Het zou wat zijn als Femke in 2028 Olympisch kampioen wordt op de 800mquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd in welke talkshow Ellen van Langen vanavond zit.
Extra uitdaging wel als ze elke 14 stappen gaat springenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als Femke in 2028 Olympisch kampioen wordt op de 800m
Idee zal vast wat eerder zijn ontstaan. Anderhalf jaar geleden opperde Coe beter past op de 800 meter en daar was Meuwly het wel mee eens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:28 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of het tijdelijke uitstapje van Saalberg naar de 800 meter dan een soort proefballonnetje was ter voorbereiding op
quote:Olympisch goud als doel in Parijs, maar erna ligt het nog best open. Sebastien Coe, baas van de wereldatletiekbond, zei zondag tegen de NOS dat hij Bol eigenlijk "als een 800 meter-loopster" ziet.
"Zeker, ik zie hetzelfde", zegt Meuwly. "Maar we hebben eerst nog wat dingen te doen op de 400 meter horden voordat we denken aan een andere discipline."
"Ze houdt er ook van, maar de middellangeafstanden is ook een beetje switchen in mentaliteit. Maar ze heeft zeker nu al de benen om op een heel hoog niveau mee te doen op de 800 meter."
Ik vraag mij af of dat ook mee helpt bij deze beslissingquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:27 schreef Pino112 het volgende:
Terecht, 400m horden is toch een kansloze missie in LA28 met religekkie erbij.
Vast want die Yanks zullen het wel zo regelen dat religek de 400 en 400H kan lopenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dat ook mee helpt bij deze beslissing
Maar dat had je dan ook als doel kunnen stellen, 4x zilver op een OS is ook leuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Vast want die Yanks zullen het wel zo regelen dat religek de 400 en 400H kan lopen
Wordt een legendarische laatste 100m, nog legendarischer dan van Langen waarvan je opeens dat voetje ziet terwijl de laatste bocht bezig is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:33 schreef Szura het volgende:
Femke Mutola gaat ze er allemaal opleggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |