Ze zeggen niet voor niets..... elke gek, z'n gebrek.quote:
Geer kwam van de week voorbij in een koets, dat is wel weer genoegquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:07 schreef Tjoent het volgende:
[..]![]()
Vind ik juist geweldig. Ben weleens drie avonden achter elkaar geweest.
Zo is dat. En hoe groter de gek, hoe groter het gebrek.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zeggen niet voor niets..... elke gek, z'n gebrek.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Heintje Ich bau’ dir ein Schloss
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Martin Meiland vond de b-kant van dit singeltje maar niets.
[ afbeelding ]
En ik vind Meiland helemaal niksquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Martin Meiland vond de b-kant van dit singeltje maar niets.
[ afbeelding ]
Hij heeft heel veel gezichtsoperaties laten doen las ik laatst.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geer kwam van de week voorbij in een koets, dat is wel weer genoeg![]()
Die verandert ook nooit in doen en laten, dit kn tegenstelling tot zijn uiterlijk.
Geer lijkt steeds minder op zichzelf
Heet eigenlijk Brian Mayland.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Het is een kleine stap van Martien Meiland naar Brian May...
Hij is ook aardig in het echt. Kwam hem vroeger regelmatig tegen in de kroeg, en ik kende zijn vader heel goed. Die was ook aardig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:16 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hij heeft heel veel gezichtsoperaties laten doen las ik laatst.
Tis wel een reuze sympathieke vent vind ik. Zagen 'm een keer bij het Amstel Hotel (toen we naar de Toppers gingen). Stond ik m'n auto af te geven en op het kaartje te wachten van de portier. Hoor ik de twee die met me mee waren ineens: heeee, haa wat leuk om jou te zien!
Ik dacht bij mezelf: huh hoe kunnen ze hier nou bekenden tegen het lijf lopen. Was het Joling
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Heet eigenlijk Brian Mayland.
Verre familie.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Heet eigenlijk Brian Mayland.
Verre familie.
Ik vind dat er nogal een astronomisch verschil zit tussen die 2quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Het is een kleine stap van Martien Meiland naar Brian May...
Ja, maar jij had -9 toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind dat er nogal een astronomisch verschil zit tussen die 2
Ik las gastronomisch verschil. Dacht al..... hoe weet Bos dat nu.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind dat er nogal een astronomisch verschil zit tussen die 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |