Tis weer eens wat anders dan die eeuwige regen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Creedence Clearwater Revival - Sail Away
Ja, ik heb nog een ander goed nummer van ze moeten schrappen dat ook had gepast, maar ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:03 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Tis weer eens wat anders dan die eeuwige regen.
Daar hebben we hier toch al geruime tijd geen last meer van gehad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:03 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Tis weer eens wat anders dan die eeuwige regen.
Vannacht en vandaag overdag ook, heeft het hier nog geregendquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar hebben we hier toch al geruime tijd geen last meer van gehad.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:04 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Vannacht en vandaag overdag ook, heeft het hier nog geregend
Het zonnige zuiden weerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hier weer niet.![]()
Mag vannacht wel even een flinke bui doen.
Randy Newman - Sail Away
Tja...... the sun always shines in.......quote:
Pet Shop Boys - Sail Away
Nee, ik vind dat de PSB toch veel betere nummers hebben gemaakt dan deze.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:08 schreef DJ11 het volgende:
[denkbeeldig alarm].
De Pet Shop Boys hebben dit nummer gecoverd voor een Noel Coward-coveralbum. Staan leuke dingen op. Onder meer Robbie Williams, Sting, etc.Pet Shop Boys - Sail Away
Het is een cover van Noel Coward. Diens versie (uit 1950) heb ik aan het begin van de uitzending gedraaid. En zeker hebben de Pet Shop Boys betere nummers gemaakt, dat sowiesoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat de PSB toch veel betere nummers hebben gemaakt dan deze.
Het lijkt er een beetje op alsof ze een nummer wilden maken over zeilen, en geen inspiratie hadden.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:09 schreef Tjoent het volgende:
Moet jij ook zo lachen om die achternaam, Melting?
Ik ga de komende weken vaker covers van zijn nummers draaien, als strafquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:09 schreef Tjoent het volgende:
Moet jij ook zo lachen om die achternaam, Melting?
Het staat er dan zo serieus/ droogquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga de komende weken vaker covers van zijn nummers draaien, als straf
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Ter geruststelling: we hebben nu alle nummers met de titel "Sail Away" (of die woorden in de titel) gehad. Wel komen er straks nog twee nummers met dezelfde titel. Jullie weten dan vast wel op welke twee nummers ik doel
We moeten weer Connection-scherpte gaan trainen.quote:
Brooke Fraser - Something In The Water
Niets voor mij. Nog nooit maar dichtbij gekomen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We moeten weer Connection-scherpte gaan trainen.Thema zeilen. Twee nummers met dezelfde titel. Niet echt heel moeilijk hoor...
In de file gestaan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:16 schreef Symphonic het volgende:
We liepen helaas wat vertraging op![]()
Bonsoir
Welkom. Je valt er net in bij je eerste verzoekjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:16 schreef Symphonic het volgende:
We liepen helaas wat vertraging op![]()
Bonsoir
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |