SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
en anders ander beroep zoeken als technieker overal mogelijkheden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Altijd goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO zit al weer te kijken naar de brug die geplaatst moet worden, dat is wel een heeeeel langzaam proces zeg
Bekijk deze YouTube-videoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat weer
aaaah ik natuurlijk met mijn donkere lokken wordt niet gematched. maar omdat ik rook.Do what you love, love what you do!![]()
hehehehehequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb je ergens vinkje gezet bij uiterlijke kenmerken?
Iets met "geen haar" ofzoDo what you love, love what you do!![]()
Ja zo zie je maar weer wat je misschien door het roken mis kan lopenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:23 schreef kree het volgende:
aaaah ik natuurlijk met mijn donkere lokken wordt niet gematched. maar omdat ik rook.
Van die kale gasten met oorbellen in een dikke Brabus G Wagon.quote:
Brabo maffia.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nou vond aantal hier echt wel leuk enne nas door dat ik dan rook misgelopen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo zie je maar weer wat je misschien door het roken mis kan lopenDo what you love, love what you do!![]()
Ja het is of peuken of neuken Kreequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:25 schreef kree het volgende:
[..]
nou vond aantal hier echt wel leuk enne nas door dat ik dan rook misgelopen.
Het is wel een ding ja als de ander niet rookt...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo zie je maar weer wat je misschien door het roken mis kan lopen![]()
Ja Brabanders oke. Maar kaalquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch vino blijkbaar matchen dat met je. hahahaNee dat kan nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Iets met "geen haar" ofzo
Kaal is niet erg... daar beneden
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ze dacht daarmee “intiem geschoren” werd gedoeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Iets met "geen haar" ofzoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja nu leg je me wel dilemma voor hequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is of peuken of neuken Kree
Do what you love, love what you do!![]()
Ben je nog steeds een date aan het zoekenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja Brabanders oke. Maar kaal
[..]
Nee dat kan niet
Kaal is niet erg... daar beneden
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: