abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218574419
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:19 schreef Donna het volgende:

[..]
Je moet gewoon weelde en rijkdom manifesteren, net als zij. Ze heeft genoeg geld om shirts voor hem te kopen.
Zegt ze zelf dan iig.
Wat een onzin kraamt zij toch uit, met die wiebelstok in haar handen
pi_218574421
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:19 schreef Donna het volgende:

[..]
Je moet gewoon weelde en rijkdom manifesteren, net als zij. Ze heeft genoeg geld om shirts voor hem te kopen.
Zegt ze zelf dan iig.
Dat is waar ook! Zij was mega rijk door manifesteren.
Dan zou een shirtje voor je twinflame/zielsverwant/kwarrel er ook wel in moeten zitten.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218574423
Ouders van MB geven morgen feestje. Benieuwd wie erbij zullen zijn.
pi_218574467
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:16 schreef Harper het volgende:
Ik vind het storend dat al die influencers zo vaak nieuwe Wild cases krijgen. Dat gaat geheel tegen het concept van "geen afval" in.
Sowieso zijn al die nieuwe/limited edition cases dat.
Janneke de B had voor haar vrienden en vriendinnen (ooit) een mandje staan met die dingen/gekregen meuk, dan mochten ze wat meenemen als ze bij hun thuis waren. Al een tijdje niet over gehoord, maar waarom zou ze het ook herhalen eigenlijk 😁

AM (en dis indirect MG) is wel queen verspillen. Wat daar wel niet in huis komt/wordt gehaald. Als L in de winkel haar ‘lach’ laat zien en niet dreint, krijgt ze wel weer iets. Iedere knuffel die leuk is gaat mee. Ben benieuwd of ze volgende week met de Nijntje rugzak naar school gaat ‘want hij was wel héél leuk’ volgens AM.
pi_218574472
Is hier iemand die die wild deo gebruikt? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het wat is maar heb het uit principe nooit gekocht nog.
pi_218574494
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Janneke de B had voor haar vrienden en vriendinnen (ooit) een mandje staan met die dingen/gekregen meuk, dan mochten ze wat meenemen als ze bij hun thuis waren. Al een tijdje niet over gehoord, maar waarom zou ze het ook herhalen eigenlijk 😁

AM (en dis indirect MG) is wel queen verspillen. Wat daar wel niet in huis komt/wordt gehaald. Als L in de winkel haar ‘lach’ laat zien en niet dreint, krijgt ze wel weer iets. Iedere knuffel die leuk is gaat mee. Ben benieuwd of ze volgende week met de Nijntje rugzak naar school gaat ‘want hij was wel héél leuk’ volgens AM.
Beautygloss bracht (ik volg haar vlogs niet meer, dus weet niet hoe het nu zit) vaak spullen naar blijf van mijn lijf huizen. Dat vind ik wel tof.
pi_218574513
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Is hier iemand die die wild deo gebruikt? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het wat is maar heb het uit principe nooit gekocht nog.
Tijdje gedaan maar ik was er niet tevreden over. Maar blijkt dat ik sowieso niet tegen vegan deo’s kan, heb er verschillende geprobeerd maar van allemaal ga ik meer ruiken zeg maar
  Moderator zaterdag 23 augustus 2025 @ 20:34:16 #158
382129 crew  Donna
pi_218574539
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat een onzin kraamt zij toch uit, met die wiebelstok in haar handen
Gelukkig heeft ze haar haar wel los. :7
pi_218574542
Hoe kan Debbie nu echt beweren dat ze ziek is, echt niet te geloven.
  Moderator zaterdag 23 augustus 2025 @ 20:35:24 #160
382129 crew  Donna
pi_218574559
quote:
Ja, ook wel naar tevredenheid voor een lange tijd, maar kreeg op een gegeven moment toch jeuk onder m'n oksels en ben nu weer terug naar m'n oude vertrouwde FA pink deo roller.
pi_218574563
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 19:59 schreef Maremare het volgende:

[..]
Jaaaaa op bedevaart met Fok 🙌
Waar kan ik inschrijven
pi_218574576
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:23 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
En een van hun dochters heeft een slaapkamer zonder raam, prioriteiten stellen noemen ze dat.
En een andere slaapt in een kast.
  Moderator zaterdag 23 augustus 2025 @ 20:36:33 #163
382129 crew  Donna
pi_218574578
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:29 schreef LeSage het volgende:

[..]
Beautygloss bracht (ik volg haar vlogs niet meer, dus weet niet hoe het nu zit) vaak spullen naar blijf van mijn lijf huizen. Dat vind ik wel tof.
Ik denk, of meer hoop, eigenlijk dat de meeste al die troep wel een beter leven geven? Zoals een goed doel of gewoon aan vrienden/familie weggeven?
Alles zelf bewaren kan toch niet, dan beland het gewoon in de kliko.
pi_218574586
quote:
Geprobeerd maar ik vond het niks. Ik vond Lovelli wel heel fijn
pi_218574596
Gelukkig gooit AM nooit Wild cases weg.
Dus ze heeft een kast vol?
Liegebeest.
pi_218574669
quote:
Ik erbij naast Sanex. Meteen na het douchen Sanex, als opfrissen Wild stick omdat het niet hoeft op te drogen zoals mijn Sanex roller. Een beetje zoals ik een spuitbus deo eerder gebruikte.
Maar Wild moet ik niet teveel en te vaak smeren, dan wel wat irritatie/jeuk.
pi_218574688
quote:
Ik heb het gebruikt, vond het helemaal niks.
De geuren waren prima, maar ik transpireer best wel heel erg (Sorry te veel info misschien) en stonk dus op een gegeven moment naar een mengeling van zweet en wild geur.
Vond het ook niet fijn aanbrengen, het was een beetje dik ofzo en ik kreeg er jeuk van. Dus heel snel weer terug gegaan naar mijn 'eigen' deo
pi_218574731
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 17:08 schreef Lalaland79 het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Eline Nagelkerke een appartement heeft gekocht in Dubai? ( geen zin om de vlog te bekijken🙃). Bij mij weten is ze daar nog nooit geweest. Zal wel een investering zijn. Ik zou toch eerder zorgen dat ik m'n rijbewijs haalde in in Nederland of België een huis oid kopen. Maar misschien gaat ze daar wel een nieuwe vestiging openen 🤔
Die twee dombo's minder slimme ouders zullen wel weer lieve vrienden hebben gemaakt tijdens het zuipen borrelen en ergens ingetrapt zijn.
pi_218574734
quote:
Ja! Ik ben fan. Gebruikte eerst Loveli, maar overgestapt.
Voor hormonaal kind werkt Loveli wel beter. Maar ik stink echt nooit (en zweet als een otter altijd)
pi_218574758
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:51 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En de andere sliep toch in een veredelde kast ofzo? Zij maken soms echt vreemde keuzes
Die twee kunnen niet wachten tot de acht kinderen het huis uit zijn zodat ze lekker samen kunnen tortelen
pi_218574836
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:38 schreef Harper het volgende:
Gelukkig gooit AM nooit Wild cases weg.
Dus ze heeft een kast vol?
Liegebeest.
Maar dan nog, ligt het doelloos en eindeloos in een kast.
pi_218574852
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 19:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien kunnen we een Fok reisje organiseren?
Meiden! Ik heb even gebrainstormd met mn agency en we hebben echt een topreisje bedacht voor ons. We gaan maximaal genieten op onze hoge hakken met de Fok meiden.

We gaan kamperen dankzij een samenwerking met Obelink en (ik heb gezegd dat we een grote familie zijn dus dat moeten jullie even allemaal in de stories beamen als ik dat film) en we eten heerlijk elk moment samen dankzij demammavan recepten van de AH ( of toch Lotbeukers of toch dankzij het nieuwe boek of...nou ja je weet wel)

Iedereen is welkom dus ook mensen die aversie hebben tegen het schoolsysteem. Juist om die reden organiseren we dit uitje tijdens de eerste schoolweek van het jaar. (want waarom zouden we meegaan in het ritme van een school) We leven absoluut bij de tijd dankzij onze horloges waarvan we het linkje zo'n drie keer per week delen. Mocht je die gemist hebben dan verwijzen we naar een van onze fluflu's.

Geef je enkel borstvoeding of hebben je kinderen darmproblemen en leven ze enkel van MC Donalds....geen probleem; de MAC is op 500 meter afstand en de HAP staat onder de sneltoets.

Is dat nog niet genoeg dan hebben we 500 zonnebloemkeycords besteld voor hen die dit nodig hebben. Ook als je nog in de acceptatie zit rondom je buikcorrectie die je afhankelijk van de samenwerkingen wel of niet wilt doen. Alle avonden is er tijd om je telefoon ergens neer te zetten om opnames van jezelf te maken ( al dan niet huilend, de was opruimend, je kind troostend en of rijdend in de auto)

Kortom...dit wordt de reis van ons leven!! Schrijf je nu in en manifesteer jezelf naar een beter en jaloersvrij fluflu - leven vol met hashtags.

[ Bericht 0% gewijzigd door SterreKaatje op 23-08-2025 21:06:03 ]
pi_218574860
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB maakt weer reclame voor creamy, incl voor de push up bh. In de story waar ze die 4 plaatjes laat zien schrik in toch wel van die rechtsonder, waar ze die turquoise body aan heeft, bij haar bovenbenen.
Lijkt wel bewerkt , aparte foto
pi_218574870
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:52 schreef Snaky het volgende:

[..]
Die twee kunnen niet wachten tot de acht kinderen het huis uit zijn zodat ze lekker samen kunnen tortelen
Ze hebben kinderen gekregen zodat het bedrijf in de familie blijft 🫣 niet omdat ze graag kinderen wilden of hoe zeg je dat.
pi_218574893
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:59 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Meiden! Ik heb even gebrainstormd met mn agency en we hebben echt een topreisje bedacht voor ons. We gaan maximaal genieten met de Fok meiden.

We gaan kamperen dankzij een samenwerking met Obelink en (ik heb gezegd dat we een grote familie zijn dus dat moeten jullie even allemaal in de stories beamen als ik dat film) en we eten heerlijk elk moment samen dankzij demammavan recepten van de AH ( of toch Lotbeukers of toch dankzij het nieuwe boek of...nou ja je weet wel)

Iedereen is welkom dus ook mensen die aversie hebben tegen het schoolsysteem. Juist om die reden organiseren we dit uitje tijdens de eerste schoolweek van het jaar. (want waaomr zouden we meegaan in het ritme van een school) We leven absoluut bij de tijd dankzij onze horloges waarvan we het linkje zo'n drie keer per week delen. Mocht je die gemist hebben dan verwijzen we naar een van onze fluflu's.

Geef je enkel borstvoeding of hebben je kinderen darmproblemen en leven ze enkel om MC Donalds....geen probleem; de MAC is op 500 meter afstand en de HAP staat onder de sneltoets.

Is dat nog niet genoeg dan hebben we 500 zonnebloemkeycords besteld voor hen die dit nodig hebben. Ook als je nog in de acceptatie zit rondom je buikcorrectie die je afhankelijk van de samenwerkingen wel of niet wilt doen. Alle avonden is er tijd om je telefoon ergens neer te zetten om opnames van jezelf te maken ( al dan niet huilend, de was opruimend, je kind troostend en of rijdend in de auto)

Kortom...dit wordt de reis van ons leven!! Schrijf je nu in en manifesteer jezelf naar een beter en jaloersvrij fluflu - leven vol met hashtags.
Klinkt leuk, maar is er een bakfiets ter beschikking? 500m naar de McDo is best ver, zeker tegen wind…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')