Wat vind je leuk? Geschiedenis of kunst of creatief?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je nog een aanrader voor een museum?
Oh dan moet ik eens beter naar je kijken de volgende keerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb lange benen hoorik ben driekwart been zowat. Als ik een normale rug had gehad in verhouding was ik een kop groter geweest.
Oh in een winkel ook nog wel even. Tactvolle man.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:34 schreef CherryLips het volgende:
Maar toch tnx pap dat ik even moddervet word genoemd in een winkel.
Je moet gewoon even uitgerekt worden door een chiropractor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb lange benen hoorik ben driekwart been zowat. Als ik een normale rug had gehad in verhouding was ik een kop groter geweest.
Ik vind van alles leuk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat vind je leuk? Geschiedenis of kunst of creatief?
Ik vind zelf kastelen heel leuk, zoals Doorwerth.
En micropia in Amsterdam is leuk. Het achterhuis is heel mooi. En het verzetsmuseum.
En in Arnhem het airborne museum, en het openluchtmuseum.
Naturalis staat zeker op het lijstje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:36 schreef CherryLips het volgende:
En botanische tuinen ennaturalis
0-3 toemaar. Tegen godbetert Sparta ook nog.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Čn dan staat Go Ahead ook nog achter. Thuis.
Een vriendin heeft dat ook eens gedaan, de ene keer had ik ondergoed nodig in een S (lang geleden) en zij kon niet geloven dat ik een S droeg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh in een winkel ook nog wel even. Tactvolle man.
Ach, Twente staat nog op 0 punten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
0-3 toemaar. Tegen godbetert Sparta ook nog.
Vorige week Ajax op 2-2 houden en nu dit.
Ik vind zelf musea zoals het Tropenmuseum leuk, maar die hebben nu allemaal dezelfde naam gekregen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind van alles leuk!Dus dat allemaal.
[..]
Naturalis staat zeker op het lijstje.
Whut.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:34 schreef CherryLips het volgende:
zoek een kale kut op ouwe pikquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
0-3 toemaar. Tegen godbetert Sparta ook nog.
Vorige week Ajax op 2-2 houden en nu dit.
Ze hadden toch een akkoord bereikt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:41 schreef mschol het volgende:
oh en de vervangende trein rijdt niet
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:34 schreef CherryLips het volgende:
een akkoord van lik me bestjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hadden toch een akkoord bereikt?
Gaat leuk worden als al die PSV-supporters straks naar huis gaan...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:41 schreef mschol het volgende:
oh en de vervangende trein rijdt niet
Kunnen over een paar uur zomaar boven GA staan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, Twente staat nog op 0 punten.
Het is wel echt irritant dat de Randstad gewoon 3 uur reizen is vanaf hier. Maar goed, ik kan bij m'n zus logeren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind zelf musea zoals het Tropenmuseum leuk, maar die hebben nu allemaal dezelfde naam gekregen.
O en het natuurhistorisch museum in Rotterdam, al is dat vrij klein. Kom er alleen als ik ook naar de Kunsthal ga.
En de Gevangenpoort in Den Haag.
En in Arnhem kun je de kerk in, helemaal naar boven, en dan in zo'n glazen doodskist buiten de kerk staan.
Nee, want die spelen morgen pasquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen over een paar uur zomaar boven GA staan.
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen over een paar uur zomaar boven GA staan.
Paar uur langer danquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, want die spelen morgen pas
In die hoek kom ik dan weer nooitquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel echt irritant dat de Randstad gewoon 3 uur reizen is vanaf hier. Maar goed, ik kan bij m'n zus logeren.
In Twente zijn wel een paar musea die de moeite waard zijn en verderop in Overijssel is ook nog wel wat. Oh ja, ik wil ook nog naar het nationaal militair museum.
Er bestaat ook een hunebeddenmuseum, zag ik net.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In die hoek kom ik dan weer nooitDrents museum schijnt wel goed te zijn.
En de Fundatie in Zwolle.
En Universiteitsmuseum in Groningen.
Oh, bier op. Terug naar binnen, bier pakken. Terug naar buiten, zon weg.quote:
Die is wel leuk. Niet groot. Heb je in ruim een uur wel gezien, tenzij enorm goede tijdelijke expo. Maar het gebouw zelf is van buiten al mooi.quote:
M'n ouders gaan vaak naar Drenthe, kan aan ze vragen of dat was isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Er bestaat ook een hunebeddenmuseum, zag ik net.
Kan ook aan @Ama vragen die komt er ook weleens schijnbaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders gaan vaak naar Drenthe, kan aan ze vragen of dat was is
Is vast een bordje bij een paar stenen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders gaan vaak naar Drenthe, kan aan ze vragen of dat was is
Ja die komt vaak bij de hunebedden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ook aan @:ama vragen die komt er ook weleens schijnbaar
Paar zwervers eronder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Is vast een bordje bij een paar stenen.
Weet ik veel. Drenthe zo groot ja?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die komt vaak bij de hunebedden?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb in Drenthe eigenlijk alleen Emmen (inclusief Dierentuin) en Emmer Compascuum gezien.. (ja mijn ouders zaten daar op een boerencamping..
Leuke dierentuinquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil voor m'n verjaardag over ruim een half jaar een abonnement op Burgers Zoo.
Emmer Compascuum is zo'n beetje het einde van de wereld, lijkt me.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb in Drenthe eigenlijk alleen Emmen (inclusief Dierentuin) en Emmer Compascuum gezien.. (ja mijn ouders zaten daar op een boerencamping..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |