Ik speelde net red alert.
![Cncra-win-cover.jpg]()
Geweldig spel. Ik moest alleen nog de laatste oreminers uitschakelen maar ik wist al dat dat een kwestie van 1 minuut was. Er was ook geen twijfel over mogelijk. Ik had tanks, hij had niks meer behalve die miners, ik moest ernaar toe gaan en gewoon afschieten en klaar, ik had gewonnen.
Maar ik wou het niet doen omdat het gewoon een verdoening van tijd zou zijn. Eerder deed ik het nog wel gewoon, om het maar af te maken. Maar nu vraag ik me af, waarom deed ik dat? Niemand die het ziet. Er is geen twijfel dat ik toen ook ging winnen. Het kost alleen tijd.
Maar toch knaagt het aan mij. Ik heb niet echt gewonnen want ik stopte voordat ik gewonnen had. Of beter gezegd, het knaagt nu niet aan me maar het zou eerder wel aan me hebben geknaagd. En niet als in echt dat ik erdoor wakker blijf knagen, maar meer dat ik toch tijdelijk het gevoel heb dat ik niet heb gewonnen, wat ik dan ook niet echt heb technisch, terwijl 1 minuut ervoor kon zorgen dat ik wel zou hebben gewonnen maar die ene minuut is dan weer zinloos besteed