abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218583852
Maar al zouden de kinderen van JvP er niet zijn, dan is het toch alsnog vreemd dat zij zelf niet naar het feestje is gegaan? Het is de partner van zowel Michelle als Koen!
pi_218583859
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:26 schreef lila01 het volgende:
JvP en haar kinderen waren blijkbaar niet welkom. En dat ze Koen wel hebben gevraagd, dat snap ik. Die kennen ze ook al jaren. Geen foto/ filmpje van MB en Koen samen. Wel een filmpje met haar broer.
Maar als alles koek en ei is daar lijkt me dat je JvP ook uitnodigt. Die draait inmiddels ook al een paar jaar mee...
pi_218583860
🤦♀ die story waar ze die oordoppen indoet, mijn hemel wat een 🤡

En over b12 hoeft ze geen tips hoor
pi_218583862
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:25 schreef ubik het volgende:

[..]
Maar ze hebben toch een nanny??
Klopt. En de bonus opa en oma passen 1 dag per week op en haar ouders volgens mij ook nog een dag. Michelle is een drukke meid. Die moet al die vriendschappen bijhouden, een drop schieten en ook nog op inkoop. En vergeet al die Hello Fresh maaltijden niet die ze voor 10 man moet koken. ;)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218583863
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:31 schreef WildeTuinen het volgende:
Tjongejonge die Judith.....geen eten in huis! Echt hoe dan?? Dat je zelf zo wilt leven moet je zelf weten....maar ze heeft een kind waar ze voor moet zorgen! Echt niet te geloven zeg.
Bob zit zeker niet om half 9 in de klas morgen.
Ik hoop dat de juf dit jaar eens een stukje strenger wordt. Niet te doen dit....
Nou dit snap ik ook niet. Sowieso in de laatste vakantieweek op vakantie gaan vind ik de hel, maar dan op zondag laat terugkomen en niks in huis hebben.
Echt mega kortsluiting bij mij.
pi_218583867
OMG.. Debbie zit in dezelfde lotgenoten groep als ik van de b12.
Dat stukje tekst ook: geen tips geven🤣😂
Maar de ergo en de b12 fb groep mogen dat dan weer wel.
Als het maar in haar straatje past he.
pi_218583870
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:15 schreef WildeTuinen het volgende:
Die beelden bij Debbie 🙄😭...... En 3 stories ervoor is ze de hele slaapkamer aan het behangen...... Heel bijzonder dit.
Bij de beelden van de Bollens krijg ik alleen maar meer vragen....
😂 "de vragen van de kinderen gaan langs mij heen" 😂 ik moet geregeld bloeddruk meten en dan mag ik niet bewegen of praten... mijn kinderen hebben dan de gave om precies dan iets te vragen 😂 dan kijk ik ze op een bepaalde "je weet toch dat ik niet mag reageren!!" Aan...
Debbie had dezelfde blik.. je weet toch dat we even zielig filmpje gingen maken!!

Overigens geen woord meer over haar kapotte bolide...
pi_218583889
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:28 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Nou dit snap ik ook niet. Sowieso in de laatste vakantieweek op vakantie gaan vind ik de hel, maar dan op zondag laat terugkomen en niks in huis hebben.
Ik vind het zielig voor Bob.
Die stresst morgen want wil naar school.
Zonder een gezellig voorbereidde eerste schooldag met een lekker gevuld luchtrommeltje.
Als hij bij mijn kind in de klas zou zitten ging ik het voor hem fixen, vind het oprecht sneu voor hem
pi_218583895
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:10 schreef Lampje88 het volgende:
B12 te kort is een ziekte anzich? Die zij nu heeft?

Maar goed de internist is gestopt waarschijnlijk omdat hij zich niet kon vinden in haar gebrabbel.. dus op naar de volgende
Bij haar is het niet eens een b12 tekort, maar gewoon de ziekte b12 :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218583901
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:26 schreef WildeTuinen het volgende:
Maar al zouden de kinderen van JvP er niet zijn, dan is het toch alsnog vreemd dat zij zelf niet naar het feestje is gegaan? Het is de partner van zowel Michelle als Koen!
Dit dus. Alsof ze compleet wordt genegeerd.
pi_218583904
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂 "de vragen van de kinderen gaan langs mij heen" 😂 ik moet geregeld bloeddruk meten en dan mag ik niet bewegen of praten... mijn kinderen hebben dan de gave om precies dan iets te vragen 😂 dan kijk ik ze op een bepaalde "je weet toch dat ik niet mag reageren!!" Aan...
Debbie had dezelfde blik.. je weet toch dat we even zielig filmpje gingen maken!!

Overigens geen woord meer over haar kapotte bolide...
De filmpjes en foto's neemt ze vast op voor de arts van het uwv, zullen we die andere filmpjes van haar activiteiten ook bijvoegen?
pi_218583914
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:26 schreef WildeTuinen het volgende:
Dit dus. Alsof ze compleet wordt genegeerd.
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:27 schreef Wijkje79 het volgende:

[..]
Maar als alles koek en ei is daar lijkt me dat je JvP ook uitnodigt. Die draait inmiddels ook al een paar jaar mee...
Ja, precies. En volgens mij zijn haar kinderen ook weleens bij die mensen geweest, maar dat weet ik niet zeker.
pi_218583915
Wauw debbie...

Hoe gaat zoiets dan? "Roy ik voel nu slecht, pak even de telefoon en film hoe ik in de rolstoel zit en mijn oordoppen in doe. Dan zucht ik even diep en doe ik net alsof alle vragen van de kids niet meer binnenkomen" WTF. Sorry.

En zoë hoogbegaafdheid? Als dat zo was had debbie al lang breed dat hele traject uitgemolken.

Bollen; ik vind het bijzonder dat JVP er niet bij was. De kids waren bij hun vader hoezo is JVP dan niet welkom? Het is toch altijd #allesisfamilie en #thethreeofus etc. Ze doen ineens alles apart van elkaar.
pi_218583940
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:32 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
Wauw debbie...

Hoe gaat zoiets dan? "Roy ik voel nu slecht, pak even de telefoon en film hoe ik in de rolstoel zit en mijn oordoppen in doe. Dan zucht ik even diep en doe ik net alsof alle vragen van de kids niet meer binnenkomen" WTF. Sorry.

En zoë hoogbegaafdheid? Als dat zo was had debbie al lang breed dat hele traject uitgemolken.

Bollen; ik vind het bijzonder dat JVP er niet bij was. De kids waren bij hun vader hoezo is JVP dan niet welkom? Het is toch altijd #allesisfamilie en #thethreeofus etc. Ze doen ineens alles apart van elkaar.
Ze mag hopen dat zie niet hoogbegaafd is, dan valt ze bij haar dochter ook door de nand
pi_218583948
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:28 schreef Cyan het volgende:

[..]
Klopt. En de bonus opa en oma passen 1 dag per week op en haar ouders volgens mij ook nog een dag. Michelle is een drukke meid. Die moet al die vriendschappen bijhouden, een drop schieten en ook nog op inkoop. En vergeet al die Hello Fresh maaltijden niet die ze voor 10 man moet koken. ;)
Echt, wat een neppe toestand is het toch. En maar knuffelfoto' s delen, die drukke meid.
pi_218583966
Ik word gewoon misselijk van Debbie haar gedrag.. iedereen kan toch zo'n toneelstuk opvoeren? Wat bewijst dit dan dat ze zo ziek is? Is ze dat behangen dan ineens vergeten ofzo? Toen zag ik haar niet in rolstoel al pratend behangen zonder oordoppen in.
pi_218583972
In haar stories komt eerst de reclame voor Terstal voorbij en daarna zie je MB in een peperdure jurk en Jimmy Choo' s.
pi_218583977
Popcorn is op hier en ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is… de poly is niet meer. Ben benieuwd of er deze week een juice kanaal komt met wat nieuws.
pi_218583985
Zielig hoe Jay aan Debbie een vraag stelt en compleet wordt genegeerd.
Lekker lurken aan je ijskoffie Debbie heel belangrijk.
Dat hè dat op zo'n dag niet op kunt brengen maar wel je kunt inzetten om dagen een kamer in te richten.
Bah
pi_218583995
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:40 schreef Henrike het volgende:
Zielig hoe Jay aan Debbie een vraag stelt en compleet wordt genegeerd.
Lekker lurken aan je ijskoffie Debbie heel belangrijk.
Dat hè dat op zo'n dag niet op kunt brengen maar wel je kunt inzetten om dagen een kamer in te richten.
Bah
Ze doet alsof ze hem niet hoort.
pi_218583999
Op filmpje van MB "broer en zus de slappe lach" vind ik vooral MB nep lachen en haar broertje maar ongemakkelijk doen. Vind er weinig 'slappe lach en gezellig' aan.
pi_218584001
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:25 schreef ubik het volgende:

[..]
Maar ze hebben toch een nanny??
Misschien werkt de nanny niet iedere dag?
pi_218584018
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:43 schreef Hope88 het volgende:
Op filmpje van MB "broer en zus de slappe lach" vind ik vooral MB nep lachen en haar broertje maar ongemakkelijk doen. Vind er weinig 'slappe lach en gezellig' aan.
Vreselijk overdreven. Komt erg onecht over. Zo van:'kijk mij het toch eens geweldig naar mijn zin hebben'. Not.
Zou leuk zijn als Koen eens naast haar zat, maar dat is er niet meer bij. Het is 1 groot toneelspel.
pi_218584033
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:39 schreef lila01 het volgende:
In haar stories komt eerst de reclame voor Terstal voorbij en daarna zie je MB in een peperdure jurk en Jimmy Choo' s.
Zo ongeloofwaardig! Voor het feest was de kleding van ter stal iig niet goed genoeg, lolly pop it is voor gelegenheden. Ben benieuwd hoe vaak we die gesponsorde kleding nog voorbij zien komen in het dagelijks leven 🙄
pi_218584041
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:28 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
:D
Dit was precies wat ik deed.
Haha.
Mijn moeder haalt dan altijd wat in huis voor ons. Alleen had ik ‘zeker nog brood in de vriezer, dat hoef je echt niet mee te nemen mama’.
Rara, geen brood in de vriezer.
Gelukkig wel een zak afbakbroodjes.

Maar goed, ik snap die dingen soms dus wel, enorme chaoot hier, heb maar geaccepteerd dat het voor kinderen ook heel leuk kan zijn dat je moeder ontzettend impulsief en spontaan is, maar dat soms dingen ook niet helemaal op orde zijn _O-

En wist je dat kinderen daar dus helemaal niets van gaan mankeren? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')