SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Jawel, maar dan was het bijhouden van de punten via ouderwetsquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:13 schreef MooieTop6 het volgende:
Zonder @:wrappedeuphoria en @:gebrokenglas zou er niet gebolkt kunnen worden
ipv via Python of php.How can I make this topic about me?![]()
ZOnde van je energiequote:Op zondag 24 augustus 2025 13:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mensen klagen overal over en worden ziedend als ze een keer tegen worden gesprokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is een filmpje van jou toch?quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als meer het er mee eens zijn dat bijv. dat aantal gebolkt eruit kan dan verwijder ik dat. Gedetailleerde stats zijn sowieso beschikbaar op de dts stats site, en dat is nu exact hetzelfde als wat hier staat.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al doe cijfertjes, toen ik mee speelde om te winnen was alleen belangrijk welke plaats en hoeveel punten
Hoevaak gebolkt en hoeveel posten gezet is wat mij betreft helemaal niet relevant
Het aantal bolks kan er wat mij betreft sowieso wel uit, postaantal nog niet zeker over.![]()
O voor mij hoef je dat niet te doen hoor. Heeft er altijd al gestaan.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als meer het er mee eens zijn dat bijv. dat aantal gebolkt eruit kan dan verwijder ik dat. Gedetailleerde stats zijn sowieso beschikbaar op de dts stats site, en dat is nu exact hetzelfde als wat hier staat.
Het aantal bolks kan er wat mij betreft sowieso wel uit, postaantal nog niet zeker over.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik werd vroeger geirriteerd als iemand mij tegensprak terwijl ik wist dat ik gelijk had.quote:
Of als ik gewoon een mening gaf en mensen deden er alles aan om hun gelijk te krijgen.
Dat was vroeger. Tegenwoordig geef ik nog 1x aan hoe ik denk dat het zit of hoe het moet, en daarna is het klaar.
Goed hoor, laat maar. Zoek het lekker uit.
How can I make this topic about me?![]()
Hey Birdiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet precies wat 'gebolkt' is, daarom staat dat niet in mijn overzicht.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als meer het er mee eens zijn dat bijv. dat aantal gebolkt eruit kan dan verwijder ik dat. Gedetailleerde stats zijn sowieso beschikbaar op de dts stats site, en dat is nu exact hetzelfde als wat hier staat.
Het aantal bolks kan er wat mij betreft sowieso wel uit, postaantal nog niet zeker over.
Postaantal vind ik wel handig.How can I make this topic about me?![]()
Groot gelijk. Niet druk maken over hoe een ander denkt of wat een ander vindt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik werd vroeger geirriteerd als iemand mij tegensprak terwijl ik wist dat ik gelijk had.
Of als ik gewoon een mening gaf en mensen deden er alels aan om hun gelijk te krijgen.
Dat was vroeger. Tegenwoordig geef ik nog 1x aan hoe ik denk dat het zit of hoe het moet, en daarna is het klaar.
Goed hoor, laat maar. Zoek het lekker uit.
ZOek het dan maar uit en bekijk het maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo rollen bepaalde mensen, die blijven maar doorgaan terwijl ze zelf gigantisch fout zitten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik werd vroeger geirriteerd als iemand mij tegensprak terwijl ik wist dat ik gelijk had.
Of als ik gewoon een mening gaf en mensen deden er alels aan om hun gelijk te krijgen.
Goed hoor, laat maar. Zoek het lekker uit.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ha spring in het veldquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik tochquote:
Stukken lekkerder dan de groenequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is ook zo, en dan lekker koud met dat warme weer heerlijkquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:23 schreef Lovely het volgende:
Blijft ook langer goed en de smaak is 10 x lekkerderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ff wandelen
Jam jamquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook zo, en dan lekker koud met dat warme weer heerlijk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: