abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218577305
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:47 schreef Earring het volgende:
Al de influencers weer aan Creamy. Nu ook bij miniliefde en deviervankim.
Ik snap niet dat die bedrijven het niet wat meer spreiden. Net als de Wild deo nu weer bij iedereen.
Dat werkt toch eerder averechts lijkt mij
Bij mij werkt het absoluut averechts. Net als gedeelde linkjes, ik doe er niks mee.
pi_218577308
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 00:01 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja, zij hadden vakantieverlof nodig van school omdat hij geen vrij had in de zomer.
Vervolgens is ze zelf ook nog een week met alleen de kinderen weggeweest en nu weer een lang weekend. Leuk natuurlijk maar die noodzaak van dat extra verlof zie ik niet zo
Zij woont in regio midden dus dan hebben de kinderen nog vakantie. Of zit Joas in Noord op school? (Aangezien dat erg dichtbij haar ligt). Ze woont 10 minuten bij mij vandaan namelijk.
pi_218577319
AM die normaliter niet meer mee gaat naar paardrijden van de kinderen die naar de middelbare school gaan, maar 1 van de tweeling is nog onzeker. En ze staat maar te filmen,
Ga dan niet meer mee, dan zal ze wel moeten, wat staat zij daar dan te doen?

DBM sorry ga hulp vragen is niet gezond als je de hele tijd zo bang bent, niet goed voor je lichaam en mind.

De kamer van Zoë is echt leuk geworden, maar Debbie stop met te doen alsof je niks kan!
Vraag me af hoe het afgelopen is met haar rolstoel!
pi_218577323
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:00 schreef Earring het volgende:

[..]
En dan heeft ze het over Bob en schermvrij autorijden. Nou zelf heeft ze daar maling aan.
Trouwens die filmpjes waarin ze zo trots verteld over vrijheid geven vind ik ook gevaarlijk om te zien
Eens. Ik ben nooit een angsthaas wat mijn kinderen betreft maar zij kan nooit snel bij haar kind zijn en daarom snap ik niet dat zij hem zo ver laat gaan op onbekend terrein, in de mist waar hij af en toe ook uit beeld verdwijnt. Op dat moment heeft hun communicatie met de duim ook geen zin meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door JaNeeDan op 24-08-2025 07:48:56 ]
pi_218577354
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 04:22 schreef Clavis het volgende:

[..]
Ik vind dit ook echt niet normaal. Je hebt het gevoel dat Flip naar de frontlinie in de Oekraïne moet ipv naar school in Friesland na 6 weken vakantie. Paniek, diepe gegooid, ziekenhuis, kou en winter. Echt ongezond (wat mij betreft) hoe zij in het leven staat.
Ja heel zorgelijk! Ben ook benieuwd hoe de leerkrachten van Flip en Flap hierin staan
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 08:06:32 #256
382129 crew  Donna
pi_218577381
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:47 schreef Earring het volgende:
Al de influencers weer aan Creamy. Nu ook bij miniliefde en deviervankim.
Ik snap niet dat die bedrijven het niet wat meer spreiden. Net als de Wild deo nu weer bij iedereen.
Dat werkt toch eerder averechts lijkt mij
En lisadamen
En roosvangelder
En die volle vrouw die behoorlijk afgevallen is. Ben haar naam even kwijt.
pi_218577432
Is dat bij Ellen haar ex op de bank? Het is net dat hij daar met 2 kinderen zit, ipv met 1 kind en haar nieuwe vlam.
pi_218577435
Oh en wat betreft het tripje; er is zeker wel een sportschool in de buurt hè? Ik wil liever geen afkickverschijnselen krijgen als ik weg ben.
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 08:21:34 #259
382129 crew  Donna
pi_218577439
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 08:20 schreef Mirp het volgende:
Is dat bij Ellen haar ex op de bank? Het is net dat hij daar met 2 kinderen zit, ipv met 1 kind en haar nieuwe vlam.
Ja. En beide lange mouwen en de Kwarrel zit weer shirtloos. Sukkel.
pi_218577453
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 08:21 schreef Donna het volgende:

[..]
🤣🤣 Een naakte kwarrel! Je ziet die ex z'n mimiek ook van zit ik hier met m'n vervanger
pi_218577460
Jong geleerd is oud gedaan: de jongste van Jannekedbm is 8 jaar geworden. Komt al kijkend op haar telefoon naar beneden lopen en gaat in de kamer zitten, terwijl haar ouders en zusje voor haar zingen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Huisopdehoek op 24-08-2025 08:35:09 ]
pi_218577487
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 08:21 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja beetje weird is het/zijn ze wel daar. Brrrr.
pi_218577502
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 04:22 schreef Clavis het volgende:

[..]
Ik vind dit ook echt niet normaal. Je hebt het gevoel dat Flip naar de frontlinie in de Oekraïne moet ipv naar school in Friesland na 6 weken vakantie. Paniek, diepe gegooid, ziekenhuis, kou en winter. Echt ongezond (wat mij betreft) hoe zij in het leven staat.
🤣🤣
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 08:43:31 #264
382129 crew  Donna
pi_218577521
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 08:36 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ja beetje weird is het/zijn ze wel daar. Brrrr.
Het voelt bijna als rage bait. :P
pi_218577559
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 08:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan: de jongste van Jannekedbm is 8 jaar geworden. Komt al kijkend op haar telefoon naar beneden lopen en gaat in de kamer zitten, terwijl haar ouders en zusje voor haar zingen.
Mij viel de telefoon ook op. Was dat een verjaardagscadeau?
Bizar met 8 jaar.
pi_218577602
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 08:39 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
🤣🤣
Die moet echt hulp gaan zoeken hoor.
Ze doet alsof haar dochter een kasplantje is.
Tuurlijk is het vervelend dat ze snel virussen oppakt maar het verhoogt uiteindelijk ook weer haar weerstand.
Zij maakt zichzelf zo angstig om iets wat nog niet eens gebeurd is.
Het is precies Debbie, altijd uitgaan van het slechte.
Kind is ook weer een jaar ouder, sterker.
En hoe ernstig is het dan? Tuurlijk een ziekenhuisopname is ernstig en niet leuk maar hoe vaak is dat gebeurd?
En die angst in de sportschool snap ik ook niet, wanneer zal ze de wedstrijd afzeggen?
pi_218577624
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:51 schreef Snaky het volgende:

[..]
En bzzonder ook.
Die is op vakantie in Milaan met 3 van de 4 kinderen. Zij heeft zo'n leuke man.
Jeanine heeft er een heel verhaal bij over dat zij er een bestelde met een kortingscode van een collega bla bla bla. En hoppa, ineens heeft ze tig stuks in haar hand en promoot ze zelf ook Creamy?!
pi_218577642
Hebben jullie die post op threads van DBM over haar droom gelezen, bizar gewoon. Misschien moet zij het nieuws niet volgen en minder op social media zitten. Haar dochter werd oa betast door een man, de man had een mes en ze is met haar dochter naar de lidl gefietst om te plassen en daar hebben ze de politie gebeld. (Zo ongeveer dan)

Ik snap dat je bezorgd ben over de wereld waarin wij leven maar je dochter is 4, voordat zij zelfstandig op avond naar huis fietst zijn we misschien wek 10 jr verder. Het zal komen door die moord op dat meisje wat natuurlijk verschrikkelijk is, of meer dan verschrikkelijk.
pi_218577651
Minibelle verbaasd zich over de terug getrokken zee. Ze weet dat ze zee getijden heeft? En dat die per dag veranderen?
pi_218577675
Nog terugkomend op Ter Stal bij BWvP.
J deelt een foto van het meisje met een trui met de tekst ‘trui is Ter Stal dacht ik’.
Ik vind dat zo’n antireclame… van de week zei M nog dat J alles had gefilmd.
Wij hier weten dingen meer zeker dan zij die er reclame voor maken.

Vind het overigens ook bijzonder dat J de laatste post van M over misbruik/vrouwen niet deelt; al ben ik geblokt door J en zie ik het misschien niet goed via de browsers.
pi_218577688
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:06 schreef Henrike het volgende:

[..]
Die moet echt hulp gaan zoeken hoor.
Ze doet alsof haar dochter een kasplantje is.
Tuurlijk is het vervelend dat ze snel virussen oppakt maar het verhoogt uiteindelijk ook weer haar weerstand.
Zij maakt zichzelf zo angstig om iets wat nog niet eens gebeurd is.
Het is precies Debbie, altijd uitgaan van het slechte.
Kind is ook weer een jaar ouder, sterker.
En hoe ernstig is het dan? Tuurlijk een ziekenhuisopname is ernstig en niet leuk maar hoe vaak is dat gebeurd?
En die angst in de sportschool snap ik ook niet, wanneer zal ze de wedstrijd afzeggen?
Ze heeft idd echt hulp nodig, ze heeft ook weer een heel verhaal op threads gekwakt over een nachtmerrie.

Ze heeft denk ik wel het beste voor met haar kinderen, maar door haar eigen paniek lukt het haar niet om ze te beschermen.

Hier ook een chronisch ziek kind, als ziekte oplaait is dat enorm k.u.t. maar je weet dat het nu eenmaal kan gebeuren. Me er vooraf druk om maken heeft geen zin. Soms is het wel lastig om het los te laten, zeker als je de begeleiding niet goed kent (kinderfeestjes, timmerdorp bijv.) Maar kind moet gewoon zonder zorgen dingen kunnen doen.
pi_218577707
Wow, Dion en Sanne hebben de tijn eindelijk opgeknapt. Na hoeveel jaar?
Fijn ook zo na de zomer, kun je maximaal genieten van dat leuke zitje. Het opknappen heeft ook een aantal weken geduurd. Want die tuin van 5 m2 was natuurlijk hard werken.

Complimenten!!! Ook f wat wil ze ermee bereiken. Wtf. Ze heeft het garandeerd nooit eerder gedaan, andere had ze de tuin eerder laten zien. Wat een teringbende in dat huis. Zou ze ook eruit willen.
pi_218577738
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:15 schreef IlseMarije het volgende:
Hebben jullie die post op threads van DBM over haar droom gelezen, bizar gewoon. Misschien moet zij het nieuws niet volgen en minder op social media zitten. Haar dochter werd oa betast door een man, de man had een mes en ze is met haar dochter naar de lidl gefietst om te plassen en daar hebben ze de politie gebeld. (Zo ongeveer dan)

Ik snap dat je bezorgd ben over de wereld waarin wij leven maar je dochter is 4, voordat zij zelfstandig op avond naar huis fietst zijn we misschien wek 10 jr verder. Het zal komen door die moord op dat meisje wat natuurlijk verschrikkelijk is, of meer dan verschrikkelijk.
🤦♀ bizar wat zij allemaal op threads gooit
pi_218577938
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:16 schreef Lalaland79 het volgende:
Minibelle verbaasd zich over de terug getrokken zee. Ze weet dat ze zee getijden heeft? En dat die per dag veranderen?
O echt hè, wat vind ik dat toch een helder licht
pi_218577955
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:23 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ze heeft idd echt hulp nodig, ze heeft ook weer een heel verhaal op threads gekwakt over een nachtmerrie.

Ze heeft denk ik wel het beste voor met haar kinderen, maar door haar eigen paniek lukt het haar niet om ze te beschermen.

Hier ook een chronisch ziek kind, als ziekte oplaait is dat enorm k.u.t. maar je weet dat het nu eenmaal kan gebeuren. Me er vooraf druk om maken heeft geen zin. Soms is het wel lastig om het los te laten, zeker als je de begeleiding niet goed kent (kinderfeestjes, timmerdorp bijv.) Maar kind moet gewoon zonder zorgen dingen kunnen doen.
Precies dat wat jij zegt, Dbm laat het snel zien zijn de boventoon voeren.
Ze projecteert alle angsten van haar zelf op de kinderen.
Ze zijn nu 4 en 7, het loslaten begint nu steeds meer.
Ze kan niet 24/7 bij haar kinderen zijn om ze te beschermen. Dus maak dat ze zelfverzekerd en weerbaar door dat leven kunnen.
Ze maakt er kleine angsthazen van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')