SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Dat is Makkaliequote:Op zondag 24 augustus 2025 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mischien komt die uit makka he
ik analiseer tegenstandersquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed om te zien dat jij er elke wedstrijd van Ajax bij bent.
Ah, een flipperkast. Ik begreep je niet zo goed, aangezien ik aannam dat we hier op een Nederlandstalig forum zijn.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah, een flipperkast. Ik begreep je niet zo goed, aangezien ik aannam dat we hier op een Nederlandstalig forum zijn.
17 minuten. Lisa zou trots zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:55 schreef Bugno3 het volgende:
Prima uitvoering van Sjonball tot op heden. Kijken of ze nu genoeg inhoud hebben om het langer dan 12 minuten vol te houden.
jonge.....quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is 2025 dus het is helemaal oke jongen.
Croissant? Heb je geen bara broer?quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker nasi-tje pakken zo. Heb je niet in Rennes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |