abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218562106
Videoland Original serie ‘Sleepers’: Pierre Bokma, Glennis Grace, Hef, Marie-Mae van Zuilen en Hesdy Gerges versterken cast
Het derde seizoen van de met lovende recensies bekroonde Videoland Original serie ‘Sleepers’ wordt uitgebreid met een aantal opvallende nieuwe personages. Pierre Bokma verrast als de meedogenloze Stanley, Glennis Grace kruipt in de huid van de tactische Joyce, Hef speelt ex-gevangene Orlando, Marie-Mae van Zuilen speelt de spontane en charmante Gaby en Hesdy Gerges maakt zijn acteerdebuut als de intimiderende Lowkick. Naast nieuwe personages keren ook vertrouwde gezichten als Robert de Hoog, Lineke Rijxman, Hadewych Minis, Werner Kolf, Sabri Saddik en Marieke Heebink terug. Het vorige seizoen van 'Sleepers' eindigde met een zenuwslopende cliffhanger. Het derde seizoen is later dit jaar te streamen bij Videoland.

Foto's © Videoland
De serie wordt geproduceerd Fiction Valley. Regie van het derde seizoen ligt in handen van Iván López Núñez. De scenario's zijn geschreven door Martin van Steijn en Robert de Hoog. Robert de Hoog is daarnaast ook showrunner van de serie.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218700003
*O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_219357030
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Het heftigste seizoen ooit: Sleepers 3 komt eraan 🔥 Na de moordaanslag op Willem (Teun Kuilboer) staat Martin (Robert de Hoog) er helemaal alleen voor. Ans is spoorloos en in zijn zoektocht naar haar moet hij samenwerken met een vermoedelijke vijand. Er is geen andere optie voor Martin dan volledig af te dalen in de onderwereld. Maar dan staat hij oog in oog met zijn grootste nachtmerrie. Hij probeert nog één keer uit het moeras te ontsnappen, maar het noodlot slaat toe... Sleepers seizoen 3 is vanaf 12 december te bingen!
pi_219359444
Laatste seizoen dan gelijk waarschijnlijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219470783
Het begint weer goed met

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 74% gewijzigd door W00fer op 12-12-2025 02:50:28 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_219470786
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 22:28 schreef freaky40 het volgende:
Laatste seizoen dan gelijk waarschijnlijk.
Het is ook niet bepaald goedkoop zoiets maken. En ze willen misschien voorkomen dat het net als Penoza gaat slepen. Al kun je er nog wel meer uithalen. Want er zit nog veel meer in dit undercover genre.
pi_219470831
Het hele 3e seizoen staat er in zijn geheel op zie ik nu. Vorig seizoen was het nog elke week een aflevering. Ze beginnen het te snappen bij Videoland!
Allemaal cabaretteketet!
pi_219470844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 02:56 schreef freaky40 het volgende:
Het hele 3e seizoen staat er in zijn geheel op zie ik nu. Vorig seizoen was het nog elke week een aflevering. Ze beginnen het te snappen bij Videoland!
Wel kans op flinke spoilers.
pi_219483292
Wat een einde

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219483297

[ Bericht 100% gewijzigd door Devolder op 13-12-2025 17:06:54 ]
pi_219484931
Ik ben overnieuw begonnen.. Recap gaf teveel ?.
pi_219488705
Toch nog een verrassing aan het eind van aflevering 1. Maar blijf het gek vinden, serie speelt zich af in Utrecht maar er wordt toch met een aardige Amsterdamse tongval gesproken, helemaal nu Glenda Batta een rolletje heeft.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219496296
Haha. Piet de smeerpoets had een rolletje :D
Ik dacht al. Waar ken ik die acteur nou van _O-

Tof seizoen. Er mag nog wel een derde komen. Eindstrijd tussen de broers *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 14-12-2025 22:22:53 ]
pi_219497651
Leuk dat Willem er toch weer bij zit met zijn scherpe tong. Maar goed, blijf het toch vreemd vinden al die Amsterdamse acteurs in Utrecht, maar goed. Wel gelachen om aflevering 2. Pierre Bokma is ook geweldig.
Zag nog een bekende, die chauffeur van dat transport was Isaak uit de RLS Een Jaar van je Leven. Hij won dat programma ooit.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219497664
Net begonnen aan deze serie! Ik vind hem goed, ben benieuwd hoe dit alles gaat lopen
pi_219497668
Robert ter Hoog/Martin heeft lenzen in trouwens, die heeft helemaal geen bruine ogen. Dacht al, er klopt iets niet aan zijn uiterlijk. Weet niet of dat in de andere seizoenen ook was?
Allemaal cabaretteketet!
pi_219498073
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 23:07 schreef freaky40 het volgende:
Robert ter Hoog/Martin heeft lenzen in trouwens, die heeft helemaal geen bruine ogen. Dacht al, er klopt iets niet aan zijn uiterlijk. Weet niet of dat in de andere seizoenen ook was?
In Mocro Maffia had hij een lui oog dus alleen lenzen valt nog mee.
Vraag me wel af waarom Videoland MocroMaffia nog verder gaat uitmelken en Sleepers niet.
Ik vond Tonnano de serie slapper dan Sleepers, ook al waardeer ik Tonnano als personage.
Het lijkt er soms ook een beetje op of ze heel veel moeite hebben om alle acteurs bij elkaar te krijgen en dan wordt er in een hoog tempo een serie in elkaar gebouwd die dan met veel marketing iets moet zijn.
Dat zag ik bij Ferry de Serie ook. Het verhaal is dan flinterdun. Als je dat dan vergelijkt met de Vlaamse series zoals De Twaalf of Over Water dat is echt een enorm verschil. Die personages kennen veel meer gelaagdheid.

Als je kijkt naar een serie zoals Fair Trade dat doen de belgen gewoon echt stukken beter dan de soms bordkartonnen personages bij een Mocro Maffia: Taxi.
pi_219498093
Die Belgen maken ook uitstekende crime series inderdaad, Over Water en De Twaalf gezien op Netflix destijds en dat was echt genieten. Ik dacht dat De Twaalf weer terug kwam voor een nieuw seizoen las ik laatst?
Is dit het allerlaatste seizoen van Sleepers? Dacht dat ik ergens las dat een 4e seizoen wel in de planning lag?
Allemaal cabaretteketet!
pi_219498120
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 02:14 schreef freaky40 het volgende:
Die Belgen maken ook uitstekende crime series inderdaad, Over Water en De Twaalf gezien op Netflix destijds en dat was echt genieten. Ik dacht dat De Twaalf weer terug kwam voor een nieuw seizoen las ik laatst?
Is dit het allerlaatste seizoen van Sleepers? Dacht dat ik ergens las dat een 4e seizoen wel in de planning lag?
Ik heb dat nergens gelezen en als er in de synopsis staat "Martin gaat nog één keer terug in de onderwereld" dan lijkt me dat dit het einde was. Ik heb nog lang niet alle afleveringen gezien trouwens, dus probeer spoilers niet te lezen.

Pierre Bokma en Teun Kuilboer trouwens wel echt goud.

[ Bericht 3% gewijzigd door W00fer op 15-12-2025 03:19:30 ]
pi_219498544
En een heel seizoen zonder het woord kanker. Zouden ze hebben geluisterd? *O*
pi_219499391
Waarom is dat erg? Ik stoor me er niet aan. Dat wordt nu eenmaal gebruikt in die scene, ook in Mocro Maffia.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219504310
Wat ik van Robert de Hoog begreep bij RTL Tonight is seizoen 3 geen einde. Hij houdt het vaag. Als het echt het einde was dan had hij dat wel aangegeven. Het zal wel lastig worden om 2 grote franchises op Videoland te pluggen.
Ik bedoel Videoland moet concurreren met zeer grote platforms. En eigenlijk zijn de echte streaming oorlogen wel voorbij. Alles wordt allemaal steeds duurder.
pi_219506972
Vanaf aflevering 5 begint het echt een stuk spannender te worden.

Moet wel weer zeggen dat er te veel verhaallijnen zijn, iets waar dit soort series vaak aan ten prooi valt.

