abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218567999
Ik speelde net red alert.

Geweldig spel. Ik moest alleen nog de laatste oreminers uitschakelen maar ik wist al dat dat een kwestie van 1 minuut was. Er was ook geen twijfel over mogelijk. Ik had tanks, hij had niks meer behalve die miners, ik moest ernaar toe gaan en gewoon afschieten en klaar, ik had gewonnen.

Maar ik wou het niet doen omdat het gewoon een verdoening van tijd zou zijn. Eerder deed ik het nog wel gewoon, om het maar af te maken. Maar nu vraag ik me af, waarom deed ik dat? Niemand die het ziet. Er is geen twijfel dat ik toen ook ging winnen. Het kost alleen tijd.

Maar toch knaagt het aan mij. Ik heb niet echt gewonnen want ik stopte voordat ik gewonnen had. Of beter gezegd, het knaagt nu niet aan me maar het zou eerder wel aan me hebben geknaagd. En niet als in echt dat ik erdoor wakker blijf knagen, maar meer dat ik toch tijdelijk het gevoel heb dat ik niet heb gewonnen, wat ik dan ook niet echt heb technisch, terwijl 1 minuut ervoor kon zorgen dat ik wel zou hebben gewonnen maar die ene minuut is dan weer zinloos besteed
pi_218568012
"Dus je geeft eigenlijk gewoon op omdat je zeker 'denkt' te weten dat je zou winnen"

Nee ik weet dat ik zou winnen want er is niks meer dat mij kan aanvallen en er is ook niks meer dat mijn tanks kan aanvallen. Dus ik kan gewoon niet mijn tanks verliezen wat ik ook doe. Ik moet gewoon aanvallen en klaar
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 augustus 2025 @ 01:18:49 #3
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_218568029
> VER
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_218568032
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 01:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
> VER
Waarom? Je kon niet even een paar reacties afwachten om te zien of er mensen zijn die er wel wat waarde in zagen in tegenstelling tot jij blijkbaar..?
pi_218568473
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 01:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
> VER
SLAGEN :D
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 08:41:58 #6
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218568911
Wat goed dat je die onschuldige ore miners hebt gespaard. Het zegt ook wel veel over dat spelletje dat je alleen kunt winnen als je met grof geschut een paar ongewapende en hardwerkende arbeiders moet afslachten.

Interessante kwestie.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218568941
KILL THE BOER
-nee-
  Moderator zaterdag 23 augustus 2025 @ 10:05:35 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218569479
Omdat het spel mokeroud spel is in een in die tijd relatief nieuw genre

Obtwikkelaars wisten simpelweg niet dat mensen zo weinig geduld hebben, de briefing zegt kill alles dus doe je dat niet dan heb je verloren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_218577413
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:05 schreef sp3c het volgende:
Omdat het spel mokeroud spel is in een in die tijd relatief nieuw genre

Obtwikkelaars wisten simpelweg niet dat mensen zo weinig geduld hebben, de briefing zegt kill alles dus doe je dat niet dan heb je verloren
Eigenlijk wel ja :') want het is de bedoeling alles te verslaan. Maar ik snap de TS ook wel, als je weet dat je toch gaat winnen is de winst al binnen en aangezien er niets anders dan een mooi scherm te winnen is is afsluiten dan ook niet een slecht idee... :+

Al moet ik zeggen dat ik ook wel eens goed verloren heb met Red Alert... :@
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')