quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:16 schreef Tjoent het volgende:
Het is jullie bekend dat in Israël talloze geweldige uitvindingen worden gedaan op het gebied van o.a. gezondheidszorg waar de hele wereld baat bij heeft?
quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom kom je dan met die opmerking?
Blijft apart he. De zaken 180º omdraaien.quote:
Waarom is de PVV niet verboden dan?quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Blijft apart he. De zaken 180º omdraaien.
PVV heeft maar één lid, Geert Wilders, en er is dus geen sprake van een partijstructuur. Derhalve is Wilders een dictator binnen zijn beweging want een partij kun je het niet noemen met slechts één lid.
Ook is het ondemocratisch om regels omtrent democratie te breken. De macht mag niet bij een individu liggen in een rechtstaat.
Oh, ik moet blijkbaar antwoord geven. Nou bij deze.quote:
Dat is algemeen bekend, en daar kun je van alles van vinden. Dat mag. En blijkbaar hebben mensen er geen probleem mee.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Blijft apart he. De zaken 180º omdraaien.
PVV heeft maar één lid, Geert Wilders, en er is dus geen sprake van een partijstructuur. Derhalve is Wilders een dictator binnen zijn beweging want een partij kun je het niet noemen met slechts één lid.
Ook is het ondemocratisch om regels omtrent democratie te breken. De macht mag niet bij een individu liggen in een rechtstaat.
Voorts staat het iedereen vrij niet met ze samen te werken.
D66 was destijds ook heel democratisch. Rob Jetten was gekozen en plop daar kwam Kaag en weg was de functie van Jetten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:19 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend, en daar kun je van alles van vinden. Dat mag. En blijkbaar hebben mensen er geen probleem mee.
Een ledenpartij is democratischer, maar kent ook zijn nadelen:
Bekijk deze YouTube-video
Hij is alleenheerser binnen PVV en dus dictator. Heeft niets met een mening te maken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:17 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Waarom is de PVV niet verboden dan?
Dat Wilders een dictator is, is een mening, geen feit.
Aldus degene die in deze reeks continue de PVV en haar denkbeelden loopt te verdedigen, maar er heus niet op stemt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:13 schreef Mathijsco het volgende:
PVV, de partij waar 'niemand op stemt' of zegt te stemmen, en die toch naar de 35 zetels kruipt.
Een statutair directeur in een bedrijf is ook alleenheerser. Die noem je ook niet 'dictator'.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hij is alleenheerser binnen PVV en dus dictator. Heeft niets met een mening te maken.
Het verbaast me dat ze niet zijn verboden. Kan nog gebeuren wellicht.
Hangt van zijn of haar gedrag af, maar we hebben het hier over een volksvertegenwoordiger, niet over een directeur.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:22 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Een statutair directeur in een bedrijf is ook alleenheerser. Die noem je ook niet 'dictator'.
Je snapt zelf ook wel dat de timing op zn minst bijzonder is als er gepraat over genocidale praktijken van Israel en dan kom jij met een post in trant van: "Ja maar Israel doet ook wat goeds!!"quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:17 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oh, ik moet blijkbaar antwoord geven. Nou bij deze.
Iets positiefs zeggen over een land, is daar iets mis mee?
Mwah, je kunt veel zeggen van de nazi's, maar de treinen reden wel op tijd. Mooie kleren hadden ze ook!quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel dat de timing op zn minst bijzonder is als er gepraat over genocidale praktijken van Israel en dan kom jij met een post in trant van: "Ja maar Israel doet ook wat goeds!!"
Nee, ik ga niet op de knieën voor Frans en Suske van de groene rebellenclub.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Aldus degene die in deze reeks continue de PVV en haar denkbeelden loopt te verdedigen, maar er heus niet op stemt.
Toon eens ballen dan.
Heb je uberhaupt het programma of de moties die de SP indient en waar ze voor stemt wel eens doorgenomen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:33 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet op de knieën voor Frans en Suske van de groene rebellenclub.
En dat vind jij heel vervelend.
Als jij -zoals je beweerd- feeling met de SP had gehad, dan wist je exact hoe de verhoudingen liggen met de PvdA, en meer specifiek met Timmermans na hetgeen hij geflikt heeft bij de afgelopen verkiezingen.
Daarom twijfel ik ook aan je verhaal.
ik ga niet op Wilders stemmen , als ik hem naast Orban zie staan dan heb ik al gegeten en gedronken, maar wel op JA21quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:13 schreef Mathijsco het volgende:
PVV, de partij waar 'niemand op stemt' of zegt te stemmen, en die toch naar de 35 zetels kruipt.
die heeft toch aandeelhouders en een raad van bestuur?quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:22 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Een statutair directeur in een bedrijf is ook alleenheerser. Die noem je ook niet 'dictator'.
quote:AI-overzicht
Een statutair directeur is een bestuurder van een onderneming (een besloten vennootschap (BV) of naamloze vennootschap (NV)) die formeel is benoemd door de algemene vergadering van aandeelhouders (AVA) of de raad van commissarissen, op basis van de statuten van de onderneming. Deze benoeming is vastgelegd in een benoemingsbesluit. De statutair directeur heeft de bevoegdheid om de vennootschap te vertegenwoordigen en voert de taken uit die in de wet en statuten zijn vastgelegd.
Belangrijke kenmerken van een statutair directeur:
Benoeming:
De statutair directeur wordt benoemd door de AVA of de raad van commissarissen, vaak op basis van een aandeelhoudersbesluit.
Vertegenwoordiging:
De statutair directeur heeft de wettelijke bevoegdheid om de vennootschap te vertegenwoordigen.
Lang niet altijd. Als diegene DGA is.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die heeft toch aandeelhouders en een raad van bestuur?
Wat hebben sentimenten mbt de PvdA en Timmermans (die ik overigens nergens noem of ontken) te maken met je onzin dat de SP graag een coalitie wil met de PVV, CDA en BBB?quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:33 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet op de knieën voor Frans en Suske van de groene rebellenclub.
En dat vind jij heel vervelend.
Als jij -zoals je beweerd- feeling met de SP had gehad, dan wist je exact hoe de verhoudingen liggen met de PvdA, en meer specifiek met Timmermans na hetgeen hij geflikt heeft bij de afgelopen verkiezingen.
Daarom twijfel ik ook aan je verhaal.
https://www.kibo-accounta(...)cteur-of-bestuurder/quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:40 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Lang niet altijd. Als diegene DGA is.
quote:AI-overzicht
Een statutair directeur DGA is iemand die bestuurder is van een rechtspersoon (meestal een BV of NV), een groot deel van de aandelen bezit, en daardoor zeggenschap heeft over zijn of haar eigen ontslag, waardoor deze meestal niet is verzekerd voor werknemersverzekeringen zoals WW.
De benoeming van een statutair directeur gebeurt door de aandeelhoudersvergadering of raad van commissarissen.
Ja, dat kan dus in je eentje. Je tekent dan einde van het jaar een document dat je de aandeelhoudersvergadering hebt gehouden. Met jezelf. Als je enig aandeelhouder bent.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.kibo-accounta(...)cteur-of-bestuurder/
[..]
ja dan ben je wel zelf verantwoording schuldig aan de vakbondenquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:43 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus in je eentje. Je tekent dan einde van het jaar een document dat je de aandeelhoudersvergadering hebt gehouden. Met jezelf. Als je enig aandeelhouder bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |