Ja tanden en handen hebben maar 1 letter verschil, dus 1 typefout en je staat daar met je bek vol handenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gewoon laten vallen... je niet op vangen met je handen (die je wel hebt), maar gewoon op je tanden vallen.
Dat je je tanden voelt verpulveren en dan denkt yolo ik vat nog een Irish Coffee, of tien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gewoon laten vallen... je niet op vangen met je handen (die je wel hebt), maar gewoon op je tanden vallen.
Hmm, zou wel kunnen als ik zo op de foto inzoomquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:16 schreef Recce het volgende:
@:ltvdk, maakten die vliegtuigen een heel hard snerpend geluid? Dit ding vloog wel rond:
[ afbeelding ]
Op de foto lijkt het alsof het twee van deze dingen waren en nog een Piper Cup.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja tanden en handen hebben maar 1 letter verschil, dus 1 typefout en je staat daar met je bek vol handen
Of een tas koffiequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je je tanden voelt verpulveren en dan denkt yolo ik vat nog een Irish Coffee, of tien.
Ik nu ook.quote:
Op je tanden lopen wordt wel wat praktischerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of ik dit voor me wil zien, bovendien lijkt me dat een tikje onpraktisch.
Ik heb daar geen ervaring mee, eigenlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op je tanden lopen wordt wel wat praktischer
Tandvlees, dat je voortaan appels moet eten met je tandvlees.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op je tanden lopen wordt wel wat praktischer
Iemand op handen dragen wel?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar geen ervaring mee, eigenlijk
Ja, bedanktquote:
Letterlijk of figuurlijk ?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tandvlees, dat je voortaan appels moet eten met je tandvlees.
Jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Letterlijk of figuurlijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |