig dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Jep.
Maar misschien dat we al wat merken in de winter.
[..]
Die heb ik.quote:
bestaat die nog?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die heb ik.
Bij de dump gekocht in Leeuwarden
Nog steeds ja.quote:
Blijft een raar verhaal die sokkenquote:
Best wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Blijft een raar verhaal die sokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |