Wattenschijfje is een carrière-tijgerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattie geef die foon eens terug aan mama
Het was minder kut hoerig waardeloos dan de afgelopen twee jaar ja. Daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EUHM. Ik vond dat we best nog een redelijk goede zomer hadden met een flink aantal dagen met mooi weer.
Heb je nog nieuwe diploma’s gehaald tussendoor?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. zin in de nieuwe werkweek, is dat raar ofzo?
das geen goed dieetquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:15 schreef Karzai het volgende:
lunch is klaar ik had voor drie dagen bami gemaakt, dit is het laatste restje![]()
[ afbeelding ]
Oke, is goed Fles.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was minder kut hoerig waardeloos dan de afgelopen twee jaar ja. Daar is dan ook alles mee gezegd.
Veel te veel dagen dit soort zwaar bewolkt weer met net 16 graden. Voor mid-augustus is dat gewoon een SCHANDE
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:15 schreef Karzai het volgende:
lunch is klaar ik had voor drie dagen bami gemaakt, dit is het laatste restje![]()
[ afbeelding ]
Ja, zwemdiploma en veterstrikdiplomaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog nieuwe diploma’s gehaald tussendoor?
Oh shitquote:
Waarom zou je uberhaupt suiker in je thee doen, je bent toch geen Britquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:14 schreef Nizno het volgende:
voordeel van losse thee...
ik vergeet steeds de suiker er in te doen omdat t zeefje er in hangt
maar wel een zoetekauw.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt suiker in je thee doen, je bent toch geen Brit
boeiequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mag niet, krijg je een boete.
Badassssquote:
Ik mag op cursus. Cyber securityquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zwemdiploma en veterstrikdiploma
En jij?
Woeeeeijquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mag op cursus. Cyber security
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mag op cursus. Cyber security
ik eet nu vrijwel allesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Champignonsoep helemaal een no go of gaat dat nog net?
Allebei.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Woeeeeij![]()
Heb je er een beetje zin in of wordt het je opgedragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |