Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:06 schreef H.Vviv het volgende:
Onder prostest lopen blijft toch geweldig in het atletiek.
Mag dus blijkbaar niet altijd, maar ik ben er in elk geval voorstander van om het (nagenoeg) altijd toe te latenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:06 schreef H.Vviv het volgende:
Onder prostest lopen blijft toch geweldig in het atletiek.
Dat was wel zelden vertoond, jeetjequote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:45 schreef wimderon het volgende:
Hull alsof ze een roltrap oploopt.
Zekerquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zin in het WK na zo’n avond
En de langere loopnummers niet tot aan de laatste ronde onderbroken worden door pogingen (en uitgebreide herhalingen) op de technische nummers. Oh wacht, dat gebeurt waarschijnlijk alsnog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker
En dan zijn de sessie een stuk minder vol, dus kunnen we in principe ook de technische onderdelen fatsoenlijk kijken.
Maar ja, als je de technische onderdelen zo gaat plannen dat ze nooit tijdens langere loopnummers zijn is het schema ook erg lastig te maken, denk ik. En je moet natuurlijk ook technische onderdelen wel gewoon live laten zien in de hoofduitzending, in plaats van af en toe even 2-3 opgenomen pogingen tussendoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de langere loopnummers niet tot aan de laatste ronde onderbroken worden door pogingen (en uitgebreide herhalingen) op de technische nummers. Oh wacht, dat gebeurt waarschijnlijk alsnog.
Live ben ik akkoord mee, zeker in de beslissende fase. Maar opgenomen (fout)pogingen, met meerdere herhalingen, tijdens races, om dan voor en na de race tijd te nemen voor allerlei onzin trek ik toch slecht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, als je de technische onderdelen zo gaat plannen dat ze nooit tijdens langere loopnummers zijn is het schema ook erg lastig te maken, denk ik. En je moet natuurlijk ook technische onderdelen wel gewoon live laten zien in de hoofduitzending, in plaats van af en toe even 2-3 opgenomen pogingen tussendoor.
Maar als ze alleen maar succesvolle pogingen gaan laten zien, weet je vooraf al dat het een succes isquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Live ben ik akkoord mee, zeker in de beslissende fase. Maar opgenomen (fout)pogingen, met meerdere herhalingen, tijdens races, om dan voor en na de race tijd te nemen voor allerlei onzin trek ik toch slecht.
Dat klopt, daarom livepogingen. Of een boeketje achter elkaar en dan zonder alle camerastandpunten en het overleg met de coach of iets dergelijks te laten zien. Maar dat tweede kan juist prima tussen loopnummers in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als ze alleen maar succesvolle pogingen gaan laten zien, weet je vooraf al dat het een succes is
Meerdere herhalingen hoeft van mij sowieso niet nee, en tijdens langere loopnummers mogen ze de laatste 2-3 ronden wel even onafgebroken laten zien. Dan even een minuutje finishbeelden en dan gewoon door met weer een technisch nummer. Hoe kansloos die tijdens de Diamond Leagues altijd in beeld gebracht worden kan echt niet.
Ah, zou kunnen ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het alleen over dit seizoen ging
en Hasanquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:07 schreef Nober het volgende:
22:30 start de marathon in Sydney met Kipchoge.
Aardig wat startgeld uitgeonderhandeld daar in Sydney.quote:
quote:World Athletics Championships prize money
There is a total prize money pot of US$8,498,000.
Gold medal winners receive US$70,000.
Silver medallists earn US$35,000.
Bronze medal winners collect US$22,000
There is a world record bonus of US$100,000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |