Ik zie jou posten en nu heb ik zin in crispy porkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah ik woon hier nu![]()
ben vandaag naar het strand geweest. ga morgen weer naar de gym
zolang je je nederlanderschap niet opgeeft ben je wmb gewoon op vakantiequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah ik woon hier nu![]()
ben vandaag naar het strand geweest. ga morgen weer naar de gym
zeg je nou dat ze een dikke spekbitterbal is?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie jou posten en nu heb ik zin in crispy pork
Ja, dat slaat nergens op
Ja, dat is precies wat er staat natuurlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg je nou dat ze een dikke spekbitterbal is?
Dus al die Nederlandse profvoetballers zijn altijd op vakantie in het land waar ze spelen..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang je je nederlanderschap niet opgeeft ben je wmb gewoon op vakantie
Af en toe kiezen voor opnieuw opstarten is wel goed om te doen. Bevordert ook de snelheid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik de laptop dan net zo goed dichtklappen?
En ik maar netjes afsluiten elke keer
Nou ja, ik kan wel wat snelheid gebruikenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Af en toe kiezen voor opnieuw opstarten is wel goed om te doen. Bevordert ook de snelheid.
Ja, dan is opnieuw opstarten wel een goed idee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan wel wat snelheid gebruiken
Outlook en Excel lopen regelmatig vast
Dat deed ik elke keer braafquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan is opnieuw opstarten wel een goed idee.
Beetje achter een balletje aanrennen, klinkt wel als een vakantie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus al die Nederlandse profvoetballers zijn altijd op vakantie in het land waar ze spelen..
Oh.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat deed ik elke keer braaf
Niet dat het echt helpt
Kan hem beter uit het raam smijten he?quote:
Dat ziet er erg lekker uit, Lucquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Het ontbijt van vandaag.
ziet er gezond uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Het ontbijt van vandaag.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nog even hoi zeggen tegen4E
en dan weer nuttige dingen doen.
Hoi 4E
quote:
Hoi Lucquote:
Ze moet eigenlijk een boodschappenlijstje maken...quote:
Is afquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze moet eigenlijk een boodschappenlijstje maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |