abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218569815
Volgens mij is het al overgeslagen. In ieder geval naar Flip. Die was laatst helemaal over zijn toeren van een loszittende tand. Volgens mij gingen ze toen ook ergens heen en mocht hij daarna weer eens een knuffel uitzoeken.
pi_218569834
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:27 schreef Earring het volgende:

[..]
En ook het wauwwwwww
Was ook wel pittig voor haar om nog even naar de kast van Maarten te kijken. Ze had al teveel gedaan!
Nou echt hè: wat een enorme opgave om nog even interesse te tonen voor iets waar Maarten enthousiast over is.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 10:49:34 #53
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218569849
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:29 schreef Earring het volgende:

[..]
Zeuren, vooral zeuren
Plaatst ze een filmpje over vader en kind krijgt ze weer commentaar over de kinderstoel
Het is bij haar nooit goed
Nou, wat zit ze weer ongelofelijk te zeuren deze week. En Dion bevestigt haar telkens alleen maar, want die zegt over volgers dat ze gewoon hun mond moeten houden.

En over die kraskaarten, ze zou toch kijken of ze die kon delen met haar volgers? Blijkbaar gebruikt ze ze allemaal zelf.
pi_218569887
Die zolder bij AM (vooral die trap) vind ik er altijd zo link uitzien, ben blij dat ik niet op zo’n plek hoef te werken 🫣
pi_218569942
Gelukkig is Milou weer terug. Was zo benieuwd naar haar horloge. Gelukkig plaatst ze het linkje
pi_218569997
Sanne is toch vorige week gaan kijken naar een bakfiets? Heeft ze daar nog een update over gegeven? Misschien heb ik het gemist.
pi_218570137
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:10 schreef Manuela007 het volgende:
Sanne is toch vorige week gaan kijken naar een bakfiets? Heeft ze daar nog een update over gegeven? Misschien heb ik het gemist.
Gaat ze dit weekend op terugkomen zegt ze net in de live. Heb verder niet geluisterd want het was weer een en al negatief geklets
pi_218570340
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:49 schreef LALAA het volgende:

[..]
Nou, wat zit ze weer ongelofelijk te zeuren deze week. En Dion bevestigt haar telkens alleen maar, want die zegt over volgers dat ze gewoon hun mond moeten houden.

En over die kraskaarten, ze zou toch kijken of ze die kon delen met haar volgers? Blijkbaar gebruikt ze ze allemaal zelf.
Ik snap wel dat zij weinig sociale contacten heeft. Zo iemand kost alleen maar negatieve energie.
pi_218570620
Mijn god die paardrijlaarzen van Guus, daar heeft die geen enkele steun in!
pi_218570675
DBM op threads; mijn dochter heeft een afweerstoornis. Meerdere keren per jaar je kind doodziek in het ziekenhuis zien vergalt het plezier enorm.

Meerdere keren per jaar en doodziek, dat valt toch wel mee? Ja zo wordt wel eens opgenomen met benauwdheid, sneu zat, maar om nou te zeggen doodziek dat valt ook wel weer mee.
pi_218570678
De Geertsen gaan met z'n allen naar de manege. Ik hou er van als lekker relaxed knolhobbelen ook goed genoeg is, niet iedereen heeft interesse in dressuur of springen.
Maar als ik Jet op buitenrit zie gaan met haar hele voet tot de hak in de beugel dan krijg ik daar wel buikpijn van.
Het zijn zo te zien geen klikbeugels (die gaan los) en het kan flink verkeerd gaan als je voet blijft hangen wanneer je er af dondert
pi_218570738
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef Odonata het volgende:
De Geertsen gaan met z'n allen naar de manege. Ik hou er van als lekker relaxed knolhobbelen ook goed genoeg is, niet iedereen heeft interesse in dressuur of springen.
Maar als ik Jet op buitenrit zie gaan met haar hele voet tot de hak in de beugel dan krijg ik daar wel buikpijn van.
Het zijn zo te zien geen klikbeugels (die gaan los) en het kan flink verkeerd gaan als je voet blijft hangen wanneer je er af dondert
Geen idee of deze dat niet hebben
pi_218570801
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef IlseMarije het volgende:
DBM op threads; mijn dochter heeft een afweerstoornis. Meerdere keren per jaar je kind doodziek in het ziekenhuis zien vergalt het plezier enorm.

Meerdere keren per jaar en doodziek, dat valt toch wel mee? Ja zo wordt wel eens opgenomen met benauwdheid, sneu zat, maar om nou te zeggen doodziek dat valt ook wel weer mee.
Zij maakt zelf overal zo’n enorme paniek over.
Echt ze heeft hulp nodig want dit is schadelijk voor die kinderen.
En is ze trouwens al wezen sporten vandaag?
pi_218570830
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:25 schreef Earring het volgende:

[..]
Zij maakt zelf overal zo’n enorme paniek over.
Echt ze heeft hulp nodig want dit is schadelijk voor die kinderen.
En is ze trouwens al wezen sporten vandaag?
Ja in de sportschool vol met emotie en angst 🫣

Vraag me af waarom die man van haar niet ingrijpt. Of zou DBM zich daar niks van aantrekken?
pi_218570866
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:27 schreef Maremare het volgende:

[..]

Vraag me af waarom die man van haar niet ingrijpt. Of zou DBM zich daar niks van aantrekken?
Terwijl ze zo aan het afkicken was en veel zin had zei ze donderdag.
En haar man noemt zij haar derde kind dus denk niet dat hij wat in te brengen heeft
pi_218570871
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:27 schreef Maremare het volgende:

[..]

Nou op threads schrijft ze dit:

Ik ga chatgpt vanaf nu als relatie therapeut gebruiken. Serieus, soms moet hij het van een ander horen 🤪

Dus ik denk dat ze niet echt normaal met elkaar kunnen communiceren..
pi_218570996
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:31 schreef Post-its het volgende:

[..]

Ik ga chatgpt vanaf nu als relatie therapeut gebruiken. Serieus, soms moet hij het van een ander horen 🤪

Lekkere basis hebben ze dan. Wellicht allebei erg onvolwassen.
pi_218571018
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:45 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Excuus geen inspiratie voor titel. Iemand suggesties?
Terug naar gezucht.. wauuwwwwww.
pi_218571027
Sanneke deelt niet meer zoveel OVER haar kind. Heel fijn voor hem. Nu nog even stoppen met het openbaar delen VAN je kind. Maar haar kind zal vast ook een commercieel voordeel hebben dus mag hij gedeeld worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 23-08-2025 13:05:46 ]
pi_218571212
Dbm haar nieuwe post is of gekopieerd of via AI gemaakt. Dit heeft ze niet zelf geschreven.
pi_218571300
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:09 schreef Snaky het volgende:
Dbm haar nieuwe post is of gekopieerd of via AI gemaakt. Dit heeft ze niet zelf geschreven.
Ja want meenstal heeft ze typfouten.
pi_218571462
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:31 schreef Post-its het volgende:

[..]

Of ze overdrijft alles weer lekker
pi_218571524
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:09 schreef Snaky het volgende:
Die gedachte had ik ook
pi_218571604
Dit volgen is echt sinds de vakantie mijn quilty pleasure geworden. Via mijn Kobo abbo zelf het boek van AM gedownload maar wat een prut elke alinea gaat van de hak op de tak.

Minibelle volg ik ook omdat mijn kind ook aan topsport doet maar gelukkig herken ik er niet zoveel in behalve het trainingsschema 😅
Ze zijn nu trouwens op vakantie en de eerste klachten worden al genoemd 😂
pi_218571665
Milou filmt items in de Action, maar haar zoon graait alles weg 🫣 ik zou daar zo klaar mee zijn denk ik, met dat gegraai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')