Voor 10 cent heb je een nieuwe spaak. Dus 50 cent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
En nu zegt iedereen ja je moet niet verder fietsen! Ja zal best maar ik kan nergens een fiets lenen en dit is mijn enige vervoersmiddel.
Een vriend van mij wil het wiel wel vervangen ook al wou ik hem helemaal niet vragen want kut klus maar goed kan ook nog wel even duren.
Russische roulette.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier worden er 2, 5 in januari.
Alsssss, ze dat halen.
Ah was dat Meteora, ooit wel eens langsgereden vanuit Levkas areaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chalkidiki is dat drievingerschiereiland. Rotskloosters (Meteora) zijn bij Kalambaka. Ik ben daar geweest maar dat is 34 jaar geleden. Nog steeds geen reden om niet even Travelsnack #25 te spammen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het brak gistermiddag ineens allemaal af toen ik naar een vriendin ging.
Botst ze tegen van alles aan of reageert ze niet zoals ze zou moeten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Russische roulette.
Madelief zou nu 5,5 moeten zijn als ik de opvang moet beloven. Volgens mij is ze wel blind.
quote:
ja dat ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vorige week kon je wel een homp keutels gebruiken.
Ja maar je kan er wel vanuit gaan als er ineens vijf spaken kapot knappen dat de rest ook niet al te best is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor 10 cent heb je een nieuwe spaak. Dus 50 cent.
Bijna 11 uur. Tijd om er op uit te trekken.quote:
Ze is een beetje traag van begripquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Botst ze tegen van alles aan of reageert ze niet zoals ze zou moeten?
Misschien familie van Ylviquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is een beetje traag van begripze staat ook niet waar ik het voer sta uit te delen.
quote:
denk dat ze gewoon verliefd isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is een beetje traag van begripze staat ook niet waar ik het voer sta uit te delen.
Het wieltje draait maar de hamster is doodquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien familie van Ylvi
Daar is het licht wel aan, maar er is niemand thuis
Maar ze is zoooooooooooooo schattig![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |