abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218575733
Dat hotel is wel echt letterlijk een hotel waar je niet dood gevonden wil worden :{
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 22:24:22 #152
338319 ZarB
Piña colada
pi_218575826
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:05 schreef ACT-F het volgende:

[..]
En deze:

[ afbeelding ]
Nou ik ben een paar keer in Afrika geweest en daar was het prima voor elkaar! Leave Afrika alone!
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_218576013
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:24 schreef ZarB het volgende:

[..]
Nou ik ben een paar keer in Afrika geweest en daar was het prima voor elkaar! Leave Afrika alone!
Je bent me voor!
Allah Al Watan Al Malik
  Miss 200.000.000! zaterdag 23 augustus 2025 @ 22:42:04 #154
367000 roos94
pi_218576033
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:17 schreef opgebaarde het volgende:
Dat hotel is wel echt letterlijk een hotel waar je niet dood gevonden wil worden :{
En als je dan gevonden wordt, dan maar liever dood
pi_218576216
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:15 schreef theunderdog het volgende:
Dood door voedselvergiftiging. Hoe dan.
Ik wilde net een kipburger eten die al 5 uur op kamertemperatuur lag, maar volgens het internet zou ik dan dood kunnen gaan. Dus misschien zo.

Hij rook nog steeds wel lekker though.
pi_218576409
En niemand anders had in dat restaurant die avond gegeten? Of zijn er nog meer zieken of doden gevonden?
Het zou me niet verbazen als de vork wat anders in de steek zit.
pi_218576467
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
En niemand anders had in dat restaurant die avond gegeten? Of zijn er nog meer zieken of doden gevonden?
Het zou me niet verbazen als de vork wat anders in de steek zit.
Kan bijna niet anders. Dood door voedselvergiftiging is wel echt buitengewoon zeldzaam. Beetje in de categorie: 'waar keek je naar toen je het eten zag, en rook je dan echt niets?'...
pi_218577076
Het verhaal klopt niet. Alleen maar twee slachtoffers in een restaurant en verder geen klachten? En een vader die daar niet is geweest toch doodziek in het ziekenhuis?
Ik heb gewoon het vermoeden dat dit zaakje stinkt en dat vaderlief iets meer weet.
pi_218577292
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 21:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat ik dan niet snap is dat je daar blijft. Ik heb ooit toen ik nog studeerde een hotel in Kopenhagen gehad die enorm smerig was. Gewoon de sleutel teruggegeven en een ander hotel gezocht (jaren later zag ik dat De Jonge Balie dat hotel had geboekt, veel lol om gehad).
Sommige mensen lukt het net om geld bij elkaar te krijgen om zo'n trip te maken. Daarom waarschijnlijk ook dat goedkope hotel uberhaupt uitgekozen (neem aan dat geen enkele reisorganisatie die in z'n pakketreis heeft). Niet iedereen maakt dan even de keuze elders te gaan.
pi_218577294
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:00 schreef maily het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Die hebben zelf een 1/5 IQ
pi_218577317
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:40 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Kan ook gewoon zo'n na het stappen hap zijn, staat dat het in een uitgaanswijk was. Dan snap ik dat pa er niet bij was.
Of pa heeft simpelweg in hetzelfde restaurant gegeten, maar een heel ander gerecht gekozen waar het besmette ingrediënt niet in verwerkt was.

Piloten krijgen vlak voor en tijdens de vlucht ook nooit dezelfde maaltijd voorgeschoteld, om de kans op voedselvergiftiging bij beiden zo minimaal mogelijk te maken.
  zondag 24 augustus 2025 @ 07:52:33 #162
338319 ZarB
Piña colada
pi_218577339
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 07:31 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Of pa heeft simpelweg in hetzelfde restaurant gegeten, maar een heel ander gerecht gekozen waar het besmette ingrediënt niet in verwerkt was.

Piloten krijgen vlak voor en tijdens de vlucht ook nooit dezelfde maaltijd voorgeschoteld, om de kans op voedselvergiftiging bij beiden zo minimaal mogelijk te maken.
Hoe zou de lichamelijke toestand van pa dan verklaard kunnen worden?

Ik krijg toch een beetje familiedrama vibes van dit verhaal. Hoe dan ook, arme moeder.
pi_218577345
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 01:59 schreef -Sigaartje het volgende:
Het verhaal klopt niet. Alleen maar twee slachtoffers in een restaurant en verder geen klachten? En een vader die daar niet is geweest toch doodziek in het ziekenhuis?
Ik heb gewoon het vermoeden dat dit zaakje stinkt en dat vaderlief iets meer weet.
Maar dit is wel vreemd. Als pa wat anders gegeten heeft kan het goed dat hij er niet direct last van heeft en simpelweg in shock is afgevoerd naar het ziekenhuis.
Alleen is het onwaarschijnlijk dat er ondanks de oproep die kennelijk gedaan is niemand andere is gevonden die ook ziek is geworden van eten uit het betreffende "eettentje".
Dat pa bijvoorbeeld voor vis kiest en die jongens beide voor dezelfde soort vlees is prima mogelijk.
Dat er de hele avond niemand is die van dezelfde batch vlees eet is echter niet zo waarschijnlijk.

Mijn eerste gedachte ging toch ook uit naar een mogelijke CO vergiftiging. Mogelijk een lekkende rookgasafvoer die door een koof in de betreffende kamer loopt ofzo. Het verbrandings toestel hoeft dan niet in de kamer zelf te staan. En met zulke crappy reviews van het hotel acht ik de kans aanwezig dat onderhoud van een gasboiler/geiser niet perse van hoog niveau is.
pi_218577349
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 07:52 schreef ZarB het volgende:

[..]
Hoe zou de lichamelijke toestand van pa dan verklaard kunnen worden?

Ik krijg toch een beetje familiedrama vibes van dit verhaal. Hoe dan ook, arme moeder.
Mensen in shock kunnen letterlijk ziek worden, bewustzijn verliezen etc. Dat is niet zo bijzonder.

Helaas wordt de term vaak verkeerd gebruikt en ook toegepast wanneer iemand gewoon even flink geschrokken is. Maar "shock" is een medische toestand die kan ontstaan als mensen geconfronteerd worden met een traumatische situatie, maar gaat heel wat verder dan gewoon geschrokken zijn.
  zondag 24 augustus 2025 @ 08:08:26 #165
338319 ZarB
Piña colada
pi_218577391
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 07:56 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Mensen in shock kunnen letterlijk ziek worden, bewustzijn verliezen etc. Dat is niet zo bijzonder.

Helaas wordt de term vaak verkeerd gebruikt en ook toegepast wanneer iemand gewoon even flink geschrokken is. Maar "shock" is een medische toestand die kan ontstaan als mensen geconfronteerd worden met een traumatische situatie, maar gaat heel wat verder dan gewoon geschrokken zijn.
Ik lees shock, maar ook uitgeput, zwak etc.

Pa heeft níets qua alarmering gedaan he. Ik geloof niet dat dit enkel en alleen een direct verlammende toestand was na het aantreffen van zijn kinderen.

Voedselvergiftiging had hij toch moeten merken? Kotsen, naar de wc gaan, etc. Dat gaat heus gepaard met veel activiteit. Beide kinderen tegelijkertijd stilletjes gestorven en geen alarm van vader. Het blijft vreemd.
pi_218577431
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:05 schreef ACT-F het volgende:

[..]
En deze:

[ afbeelding ]
Het hotel lekte gas zegt die.

Maar ja iedereen speculeert er op los.
Dit is toch duidelijk een CO vergiftiging. Volgens mij hebben de Turken daar nog nooit van gehoord ofzo
Vakman pur sang
  zondag 24 augustus 2025 @ 09:39:21 #167
338319 ZarB
Piña colada
pi_218577814
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 08:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het hotel lekte gas zegt die.

Maar ja iedereen speculeert er op los.
Dit is toch duidelijk een CO vergiftiging. Volgens mij hebben de Turken daar nog nooit van gehoord ofzo
Het hotel heeft misschien al het geld in de PR afdeling zitten :+
  zondag 24 augustus 2025 @ 12:35:15 #168
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218579041
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 08:19 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.atk.gov.tr

Onderin de pagina staan de contactgegevens van de forensische afdeling. Ga het ze vertellen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218579061
Gewoon zeggen dat Gülen in dat hotel zit, dan wordt het meteen opgeblazen. :Y
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218579403
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 19:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Overal slechte reviews, men is er letterlijk weggevlucht.

https://www.tripadvisor.n(...)_Hotel-Istanbul.html
Het kan wel een likje verf gebruiken.

Misschien dat de mystery guest van Max vakantieman er volgend seizoen naar toe kan 8-)
pi_218580096
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 07:55 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Maar dit is wel vreemd. Als pa wat anders gegeten heeft kan het goed dat hij er niet direct last van heeft en simpelweg in shock is afgevoerd naar het ziekenhuis.
Alleen is het onwaarschijnlijk dat er ondanks de oproep die kennelijk gedaan is niemand andere is gevonden die ook ziek is geworden van eten uit het betreffende "eettentje".
Dat pa bijvoorbeeld voor vis kiest en die jongens beide voor dezelfde soort vlees is prima mogelijk.
Dat er de hele avond niemand is die van dezelfde batch vlees eet is echter niet zo waarschijnlijk.

Mijn eerste gedachte ging toch ook uit naar een mogelijke CO vergiftiging. Mogelijk een lekkende rookgasafvoer die door een koof in de betreffende kamer loopt ofzo. Het verbrandings toestel hoeft dan niet in de kamer zelf te staan. En met zulke crappy reviews van het hotel acht ik de kans aanwezig dat onderhoud van een gasboiler/geiser niet perse van hoog niveau is.
Dat zou heel goed kunnen, zit je alleen nog met verwarming bij tropische temperaturen? En vaak zijn die dingen centraal.
pi_218580132
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 15:02 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Dat zou heel goed kunnen, zit je alleen nog met verwarming bij tropische temperaturen? En vaak zijn die dingen centraal.
Hoeft niet perse voor verwarming te zijn, kan ook voor warm water zijn of bijvoorbeeld een aggregaat.
  zondag 24 augustus 2025 @ 15:25:27 #173
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218580213
Nieuwe ontwikkelingen:
twitter

Het OM heeft verhoren gedaan en heeft vastgesteld dat de vader en zonen in Taksim in een gelegenheid döner hebben gegeten en in een andere gelegenheid ayran hebben gedronken. Daarop zijn de eigenaren van de voorgenoemde gelegenheden aangehouden. Bij beide gelegenheden zijn monsters genomen voor onderzoek. In de omgeving zijn camerabeelden veiliggesteld. De afgelopen maanden is in de (sociale) media veelvuldig aandacht geweest omtrent kipdöner waarbij er rauwe kip bovenop de gegaarde döner werd aangevuld (filmpje hieronder). Daarop heeft de voedsel- en warenautoriteit de controles geïntensiveerd. Met de huidige gebeurtenissen is dit onderwerp wederom actueel geworden.

Kruisbesmetting in optima forma |:( Ziekteverschijnselen als misselijkheid, overgeven en diarree kunnen binnen 1 à 2 uur optreden na het consumeren van besmet zuivel en vlees en dient men onmiddellijk een arts raad te plegen. Als er niet op tijd gereageerd wordt kunnen met name kinderen, ouderen en mensen met een verzwakte weerstand overlijden.

https://www.memurlar.net/(...)tavuk-tehlikesi.html

[ Bericht 12% gewijzigd door ACT-F op 24-08-2025 17:14:04 ]
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Spellchecker zondag 24 augustus 2025 @ 15:25:47 #174
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218580215
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 13:37 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Het kan wel een likje verf gebruiken.

Misschien dat de mystery guest van Max vakantieman er volgend seizoen naar toe kan 8-)
Dat powned of boos er nog niet staan ....
pi_218580344
quote:
3s.gif Op zondag 24 augustus 2025 15:25 schreef ACT-F het volgende:
Ziekteverschijnselen als misselijkheid, overgeven en diarree kunnen binnen 1 à 2 uur optreden na het consumeren van besmet zuivel en vlees en dient men onmiddellijk een arts raad te plegen. Als er niet op tijd gereageerd wordt kunnen met name kinderen, ouderen en mensen met een verzwakte weerstand overlijden
Ik denk dat bijna niemand dat doet. Hoogstens ORS scoren en eventueel antibiotica.
The name is Putler, Vladimir Putler
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')