quote:Het heftigste seizoen ooit: Sleepers 3 komt eraan 🔥 Na de moordaanslag op Willem (Teun Kuilboer) staat Martin (Robert de Hoog) er helemaal alleen voor. Ans is spoorloos en in zijn zoektocht naar haar moet hij samenwerken met een vermoedelijke vijand. Er is geen andere optie voor Martin dan volledig af te dalen in de onderwereld. Maar dan staat hij oog in oog met zijn grootste nachtmerrie. Hij probeert nog één keer uit het moeras te ontsnappen, maar het noodlot slaat toe... Sleepers seizoen 3 is vanaf 12 december te bingen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door W00fer op 12-12-2025 02:50:28 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Het is ook niet bepaald goedkoop zoiets maken. En ze willen misschien voorkomen dat het net als Penoza gaat slepen. Al kun je er nog wel meer uithalen. Want er zit nog veel meer in dit undercover genre.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:28 schreef freaky40 het volgende:
Laatste seizoen dan gelijk waarschijnlijk.
Wel kans op flinke spoilers.quote:Op vrijdag 12 december 2025 02:56 schreef freaky40 het volgende:
Het hele 3e seizoen staat er in zijn geheel op zie ik nu. Vorig seizoen was het nog elke week een aflevering. Ze beginnen het te snappen bij Videoland!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Mocro Maffia had hij een lui oog dus alleen lenzen valt nog mee.quote:Op zondag 14 december 2025 23:07 schreef freaky40 het volgende:
Robert ter Hoog/Martin heeft lenzen in trouwens, die heeft helemaal geen bruine ogen. Dacht al, er klopt iets niet aan zijn uiterlijk. Weet niet of dat in de andere seizoenen ook was?
Ik heb dat nergens gelezen en als er in de synopsis staat "Martin gaat nog één keer terug in de onderwereld" dan lijkt me dat dit het einde was. Ik heb nog lang niet alle afleveringen gezien trouwens, dus probeer spoilers niet te lezen.quote:Op maandag 15 december 2025 02:14 schreef freaky40 het volgende:
Die Belgen maken ook uitstekende crime series inderdaad, Over Water en De Twaalf gezien op Netflix destijds en dat was echt genieten. Ik dacht dat De Twaalf weer terug kwam voor een nieuw seizoen las ik laatst?
Is dit het allerlaatste seizoen van Sleepers? Dacht dat ik ergens las dat een 4e seizoen wel in de planning lag?
[ Bericht 23% gewijzigd door W00fer op 16-12-2025 03:21:26 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Hoezo overal? Volgens IMDB alleen Sleepers en Gooische Vrouwen. Ik denk dat dat laatste trouwens een soort tegenprestatie is voor RTL. In het interview in de Volkskrant gaf hij ook aan dat er bij Sleepers ook commerciële keuzes zijn gemaakt zoals Henk ten Cate die internationaal het nieuws haalde als acteur.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:27 schreef roos94 het volgende:
Die Robert speelt nou overal in, het wordt een beetje te.
Maar zijn rol in mocro maffia is vergelijkbaar. Dat is wel verwarrend vind ik.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:23 schreef W00fer het volgende:
[..]
Hoezo overal? Volgens IMDB alleen Sleepers en Gooische Vrouwen. Ik denk dat dat laatste trouwens een soort tegenprestatie is voor RTL. In het interview in de Volkskrant gaf hij ook aan dat er bij Sleepers ook commerciële keuzes zijn gemaakt zoals Henk ten Cate die internationaal het nieuws haalde als acteur.
Kijk maar naar Mocro Maffia daar proberen ze veel jong talent te pluggen maar er zit ook overduidelijk product placement in.
Helemaal niet. In Sleepers is hij agent en undercover vanuit de bende van Ans. In MM is Rinus gewoon eerst onderdeel van de groep van Paus en later op zichzelf.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar zijn rol in mocro maffia is vergelijkbaar. Dat is wel verwarrend vind ik.
Ik vind het vooral knap dat je in een vol stadion kan filmen en niemand die erop let.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:58 schreef freaky40 het volgende:
Afleveringen worden steeds beter, net aflevering 4 bekeken, de kerst aflevering part 1. Het is echt ook absurdistisch tot en met. Die Pierre Bokma ook en die zanger, de 'local hero', zo gelachen weer in de Karaoke bar, het is echt surrealistisch ook. Het klopt eigenlijk ook van geen kanten, het is geen doorsnee crime serie zoals Mocro Maffia of wat voor drugs gerelateerde serie dan ook. Af en toe lijkt het op een parodie ook omdat je veel Amsterdamse accenten hoort, Martin/Robert in een FC Utrecht stadion terwijl hij zelf ras Ajacied is in het echt en Teun ook volgens mij. Ze hebben een leuke tijd gehad dit te schrijven en te draaien kan ik me zo voorstellen.
Van mij had dat hele Kerstverhaal eruit mogen blijven. Het was puur eenquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:58 schreef freaky40 het volgende:
Afleveringen worden steeds beter, net aflevering 4 bekeken, de kerst aflevering part 1. Het is echt ook absurdistisch tot en met. Die Pierre Bokma ook en die zanger, de 'local hero', zo gelachen weer in de Karaoke bar, het is echt surrealistisch ook. Het klopt eigenlijk ook van geen kanten, het is geen doorsnee crime serie zoals Mocro Maffia of wat voor drugs gerelateerde serie dan ook. Af en toe lijkt het op een parodie ook omdat je veel Amsterdamse accenten hoort, Martin/Robert in een FC Utrecht stadion terwijl hij zelf ras Ajacied is in het echt en Teun ook volgens mij. Ze hebben een leuke tijd gehad dit te schrijven en te draaien kan ik me zo voorstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Ik vond vorige seizoenen veel meer intrige geven binnen de politie met allerlei gezeik. Dat was dit seizoen minder.quote:Op vrijdag 19 december 2025 01:33 schreef NoCigar het volgende:
Begonnen.Vanavond 2,5 aflevering bekeken. Teun Kuilboer en Lineke Rijxman stelen weer de show, maar Robert de Hoog vind ik nooit zo overtuigend als tough guy. Misschien ten dele ook vanwege zijn uiterlijk?
Wel een fijne inclusieve werkomgeving daar bij de recherche. Veel vrouwen ook en empathische collega's. Ik vond het de vorige seizoenen uiteindelijk een beetje ontsporen en verwacht dat eigenlijk weer, wat jammer zou zijn.
Serieus??quote:Op woensdag 17 december 2025 09:44 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man mag mij wel te grazen nemen pohhh
Puur op uiterlijk. Een NLse Idris Elba. Pohhhquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:59 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Serieus??
Slechte acteur, té gemaakt, wilde té graag.
Maar, kan dat jij daar op valt, potjes&dekseltjes.
(Snap dat je niet op een karakter valt, maar op de looks. Het heeft niet mijn voorkeur, maar die ik-weet-niet-wat-er-aan-de-hand-is-en-ik-kan-er-niets-aandoen melis vind ik heel onaantrekbaar)
Hij deed me meerdere malen aan Idris Elba (oftewel Stringer Bell) denken, geen idee of ik de enige benquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:59 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Serieus??
Slechte acteur, té gemaakt, wilde té graag.
Maar, kan dat jij daar op valt, potjes&dekseltjes.
(Snap dat je niet op een karakter valt, maar op de looks. Het heeft niet mijn voorkeur, maar die ik-weet-niet-wat-er-aan-de-hand-is-en-ik-kan-er-niets-aandoen melis vind ik heel onaantrekbaar)
Oh, ik lees dit nu pas haha.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Puur op uiterlijk. Een NLse Idris Elba. Pohhh
De suspension of disbelief werd wel aardig uitgerekt ja.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Onnodig om Gaby te vermoorden maar ja, die blonde legde Henk ten Cate ook al om zonder moeite.
Hopelijk krijgt Martin zijn verdiende loon volgend seizoen.
Mocro Maffia en Sleepers lijken qua thema op elkaar, maar verschillen duidelijk in toon en invalshoek. Bij Mocro Maffia ligt de focus op de criminelen zelf, en bij Sleepers op de politie infiltratie.quote:Op zondag 28 december 2025 19:30 schreef Nielojram75 het volgende:
Eigenlijk best een waardeloze serie, is het de hunkering naar macro-maffia?
( Wat was best wel goed, als we het k-woord even daar laten..)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |