Maar natuurlijk...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha als ik klaar ben met mijn grote deadlines van de zomer
Ik wist hetquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt
WO II is ook mijn schuld
Monday scaries incomingquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen minder lang uitslapen
Knoflooooooookquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, maar dat mijn darmpjes af en toe denken dat er een vampier verjaagd moet worden heb ik wel schuld aan
quote:
nahja... geur vooral..... lucht...quote:
Oh god, ja de nieuwe werkweekquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nahja... geur vooral..... lucht...
En iedereen weer OP de wegquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week zijn de schoolvakanties weer klaar dus zijn die koters weer weg.
Wat is dezequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh god, ja de nieuwe werkweek
Chemisch wapenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nahja... geur vooral..... lucht...
Nou.. zin in de nieuwe werkweek, is dat raar ofzo?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. zin in de nieuwe werkweek, is dat raar ofzo?
Wel goed dat alles van het dier gebruikt wordtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:11 schreef Karzai het volgende:
ik zag gister bij een docu dat chinezen liever varkenspootjes eten dan varkenshaas, die leveren daar veel meer op
dus ja... iets minder frituur zou beter zijnquote:
quote:
Wat @Karzai dus ook al zeiquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus ja... iets minder frituur zou beter zijn
ja verwijder je galblaas en je bent the bombquote:
nee die zei dat bos op dieet is. omdat hij een zaterdag lunch patatjes met 1 sitosnack hadquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat @:karzai dus ook al zei
Ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die zei dat bos op dieet is. omdat hij een zaterdag lunch patatjes met 1 sitosnack had
Wattie geef die foon eens terug aan mamaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. zin in de nieuwe werkweek, is dat raar ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |