abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218575990
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:25 schreef Avea het volgende:

[..]
Ik vind die bij JvP er ook niet bepaald comfortabel uitzien eigenlijk, dat laatste reclamefilmpje waar ze ook de achterkant laat zien.
Lijkt aan de voorkant wel of die heel strak in haar kruis zit. Mocht ik er al over nadenken om te kopen, dan na dat filmpje sowieso niet meer.
Zit inderdaad heel raar. Alsof die body veel te klein is. En op de rug zit ie ook niet mooi, daar zie je vetkussentjes omdat de body veel te strak zit.
pi_218576030
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 21:43 schreef Lostit het volgende:
Ik heb in februari alle influencers ontvolgd omdat ik niet achter kinderuitbuiting sta. Maar ik kreeg vandaag MB in mijn algoritme voorbij komen en kanonnen wat is zij gigantisch afgevallen sinds februari. Ik schrok er gewoon echt van.
Als je stories terugkijken van paar jaar terug was het zo’n mooie en sprankelende vrouw . Zo zonde
pi_218576038
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zit inderdaad heel raar. Alsof die body veel te klein is. En op de rug zit ie ook niet mooi, daar zie je vetkussentjes omdat de body veel te strak zit.
Niet vergeten dat Jacqueline momenteel een maat M heeft ;) Hoe vaak gaat ze dat nog zeggen als ze iets van kleding laat zien?

Ze heeft vaker kleding aan die een maat te klein lijkt te zijn.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218576085
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:42 schreef Cyan het volgende:

[..]
Niet vergeten dat Jacqueline momenteel een maat M heeft ;) Hoe vaak gaat ze dat nog zeggen als ze iets van kleding laat zien?

Ze heeft vaker kleding aan die een maat te klein lijkt te zijn.
Oh ja, die maat M.
En van de body een L. XL was beter geweest.

Vind haar er trouwens heel erg moe uitzien in die story waarin ze het heeft over de stilte in huis. Make up doet niet altijd wonderen.
pi_218576086
Bij jvp zie je haar linker schaamlip er tussen uit komen. Nee echt oncomfortabel, een string om de voorbips.

Over MB’s lichaam mogen we niks meer zeggen. Maar dat het steeds zorgelijker wordt, ziet zelfs een blinde.
pi_218576102
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:48 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Bij jvp zie je haar linker schaamlip er tussen uit komen. Nee echt oncomfortabel, een string om de voorbips.

Over MB’s lichaam mogen we niks meer zeggen. Maar dat het steeds zorgelijker wordt, ziet zelfs een blinde.
Ik had tijd over dus stories terug zitten kijken met hartje bij mb. Wat opvalt is tot ongeveer een jaar geleden is het maximale liefde hartjes kusjes klef en bef maar daarna nemen die berichtjes duidelijk af of een andere toon aan
pi_218576119
Zit Judith nou echt met haar handen aan haar telefoon terwijl ze door die bergpas rijdt?
Ik dacht eerst dat de telefoon in een houder zat maar op een gegeven moment zie je dat het beeld draait.
pi_218576126
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:51 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Ik had tijd over dus stories terug zitten kijken met hartje bij mb. Wat opvalt is tot ongeveer een jaar geleden is het maximale liefde hartjes kusjes klef en bef maar daarna nemen die berichtjes duidelijk af of een andere toon aan
En nu zijn we in de fase terecht gekomen waarin Michelle uit zichzelf geen stories meer deelt met de bonuskinderen. Alleen haar eigen kinderen komen nog in beeld.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218576146
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:53 schreef Cyan het volgende:

[..]
En nu zijn we in de fase terecht gekomen waarin Michelle uit zichzelf geen stories meer deelt met de bonuskinderen. Alleen haar eigen kinderen komen nog in beeld.
Geen K, geen J en geen bonusjes meer. Maar niks aan de hand hoor! Zal de hele B.V. BWvP wel naar het feest zijn?
pi_218576156
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:59 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Meiden! Ik heb even gebrainstormd met mn agency en we hebben echt een topreisje bedacht voor ons. We gaan maximaal genieten op onze hoge hakken met de Fok meiden.

We gaan kamperen dankzij een samenwerking met Obelink en (ik heb gezegd dat we een grote familie zijn dus dat moeten jullie even allemaal in de stories beamen als ik dat film) en we eten heerlijk elk moment samen dankzij demammavan recepten van de AH ( of toch Lotbeukers of toch dankzij het nieuwe boek of...nou ja je weet wel)

Iedereen is welkom dus ook mensen die aversie hebben tegen het schoolsysteem. Juist om die reden organiseren we dit uitje tijdens de eerste schoolweek van het jaar. (want waarom zouden we meegaan in het ritme van een school) We leven absoluut bij de tijd dankzij onze horloges waarvan we het linkje zo'n drie keer per week delen. Mocht je die gemist hebben dan verwijzen we naar een van onze fluflu's.

Geef je enkel borstvoeding of hebben je kinderen darmproblemen en leven ze enkel van MC Donalds....geen probleem; de MAC is op 500 meter afstand en de HAP staat onder de sneltoets.

Is dat nog niet genoeg dan hebben we 500 zonnebloemkeycords besteld voor hen die dit nodig hebben. Ook als je nog in de acceptatie zit rondom je buikcorrectie die je afhankelijk van de samenwerkingen wel of niet wilt doen. Alle avonden is er tijd om je telefoon ergens neer te zetten om opnames van jezelf te maken ( al dan niet huilend, de was opruimend, je kind troostend en of rijdend in de auto)

Kortom...dit wordt de reis van ons leven!! Schrijf je nu in en manifesteer jezelf naar een beter en jaloersvrij fluflu - leven vol met hashtags.
Klinkt fantastisch. Heb je zwemdiploma’s nodig om mee te kunnen? Staat een bezoek aan de nagelstyliste ook op het programma? Is er een supermarkt in de buurt met een afprijsbak?
Ik vraag dit voor een vriend
pi_218576163
De laatste post van DBM 8)7
Dat is toch niet normaal?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218576164
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:03 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Flinke optater gehad van die kapotte kabels misschien? Laatste beetje accu-lading heeft nu energie gegeven aan Debbie. *)
😂
pi_218576168
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Zit Judith nou echt met haar handen aan haar telefoon terwijl ze door die bergpas rijdt?
Ik dacht eerst dat de telefoon in een houder zat maar op een gegeven moment zie je dat het beeld draait.
En dan heeft ze het over Bob en schermvrij autorijden. Nou zelf heeft ze daar maling aan.
Trouwens die filmpjes waarin ze zo trots verteld over vrijheid geven vind ik ook gevaarlijk om te zien
pi_218576174
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ech ik vind het geen gezicht zo'n halfnaakte man
En dan zit hij tussen haar kind en haar ex in op de bank, in zijn blote bast
pi_218576183
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:59 schreef LeSage het volgende:
De laatste post van DBM 8)7
Dat is toch niet normaal?
Nee niet normaal inderdaad
Dan heeft ze het flap dn 6 weken rust
Is ze de paniek van die darmkink alweer vergeten?
pi_218576190
quote:

[..]
Ik vind die bij JvP er ook niet bepaald comfortabel uitzien eigenlijk, dat laatste reclamefilmpje waar ze ook de achterkant laat zien.
Lijkt aan de voorkant wel of die heel strak in haar kruis zit. Mocht ik er al over nadenken om te kopen, dan na dat filmpje sowieso niet meer.
Beetje een cameltoe inderdaad
pi_218576205
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:30 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ik ga stuk 😂 nu al zin in dit tripje. Hebben we wel een dagelijks zeur- en klaaguurtje? Een dag niet onnodig gemopperd is een dag niet geleefd!

Ik ga even een tikkie openen want iedereen moet mij gunnen om mee te gaan op dit weekend. Ik word toch wel thuis opgehaald hè??
Zijn er kleurplaten, voor entertainment onderweg?
pi_218576228
Ik snap nu waarom Roy niet meer kan voetballen op zaterdag. Debbie moet gaar nagels laten doen, dat is veel belangrijker natuurlijk.
pi_218576287
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:01 schreef Earring het volgende:

[..]
Nee niet normaal inderdaad
Dan heeft ze het flap dn 6 weken rust
Is ze de paniek van die darmkink alweer vergeten?
Zo moe van, en waarom angst en paniek voor de sportschool waar je zoals je beweert 5 keer per week bent
pi_218576369

[ Bericht 100% gewijzigd door DeEnigeEchteLouca op 23-08-2025 23:39:16 (Zucht ) ]
pi_218576439
quote:

Ik snap werkelijk niet waarom je bij het controleren van deze campagnebeelden denkt dat het wel een prima idee is om zo op the gram te gaan. :+
pi_218576453
Mag ik ook mee? Kom ik na de sportschool, tenzij ik heel erg mega vreselijke spierpijn heb, dan niet.
Oké, ik leg de handdoeken alvast onderin de auto.
Als er een wasmachine is, zou dat fijn zijn. Dan kan ik de dag na aankomst gelijk al m’n kleren wassen. Die zijn dan vast al zo mega verschrikkelijk vies.
pi_218576469
quote:

Verschrikkelijk die creamy in dr kruis, geen reclame zo.
pi_218576475
quote:

[..]
Echt waarom gaat zij met haar kont in beeld. Waarom.
pi_218576478
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:26 schreef Flipflop12 het volgende:
Mag ik ook mee? Kom ik na de sportschool, tenzij ik heel erg mega vreselijke spierpijn heb, dan niet.
Oké, ik leg de handdoeken alvast onderin de auto.
Als er een wasmachine is, zou dat fijn zijn. Dan kan ik de dag na aankomst gelijk al m’n kleren wassen. Die zijn dan vast al zo mega verschrikkelijk vies.
Als je te veel spierpijn hebt gewoon op karakter mee💪
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')