SPOILER

[ Bericht 23% gewijzigd door W00fer op 16-12-2025 03:21:26 ]
  Miss 200.000.000! dinsdag 16 december 2025 @ 10:27:38 #24
367000 roos94
pi_219508255
Die Robert speelt nou overal in, het wordt een beetje te.
pi_219511254
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 10:27 schreef roos94 het volgende:
Die Robert speelt nou overal in, het wordt een beetje te.
Hoezo overal? Volgens IMDB alleen Sleepers en Gooische Vrouwen. Ik denk dat dat laatste trouwens een soort tegenprestatie is voor RTL. In het interview in de Volkskrant gaf hij ook aan dat er bij Sleepers ook commerciële keuzes zijn gemaakt zoals Henk ten Cate die internationaal het nieuws haalde als acteur.

Kijk maar naar Mocro Maffia daar proberen ze veel jong talent te pluggen maar er zit ook overduidelijk product placement in.
  Miss 200.000.000! dinsdag 16 december 2025 @ 19:23:39 #26
367000 roos94
pi_219511621
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 18:23 schreef W00fer het volgende:

[..]
Hoezo overal? Volgens IMDB alleen Sleepers en Gooische Vrouwen. Ik denk dat dat laatste trouwens een soort tegenprestatie is voor RTL. In het interview in de Volkskrant gaf hij ook aan dat er bij Sleepers ook commerciële keuzes zijn gemaakt zoals Henk ten Cate die internationaal het nieuws haalde als acteur.

Kijk maar naar Mocro Maffia daar proberen ze veel jong talent te pluggen maar er zit ook overduidelijk product placement in.
Maar zijn rol in mocro maffia is vergelijkbaar. Dat is wel verwarrend vind ik.
pi_219512133
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 19:23 schreef roos94 het volgende:

[..]
Maar zijn rol in mocro maffia is vergelijkbaar. Dat is wel verwarrend vind ik.
Helemaal niet. In Sleepers is hij agent en undercover vanuit de bende van Ans. In MM is Rinus gewoon eerst onderdeel van de groep van Paus en later op zichzelf.

Eigenlijk is het wel schrijnend in Sleepers dat niemand doorheeft dat Martin de mol is, of Sarah, of Gulsah, of Rachid. Gaat er nou echt nergens een lampje branden?
pi_219513541
Teun Kuilboer is wel goud in dit seizoen hoor. De teksten zijn ook weer erg scherp en komisch. Misschien zelfs te komisch waardoor het crime gedeelte misschien wat goedkoop aanvoelt maar het zeker niet is. Een serie rondom Teun Kuilboer zelf zou ook wel geweldig zijn waarin Robert niet de hoofdpersoon is maar hij. Misschien een leuke spin-off of zo.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219514362
Afleveringen worden steeds beter, net aflevering 4 bekeken, de kerst aflevering part 1. Het is echt ook absurdistisch tot en met. Die Pierre Bokma ook en die zanger, de 'local hero', zo gelachen weer in de Karaoke bar, het is echt surrealistisch ook. Het klopt eigenlijk ook van geen kanten, het is geen doorsnee crime serie zoals Mocro Maffia of wat voor drugs gerelateerde serie dan ook. Af en toe lijkt het op een parodie ook omdat je veel Amsterdamse accenten hoort, Martin/Robert in een FC Utrecht stadion terwijl hij zelf ras Ajacied is in het echt en Teun ook volgens mij. Ze hebben een leuke tijd gehad dit te schrijven en te draaien kan ik me zo voorstellen.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! woensdag 17 december 2025 @ 09:44:21 #30
367000 roos94
pi_219515603

Deze man mag mij wel te grazen nemen pohhh
pi_219518161
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 23:58 schreef freaky40 het volgende:
Afleveringen worden steeds beter, net aflevering 4 bekeken, de kerst aflevering part 1. Het is echt ook absurdistisch tot en met. Die Pierre Bokma ook en die zanger, de 'local hero', zo gelachen weer in de Karaoke bar, het is echt surrealistisch ook. Het klopt eigenlijk ook van geen kanten, het is geen doorsnee crime serie zoals Mocro Maffia of wat voor drugs gerelateerde serie dan ook. Af en toe lijkt het op een parodie ook omdat je veel Amsterdamse accenten hoort, Martin/Robert in een FC Utrecht stadion terwijl hij zelf ras Ajacied is in het echt en Teun ook volgens mij. Ze hebben een leuke tijd gehad dit te schrijven en te draaien kan ik me zo voorstellen.
Ik vind het vooral knap dat je in een vol stadion kan filmen en niemand die erop let.
En verder is het bij series zoals Matroesjka's ook wel te zien dat ze altijd 1 gekkie erin hebben.
Ik vond het eigenlijk dit keer jammer dat Willem voorheen de uitvoerder was en nu eigenlijk een gekke verhaallijn heeft. Hij gaat op pad met Stanley maar eigenlijk is er nog niet echt iets. Ze zijn in seizoen 3 eigenlijk nog puin aan het ruimen van eerdere seizoenen (dood van Masina en Schouten) en de ripdeal van Ans.
pi_219518203
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 23:58 schreef freaky40 het volgende:
Van mij had dat hele Kerstverhaal eruit mogen blijven. Het was puur een
SPOILER
pi_219532191
Begonnen.Vanavond 2,5 aflevering bekeken. Teun Kuilboer en Lineke Rijxman stelen weer de show, maar Robert de Hoog vind ik nooit zo overtuigend als tough guy. Misschien ten dele ook vanwege zijn uiterlijk?
Wel een fijne inclusieve werkomgeving daar bij de recherche. Veel vrouwen ook en empathische collega's. Ik vond het de vorige seizoenen uiteindelijk een beetje ontsporen en verwacht dat eigenlijk weer, wat jammer zou zijn.
anonieme razernist
pi_219532237
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2025 01:33 schreef NoCigar het volgende:
Begonnen.Vanavond 2,5 aflevering bekeken. Teun Kuilboer en Lineke Rijxman stelen weer de show, maar Robert de Hoog vind ik nooit zo overtuigend als tough guy. Misschien ten dele ook vanwege zijn uiterlijk?
Wel een fijne inclusieve werkomgeving daar bij de recherche. Veel vrouwen ook en empathische collega's. Ik vond het de vorige seizoenen uiteindelijk een beetje ontsporen en verwacht dat eigenlijk weer, wat jammer zou zijn.
Ik vond vorige seizoenen veel meer intrige geven binnen de politie met allerlei gezeik. Dat was dit seizoen minder.
Dat hele verhaal van de TCI was eigenlijk maar een slap verhaaltje, met 1 informant. Eigenlijk is Wilem ook wel een beetje dom dat hij daarin trapt, wetende dat Martin ook een vrouw bij de politie had en dat je makkelijk ten prooi kan vallen.

Wat ik ervan heb begrepen is dat er meer synergie moet komen tussen RTL en de Belgen dus wellicht komen in seizoen 4 ook wat Vlaamse acteurs.
pi_219535159
Ik vind de locatie Utrecht met name niet goed gekozen, ook omdat ik totaal geen Utrechtse accenten voorbij hoor komen. Amsterdam en misschien ook Rotterdam spreekt meer tot de verbeelding. Dan maakt het decor Utrecht, wat in dit seizoen toch nadrukkelijker aanwezig was, behalve het politiebureau want dat zijn die 3 (?) half ronde groenige gebouwen langs de A6 bij Almere meen ik, toch minder goed gekozen. Maar dat vind ik al vanaf seizoen 1. Maar de teksten zijn echt geweldig, wel oppassen dat het niet teveel een act gaat worden. Teun Kuilboer is dit seizoen erg goed en geestig. Nog 1 aflevering te gaan dit seizoen...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219537767
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:44 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man mag mij wel te grazen nemen pohhh
Serieus??
Slechte acteur, té gemaakt, wilde té graag.
Maar, kan dat jij daar op valt, potjes&dekseltjes.
(Snap dat je niet op een karakter valt, maar op de looks. Het heeft niet mijn voorkeur, maar die ik-weet-niet-wat-er-aan-de-hand-is-en-ik-kan-er-niets-aandoen melis vind ik heel onaantrekbaar)
  Miss 200.000.000! vrijdag 19 december 2025 @ 20:52:44 #37
367000 roos94
pi_219538334
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 19:59 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Serieus??
(Snap dat je niet op een karakter valt, maar op de looks. Het heeft niet mijn voorkeur, maar die ik-weet-niet-wat-er-aan-de-hand-is-en-ik-kan-er-niets-aandoen melis vind ik heel onaantrekbaar)
Puur op uiterlijk. Een NLse Idris Elba. Pohhh :9
pi_219540338
Zo, seizoen 3 klaar mee. Open einde dus zeker voer voor seizoen 4.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219540364
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 19:59 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Serieus??
Hij deed me meerdere malen aan Idris Elba (oftewel Stringer Bell) denken, geen idee of ik de enige ben
anonieme razernist
pi_219540366
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 20:52 schreef roos94 het volgende:

[..]
Puur op uiterlijk. Een NLse Idris Elba. Pohhh :9
Oh, ik lees dit nu pas haha.
anonieme razernist
pi_219541548
Onnodig om Gaby te vermoorden maar ja, die blonde legde Henk ten Cate ook al om zonder moeite.

Hopelijk krijgt Martin zijn verdiende loon volgend seizoen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219554107
Was weer een prima seizoen, al hoop en denk ik wel dat het na seizoen 4 klaar is.

Heerlijke acteurs met geweldige teksten van Ans en Willem vooral :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219556574
Seizoen 4 gaat Ans & Martin vs Willem worden gok ik. Want Marin had Ans allang terug kunnen pakken voordat ze Willem in het water flikkerde. Of juist andersom. Willem haalt Ans uit de bajes en gaat achter Martin aan.
pi_219557522
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 11:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Onnodig om Gaby te vermoorden maar ja, die blonde legde Henk ten Cate ook al om zonder moeite.

Hopelijk krijgt Martin zijn verdiende loon volgend seizoen.
De suspension of disbelief werd wel aardig uitgerekt ja.
anonieme razernist
  vrijdag 26 december 2025 @ 13:57:19 #45
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_219600558
Ondanks dat er genoeg op aan te merken is toch wel weer ontzettend genoten en gelachen. Pierre Bokman is na het afsnijden van een oor en tepel nog vrij energiek trouwens.

Op naar seizoen 4. _O_
pi_219626709
Bij nader inzien vond ik het ook wel erg flauw dat de Annie M.G. Schmidt-referentie werd herhaalt: vorig seizoen Beertje Pippeloentje en dot seizoen een beetje geforceerd Puk van de Petteflet (die was het geloof ik).
Zo slecht eigenlijk: de eerste keer is het leuk, de tweede keer een kunstje dat je al kent.

[ Bericht 1% gewijzigd door NoCigar op 29-12-2025 00:25:24 ]
anonieme razernist
pi_219626833
Eigenlijk valt het me op dat het hele verhaal met Paul eigenlijk niks toevoegt.
Je hebt de Engelsen, Stanley, de politie, de bende van Ans, de Nigerianen. Ik bedoel hoeveel antagonisten wil je hebben in 1 serie van 8 afleveringen? Waarom moeten er zo veel verhaallijnen zijn?
pi_219638366
Eigenlijk best een waardeloze serie, is het de hunkering naar macro-maffia?
( Wat was best wel goed, als we het k-woord even daar laten..)
pi_219644971
Het draaien op die Spaanse locaties is natuurlijk mooi hoor, maar erg kostbaar.
Als ze die Engelsman in een of ander Vlaams dorpje hadden gezet in een groot kasteel had het net zo geloofwaardig geweest.

Cinematografie is belangrijk, maar evenzoveel het verhaal.
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:45:37 #50
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_219774684
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 19:30 schreef Nielojram75 het volgende:
Eigenlijk best een waardeloze serie, is het de hunkering naar macro-maffia?
( Wat was best wel goed, als we het k-woord even daar laten..)
Mocro Maffia en Sleepers lijken qua thema op elkaar, maar verschillen duidelijk in toon en invalshoek. Bij Mocro Maffia ligt de focus op de criminelen zelf, en bij Sleepers op de politie infiltratie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')