SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Weet je nou al of je meeloopt met de airborne?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb een monster opengetrokken
Koffiezetapparaat weer schoon
Zo even stofzuigen en dweilen en dan denk ik een middagje/avondje gamenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Deze vrouw hequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kan die dag nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet je nou al of je meeloopt met de airborne?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
En met zaandewandel?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Het liefst niks.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:10 schreef Lovely het volgende:
Maar eens bedenken wat ik aan ga doen![]()
![]()
Kleding.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:10 schreef Lovely het volgende:
Maar eens bedenken wat ik aan ga doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo, poepen is weer geluktIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Optioneelquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die hou iknog even open. Ben waarschijnlijk aan het verhuizen danquote:
Leuke nieuwe woning?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die hou iknog even open. Ben waarschijnlijk aan het verhuizen dan![]()
Cijfer?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
rond de 2, teveel bier op gisterenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Spijkerjasquote:
![]()
LOL momentje. Ik kijk oom stappen teller, heb ik 2606 stappen gezet. Ik ben jarig op 26 06
Ik heb er één en ik ben er trots op
geel jasje!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:17 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
LOL momentje. Ik kijk oom stappen teller, heb ik 2606 stappen gezet. Ik ben jarig op 26 06Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Het is duidelijk nu
Immer geel.quote:
Tenzij uit eten oidIk heb er één en ik ben er trots op
Maar zo warm wordt het vandaag niet..alleen als ik een tussenjas aan doen is dat weer te warmquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Spijkerjasje is toch wel warm genoeg voor vandaag? Het is 16 graden nuquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar zo warm wordt het vandaag niet..alleen als ik een tussenjas aan doen is dat weer te warmIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh je gaat volledig op in de fokker rol.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou nee.... op de zolder van mijn ouders![]()
![]()
Denk het ook wel jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Spijkerjasje is toch wel warm genoeg voor vandaag? Het is 16 graden nu
Ecru, of zwart.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Het is wel zonnig nu hierquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Yupquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:20 schreef MooieTop50 het volgende:
[..]
Oh je gaat volledig op in de fokker rol.
Ik iets teveel sambal, dat was ook merkbaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
rond de 2, teveel bier op gisteren
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heiße Scheissequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik iets teveel sambal, dat was ook merkbaar.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Dus hop, iedereen naar buiten en sporten!Ik heb er één en ik ben er trots op
@mario390quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik iets teveel sambal, dat was ook merkbaar.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Lekker vissenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus hop, iedereen naar buiten en sporten!
Ik vind het maar frisjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje zonnig hier, vooral veel wolken![]()
Ik ga in mijn huis sporten zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus hop, iedereen naar buiten en sporten!
Stofzuigen, dweilen inpakken etc etc
Dat is idd ook sporten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga in mijn huis sporten zo
Stofzuigen, dweilen inpakken etc etc“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
echt hequote:
Dus eigenlijk moet ik nu weer op staanen verder gaan
Ik moet vanmiddag weer professioneel bier drinken, gelukkig de laatste dag van het feest, ik merk dat ik geen 16 meer benquote:
Wie met wiequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:29 schreef MooieTop50 het volgende:
[..]
Dus jullie nep relatie is weer dik aan? Cute
En daarna lekker uiteten weer
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heer Fogel.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit is geen stofzuigen.quote:
Ik ben weer uit het ziekenhuis!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen oude vrouwtjes meer beroven.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen oude vrouwtjes meer beroven.Ik heb net een zakenman overvallen
@devzero overvalt gewoon junkies.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]Ik heb net een zakenman overvallen
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:devzero overvalt gewoon junkies.![]()
Ik heb net ook een zwerver overvallen, maar die gast had gewoon $5500 bij zich en veel morfine
2 punten.quote:
Vino is op dreef.
Praat jij echt Fries thuis ?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja ik ga wat doen
@:freshfruit
[ afbeelding ]
Ik haal Google Translate erbijIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat betekende iets heel anders dan ik dacht
Meen je niet staat er.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
AH, google zegt 'Denk je niet'quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Moi Lovy.quote:
Zijn je knoppen alweer gefixt?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, had het ook gemeldquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zijn je knoppen alweer gefixt?
Oh, heb ik even gemistquote:
Wat slecht van Google.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
AH, google zegt 'Denk je niet'
Dit is best een foute zin.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zijn je knoppen alweer gefixt?
Niks mis met Liev haar knoppenquote:
Even stil van.
punten voor Lievquote:
Pintos voor MT6.
Lilakquote:![]()
![]()
Is het druk?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja. Tijd voor koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Mootjequote:
quote:
Heb je een leuk terras gevonden?quote:
Ben weer thuis.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je een leuk terras gevonden?
Het nadeel van overstappen op een ander merk smartwatch is dat je weer van onder af aan moet beginnen met doelen halen
Bij bootschoenen heb ik toch meer dit idee:
Wij gaan zo pas aan de koffiequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zo, de lunch BBQ was weer lekker![]()
![]()
Genietsje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb daarna koffie gehad![]()
Hadden ineens zin in BBQ, dus waarom niet
Spontante BBQ's beste BBQ'sIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kopers komen om 12 uur
Nog nooit zo snel opgeruimd
Zeker van genoten, vlees is toch altijd lekkerder als het boven de kooltjes heeft gelegen. Heb ook niets met gas bbq's, wordt nooit zo lekker.quote:![]()
Zw willen wat dingen overnemen. Wasmachine en droger geloof ikquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Low and slow spareribsquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zeker van genoten, vlees is toch altijd lekkerder als het boven de kooltjes heeft gelegen. Heb ook niets met gas bbq's, wordt nooit zo lekker.
Kamado-genotquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zeker van genoten, vlees is toch altijd lekkerder als het boven de kooltjes heeft gelegen. Heb ook niets met gas bbq's, wordt nooit zo lekker.![]()
Alleen vinden mijn buren het niet zo gaaf
Af en toe moet kunnenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kamado-genot![]()
Alleen vinden mijn buren het niet zo gaaf'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Precies, zij roken ook vlakbij mijn slaapkamerraamquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Borrel in tha house.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Doe mij maar gegrilde groente
Ook lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Doe mij maar gegrilde groenteIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ah ok.. dus ff overleggen over de prijsquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zw willen wat dingen overnemen. Wasmachine en droger geloof ik
Scheelt wel weer, anders moest je het op marktplaats zetten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dus datquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Precies, zij roken ook vlakbij mijn slaapkamerraam
Gerookt of gerookt worden'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Die Kamado zijn wel luxe.
Mijn kamado rookt 5 minuten in het begin en daarna niet meer
Lekker fris slaatje erbij
Ja hangry meteen
Ik heb niet gegeten en moet nog naar de winkel'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik heb gewoon een kleintje hoor, maar werkt primaquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey Borrelquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Niks mis met een kleintjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kleintje hoor, maar werkt prima
Handig bij een verassingquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Mijn kamado rookt 5 minuten in het begin en daarna niet meer
@maily“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Spijkerjas kan best. Ik was net buiten in Tshirt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rookhout zorgt dan wel weer voor lekker veel rook, vooral als het nog nat is
Nou ik was ook buiten. Maar toen scheen de zon niet en vond ik het frisjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spijkerjas kan best. Ik was net buiten in Tshirt.
Ik zet soms zo'n YouTube haardvuur aan
Als sfeerbrengernet echt
Ik kan hier niet bbq op het balkon mag geen open vuur en te klein voor een gasbbq'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik mag het officieel ook niet, maar zo af en toe moet kunnen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik zet soms zo'n YouTube haardvuur aan
Als sfeerbrengernet echt
Ik kan hier niet bbq op het balkon mag geen open vuur en te klein voor een gasbbqIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja hier kan dat dus echt niet, dan ben ik wel braaf liever.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik mag het officieel ook niet, maar zo af en toe moet kunnen.
Maarja moet kunnen
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat is wel weer jammer danquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja hier kan dat dus echt niet, dan ben ik wel braaf liever.
Maarja moet kunnen
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:04 schreef maily het volgende:
[..]
Die denken: vino zit zich toch maar te vervelen eh te bolken en gamen.
Ze willen bijna alles
Lampen, meubels, bbq, wasmachine, droger, bed
De buren doen wel eens gourmetten buitenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Opgeruimd staat netjes toch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze willen bijna alles
Lampen, meubels, bbq, wasmachine, droger, bed![]()
Prima toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze willen bijna alles
Lampen, meubels, bbq, wasmachine, droger, bed“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oooo haha ja wel goed idee bijna hetzelfde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:08 schreef MooieTop6 het volgende:
De buren doen wel eens gourmetten buiten
ZELFDE ROOKONTWIKKELING SOORT VAN 👻'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Electrisch mag hier officieel weer wel, vandaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oooo haha ja wel goed idee bijna hetzelfde.
ZELFDE ROOKONTWIKKELING SOORT VAN 👻Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gooi de prijs omhoogquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze willen bijna alles
Lampen, meubels, bbq, wasmachine, droger, bed
Top idee mooietop6quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Electrisch mag hier officieel weer wel, vandaar
Ja maar mijn hue lampenquote:Jawel. Maar we hadden verdeling gemaaktquote:die gaat straks scheef lopen.
Maar voor hem beter dan hoeft hij niet veel op te slaan
Ja de prijs is al overeengekomen.quote:
Dus dit wordt dan apart maar dan wel via makelaarIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hier zat laatst mijn bovenbuur met gezelschap op onze oprit te barbecueën, daar was iemand niet blij mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel positief!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja de prijs is al overeengekomen.
Dus dit wordt dan apart maar dan wel via makelaar'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zonder overleg?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
Hier zat laatst mijn bovenbuur met gezelschap op onze oprit te barbecueën, daar was iemand niet blij mee.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Soms zijn mensen echt zuur en misgunnendquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
Hier zat laatst mijn bovenbuur met gezelschap op onze oprit te barbecueën, daar was iemand niet blij mee.
Hoe vaak gebeurt dat nou?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Definieer iemand?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
Hier zat laatst mijn bovenbuur met gezelschap op onze oprit te barbecueën, daar was iemand niet blij mee.![]()
Dat dus. Anders was het geen probleem geweest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ok jullie overleggen alles met je buren?
Best sociaal maar zou ik zeker niet doen
Soul flipte helemaal. Politie bellen,boos op mij worden etc.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach ja, zulke mensen heb je altijd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus. Anders was het geen probleem geweest.
Die vinden alles wat ze doen normaal, en worden ziedend als een ander een scheet laat ofzoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Fries praten ook, denk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul flipte helemaal. Politie bellen,boos op mij worden etc.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:quote:![]()
![]()
![]()
Soul is Drents.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oei, een boze Drent, dat wil je niet meemakenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ok nu officieel weekend
Ga ik even van genieten
Jullie ook een fijne zaterdag en vooral fijn weekend![]()
Doei!'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Genietse !quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ok nu officieel weekend
Ga ik even van genieten
Doei!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben later nog naar de buur gegaan en gezegd ,prima dat je daar gaat zitten ,maar meldt het even.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oei, een boze Drent, dat wil je niet meemaken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja zeker wel.quote:
Hun makelaar komt dinsdag taxeren. Dus dan is de bedenktijd al voorbijIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wat was zijn reactie?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben later nog naar de buur gegaan en gezegd ,prima dat je daar gaat zitten ,maar meldt het even.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nog beter nieuws. Mooi afwikkelen!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja zeker wel.
Hun makelaar komt dinsdag taxeren. Dus dan is de bedenktijd al voorbij'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben later nog naar de buur gegaan en gezegd ,als je daar wil gaan zitten prima dat je daar gaat zitten ,maar meldt VRAAG het even.![]()
Jo ek in noflik wykein tawinske.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ok nu officieel weekend
Ga ik even van genieten
Doei!
Geen probleem.quote:
dat is iets voor @WrappedEuphoriaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nog beter nieuws. Mooi afwikkelen!![]()
![]()
Tanke!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jo ek in noflik wykein tawinske.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Die zijn ook wel leuk inderdaad. Wij hebben gewoon een simpele Weber. Buren kunnen er hier geen last van hebben gelukkig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kamado-genot![]()
Alleen vinden mijn buren het niet zo gaaf![]()
Deze wilde ik dus ook posten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
dat is iets voor @:WrappedEuphoria“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook weer mooi opgelost dusquote:
Gaarheidbolk
Alle Efteling bolkers een fijne dag(en)
En de rest een fijne dagBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Leven en laten leven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij mij is het eerder andersomquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
dat is iets voor @:WrappedEuphoria![]()
![]()
Speklapquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lekker. Wij hadden speklappen en worsten
Ja maar je moet ze toch ook weer uitpakken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:25 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Bij mij is het eerder andersom![]()
Jij ook een fijne dag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:24 schreef StevenHyde het volgende:
Gaarheidbolk
En de rest een fijne dag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, vooral van de BBQ. Lekker knapperig en zoveel kruiden dat de nieren al verschrompelen als je ze ziet.quote:![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:24 schreef StevenHyde het volgende:
Gaarheidbolk
En de rest een fijne dag![]()
![]()
![]()
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja genoeg vleesch en vetjes hier
Knapperigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, vooral van de BBQ. Lekker knapperig en zoveel kruiden dat de nieren al verschrompelen als je ze ziet.
Ik mis @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lijkt me welquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar je moet ze toch ook weer uitpakken?![]()
Maar bedoelde ik doe over algemeen mooi inwikkelen. Komt nadien ook weer wat moois uit maar afwikkelen is toch anders.![]()
Ow waar is @kree
Ik neem mijn woorden terug.
De rotterdammert wil afspreken na 20 berichten te hebben gewisseld
Beterquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja genoeg vleesch en vetjes hier![]()
Zou zo wikkelen.![]()
Ik denk dat @kree in dromenland is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow waar is @:kree
Ik neem mijn woorden terug.
De rotterdammert wil afspreken na 20 berichten te hebben gewisseld
Nee, doet het niet. Is geen touw, de druk is beter verdeeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dan ziet dat er zeker uit als een rollade![]()
Die deed ook weer aan nachtwerkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat @:kree in dromenland is.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet eens zo'n slecht idee, ben ik ook wel beetje aan toe na mijn stevige lunch...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat @:kree in dromenland is.![]()
Ja ik heb ook hongerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Niet eens zo'n slecht idee, ben ik ook wel beetje aan toe na mijn stevige lunch...
Moet zo even naar de ah.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ow dan ben ik opeens een slanke den?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, doet het niet. Is geen touw, de druk is beter verdeeld.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ga je wraps halen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik heb ook honger
Moet zo even naar de ah.![]()
Film ook weer afgelopenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het maakt je zeker iets slanker, afhankelijk hoe strak de folie zit. En denk je dat zoiets een probleem is? Voor mij in ieder geval nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow dan ben ik opeens een slanke den?![]()
![]()
Ik kijk De Goudvis op NPO.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel duur hoor dat legoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:33 schreef MooieTop6 het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Ik wil![]()
![]()
Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress:quote:
¤49,69 | 1972 stks Super Mario Kart Mario Bouwstenen Standaard Kart 72037 Racewagen Bricks Speelgoed voor Kinderen Kerst Verjaardagscadeautjes
https://a.aliexpress.com/_EzauqYe
Betere prijs
Ook lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is wel een goed idee. Al denk ik dat het pizza wordt![]()
![]()
Stevenquote:
Is dat niet nep dan? Vertrouw dat nooit zo met AliExpress, enige wat ik daar koop zijn componenten voor mijn hoogvoltage projectjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress:
¤49,69 | 1972 stks Super Mario Kart Mario Bouwstenen Standaard Kart 72037 Racewagen Bricks Speelgoed voor Kinderen Kerst Verjaardagscadeautjes
https://a.aliexpress.com/_EzauqYe
Betere prijs![]()
Jawel, is nep, maar daar merk jij tijdens het bouwen niets van. Er zit alleen geen doos bij, en er staat geen 'lego' op de steentjes. Verder is het precies hetzelfdequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is dat niet nep dan? Vertrouw dat nooit zo met AliExpress, enige wat ik daar koop zijn componenten voor mijn hoogvoltage projectjes.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan gewoon doen natuurlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jawel, is nep, maar daar merk jij tijdens het bouwen niets van. Er zit alleen geen doos bij, en er staat geen 'lego' op de steentjes. Verder is het precies hetzelfdeDe doos wordt over het algemeen toch bij het oud papier gegooid dus dat is ook geen gemis.
![]()
* FreshFruit Kijkt even omhoog naar alle dozen die hij bewaard.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dan gewoon doen natuurlijkDe doos wordt over het algemeen toch bij het oud papier gegooid dus dat is ook geen gemis.
Wat vindt Soul daarvan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit Kijkt even omhoog naar alle dozen die hij bewaard.![]()
![]()
Ik zeg niet dat er iets mis is met bewaren van dozen. Ben heel blij dat ik de dozen van mijn oude games nooit weggedaan heb, toch mooier als dat er nog bij zit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit Kijkt even omhoog naar alle dozen die hij bewaard.![]()
![]()
Staan in mijn eigen kamer. Dus ja prima.quote:
Mancave?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staan in mijn eigen kamer. Dus ja prima.![]()
Heb hem net besteld. En via Shopbuddies, krijg ik weer 6,5% terug, toch weer ¤3,12quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dan gewoon doen natuurlijkDe doos wordt over het algemeen toch bij het oud papier gegooid dus dat is ook geen gemis.
Nu even nieuw kattenvoer halen, ik ga toch maar switchen naar natvoer, wil niet nog een dode kat hebbenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Jonkje toch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:50 schreef MooieTop6 het volgende:
Nu even nieuw kattenvoer halen, ik ga toch maar switchen naar natvoer, wil niet nog een dode kat hebben![]()
Welke ga je je halen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Merk je nog iets aan deze kat nu de andere weg is?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:50 schreef MooieTop6 het volgende:
Nu even nieuw kattenvoer halen, ik ga toch maar switchen naar natvoer, wil niet nog een dode kat hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze miauwt veel meer nu. En ik check iedere keer de kattenbak of er wel iets uitgekomen isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merk je nog iets aan deze kat nu de andere weg is?maar dat zal nog wel eventjes zo blijven
Ik laat me adviseren, weet het nog nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jonkje toch.![]()
Welke ga je je halen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Royal Canin.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik laat me adviseren, weet het nog niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je zij/hij mist haar natuurlijk. Ik snap dat je nu steeds de dingen controleert.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ze miauwt veel meer nu. En ik check iedere keer de kattenbak of er wel iets uitgekomen ismaar dat zal nog wel eventjes zo blijven
Hoe zo iets ook in een keer kan gebeuren heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sterkte trouwens, gecondoleerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik laat me adviseren, weet het nog niet'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
![]()
![]()
Self care dag
Ik kan uren gaan simsen en dat ga ik zeker doen.
Yolo'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Take carequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Self care dag
Yolo![]()
![]()
Ja in het zonnetje zitten lukt niet echt vandaag BorrelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee we doen het maar ermeequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
Ja in het zonnetje zitten lukt niet echt vandaag Borrel
Oh heerlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Self care dag
YoloHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: