SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Gelukkig is mijn muis niet in mijn mancave momenteel, anders was ze bij het lezen van het woordje 'shoarma' met pinpas van de gezamelijke rekening en de credit card ten strijde getrokken richting onze lokale shoarma boer om de hele tent leeg te bestellenquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:50 schreef drakin het volgende:
[..]
1e bord soep, andijvie met wat zout koken, wat bouillon erbij en met de staafmixer fijn maken.
2e bord soep courgette gebakken erdoor, pesto erdoor en zongedroogde tomaatjes.
3e bord soep shoarma gebakken en een teen knoflook erdoor.
Nu is het goed![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb nog meer shoarmaquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn muis niet in mijn mancave momenteel, anders was ze bij het lezen van het woordje 'shoarma' met pinpas van de gezamelijke rekening en de credit card ten strijde getrokken richting onze lokale shoarma boer om de hele tent leeg te bestellen![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Your post has been forwarded...quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn muis niet in mijn mancave momenteel, anders was ze bij het lezen van het woordje 'shoarma' met pinpas van de gezamelijke rekening en de credit card ten strijde getrokken richting onze lokale shoarma boer om de hele tent leeg te bestellen
How can I make this topic about me?![]()
Scherf kent geen genade vandaagIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mocht je er perse vanaf willen kun je altijd je adres DM'en, mijn muis offert zich op voor volk en vaderland om het op te eten voor jequote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wat zal ik op mijn broodjes doen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Schoarma met uitjes, pikante augurkjes, sambal en velen knoflook saus?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oehquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schoarma met uitjes, pikante augurkjes, sambal en velen knoflook saus?![]()
How can I make this topic about me?![]()
Gewone volkoren broodjesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik wilquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schoarma met uitjes, pikante augurkjes, sambal en velen knoflook saus?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stuur je muis maar, mijn kat heeft nog niet gegeten vandaagquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mocht je er perse vanaf willen kun je altijd je adres DM'en, mijn muis offert zich op voor volk en vaderland om het op te eten voor jeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: