Bij mij werkt het absoluut averechts. Net als gedeelde linkjes, ik doe er niks mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:47 schreef Earring het volgende:
Al de influencers weer aan Creamy. Nu ook bij miniliefde en deviervankim.
Ik snap niet dat die bedrijven het niet wat meer spreiden. Net als de Wild deo nu weer bij iedereen.
Dat werkt toch eerder averechts lijkt mij
Zij woont in regio midden dus dan hebben de kinderen nog vakantie. Of zit Joas in Noord op school? (Aangezien dat erg dichtbij haar ligt). Ze woont 10 minuten bij mij vandaan namelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:01 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja, zij hadden vakantieverlof nodig van school omdat hij geen vrij had in de zomer.
Vervolgens is ze zelf ook nog een week met alleen de kinderen weggeweest en nu weer een lang weekend. Leuk natuurlijk maar die noodzaak van dat extra verlof zie ik niet zo
Eens. Ik ben nooit een angsthaas wat mijn kinderen betreft maar zij kan nooit snel bij haar kind zijn en daarom snap ik niet dat zij hem zo ver laat gaan op onbekend terrein, in de mist waar hij af en toe ook uit beeld verdwijnt. Op dat moment heeft hun communicatie met de duim ook geen zin meer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:00 schreef Earring het volgende:
[..]
En dan heeft ze het over Bob en schermvrij autorijden. Nou zelf heeft ze daar maling aan.
Trouwens die filmpjes waarin ze zo trots verteld over vrijheid geven vind ik ook gevaarlijk om te zien
Ja heel zorgelijk! Ben ook benieuwd hoe de leerkrachten van Flip en Flap hierin staanquote:Op zondag 24 augustus 2025 04:22 schreef Clavis het volgende:
[..]
Ik vind dit ook echt niet normaal. Je hebt het gevoel dat Flip naar de frontlinie in de Oekraïne moet ipv naar school in Friesland na 6 weken vakantie. Paniek, diepe gegooid, ziekenhuis, kou en winter. Echt ongezond (wat mij betreft) hoe zij in het leven staat.
En lisadamenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:47 schreef Earring het volgende:
Al de influencers weer aan Creamy. Nu ook bij miniliefde en deviervankim.
Ik snap niet dat die bedrijven het niet wat meer spreiden. Net als de Wild deo nu weer bij iedereen.
Dat werkt toch eerder averechts lijkt mij
Ja. En beide lange mouwen en de Kwarrel zit weer shirtloos. Sukkel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 08:20 schreef Mirp het volgende:
Is dat bij Ellen haar ex op de bank? Het is net dat hij daar met 2 kinderen zit, ipv met 1 kind en haar nieuwe vlam.
🤣🤣 Een naakte kwarrel! Je ziet die ex z'n mimiek ook van zit ik hier met m'n vervangerquote:Op zondag 24 augustus 2025 08:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. En beide lange mouwen en de Kwarrel zit weer shirtloos. Sukkel.
Ja beetje weird is het/zijn ze wel daar. Brrrr.quote:Op zondag 24 augustus 2025 08:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. En beide lange mouwen en de Kwarrel zit weer shirtloos. Sukkel.
🤣🤣quote:Op zondag 24 augustus 2025 04:22 schreef Clavis het volgende:
[..]
Ik vind dit ook echt niet normaal. Je hebt het gevoel dat Flip naar de frontlinie in de Oekraïne moet ipv naar school in Friesland na 6 weken vakantie. Paniek, diepe gegooid, ziekenhuis, kou en winter. Echt ongezond (wat mij betreft) hoe zij in het leven staat.
Het voelt bijna als rage bait.quote:Op zondag 24 augustus 2025 08:36 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ja beetje weird is het/zijn ze wel daar. Brrrr.
Mij viel de telefoon ook op. Was dat een verjaardagscadeau?quote:Op zondag 24 augustus 2025 08:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan: de jongste van Jannekedbm is 8 jaar geworden. Komt al kijkend op haar telefoon naar beneden lopen en gaat in de kamer zitten, terwijl haar ouders en zusje voor haar zingen.
Die moet echt hulp gaan zoeken hoor.quote:
Jeanine heeft er een heel verhaal bij over dat zij er een bestelde met een kortingscode van een collega bla bla bla. En hoppa, ineens heeft ze tig stuks in haar hand en promoot ze zelf ook Creamy?!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:51 schreef Snaky het volgende:
[..]
En bzzonder ook.
Die is op vakantie in Milaan met 3 van de 4 kinderen. Zij heeft zo'n leuke man.
Ze heeft idd echt hulp nodig, ze heeft ook weer een heel verhaal op threads gekwakt over een nachtmerrie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:06 schreef Henrike het volgende:
[..]
Die moet echt hulp gaan zoeken hoor.
Ze doet alsof haar dochter een kasplantje is.
Tuurlijk is het vervelend dat ze snel virussen oppakt maar het verhoogt uiteindelijk ook weer haar weerstand.
Zij maakt zichzelf zo angstig om iets wat nog niet eens gebeurd is.
Het is precies Debbie, altijd uitgaan van het slechte.
Kind is ook weer een jaar ouder, sterker.
En hoe ernstig is het dan? Tuurlijk een ziekenhuisopname is ernstig en niet leuk maar hoe vaak is dat gebeurd?
En die angst in de sportschool snap ik ook niet, wanneer zal ze de wedstrijd afzeggen?
🤦♀ bizar wat zij allemaal op threads gooitquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:15 schreef IlseMarije het volgende:
Hebben jullie die post op threads van DBM over haar droom gelezen, bizar gewoon. Misschien moet zij het nieuws niet volgen en minder op social media zitten. Haar dochter werd oa betast door een man, de man had een mes en ze is met haar dochter naar de lidl gefietst om te plassen en daar hebben ze de politie gebeld. (Zo ongeveer dan)
Ik snap dat je bezorgd ben over de wereld waarin wij leven maar je dochter is 4, voordat zij zelfstandig op avond naar huis fietst zijn we misschien wek 10 jr verder. Het zal komen door die moord op dat meisje wat natuurlijk verschrikkelijk is, of meer dan verschrikkelijk.
O echt hè, wat vind ik dat toch een helder lichtquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:16 schreef Lalaland79 het volgende:
Minibelle verbaasd zich over de terug getrokken zee. Ze weet dat ze zee getijden heeft? En dat die per dag veranderen?
Precies dat wat jij zegt, Dbm laat het snel zien zijn de boventoon voeren.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:23 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ze heeft idd echt hulp nodig, ze heeft ook weer een heel verhaal op threads gekwakt over een nachtmerrie.
Ze heeft denk ik wel het beste voor met haar kinderen, maar door haar eigen paniek lukt het haar niet om ze te beschermen.
Hier ook een chronisch ziek kind, als ziekte oplaait is dat enorm k.u.t. maar je weet dat het nu eenmaal kan gebeuren. Me er vooraf druk om maken heeft geen zin. Soms is het wel lastig om het los te laten, zeker als je de begeleiding niet goed kent (kinderfeestjes, timmerdorp bijv.) Maar kind moet gewoon zonder zorgen dingen kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |