SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Dat is Makkaliequote:Op zondag 24 augustus 2025 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mischien komt die uit makka he
ik analiseer tegenstandersquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed om te zien dat jij er elke wedstrijd van Ajax bij bent.
Ah, een flipperkast. Ik begreep je niet zo goed, aangezien ik aannam dat we hier op een Nederlandstalig forum zijn.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah, een flipperkast. Ik begreep je niet zo goed, aangezien ik aannam dat we hier op een Nederlandstalig forum zijn.
17 minuten. Lisa zou trots zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:55 schreef Bugno3 het volgende:
Prima uitvoering van Sjonball tot op heden. Kijken of ze nu genoeg inhoud hebben om het langer dan 12 minuten vol te houden.
jonge.....quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is 2025 dus het is helemaal oke jongen.
Croissant? Heb je geen bara broer?quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker nasi-tje pakken zo. Heb je niet in Rennes.
Volgens mij heeft zijn vader dat al genoeg gedaan vroeger.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan iemand die megafoonmongool een paar tikken verkopen?
Ik ook niet, dan moet je naar Ajax kijken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik zou me niet prettig voelen op een zondagmiddag in de Amsterdam ArenA.
Er 3 om de oren krijgen heeft daar een andere betekenisquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zit bij hells angelsquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan iemand die megafoonmongool een paar tikken verkopen?
quote:Ajax-fans ergeren zich kapot: 'Gooi hem onmiddellijk het stadion uit'
Ajax-fans
Foto: © Imago
Dominic Mostert
10 augustus 2025, 14:54 Bijgewerkt: 15:12
Supporters van Ajax ergeren zich groen en geel aan één medesupporter in de Johan Cruijff ArenA. Een man met een megafoon is dit seizoen ‘nog luider’ dan vorig jaar, merken fans op tijdens de wedstrijd.
De man met de megafoon is al jarenlang te horen, maar zondag lijken supporters zich nog meer te storen aan zijn aanwezigheid. Het regent boze tweets van fans die willen dat hij onmiddellijk het stadion uit wordt gezet. Wie de man niet heeft gehoord, kan in de uitzending van ESPN terugspoelen naar minuut 02.09. Toen was hij goed hoorbaar.
Met een open dak kan er zomaar Zyklon B op je hoofd vallen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
quote:
ja want hamas heeft dat allemaal gedaan natuurlijkquote:
Martin is wel stil. Prima vent is dat.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:03 schreef Bugno3 het volgende:
Commentatortje lult het applaus lekker vol zo
Goed dat je het zelf ook zegt .:)quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
ja want hamas heeft dat allemaal gedaan natuurlijk
Ze spelen nu allemaal op de helft van de tegenstanderquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |