quote:Het heftigste seizoen ooit: Sleepers 3 komt eraan 🔥 Na de moordaanslag op Willem (Teun Kuilboer) staat Martin (Robert de Hoog) er helemaal alleen voor. Ans is spoorloos en in zijn zoektocht naar haar moet hij samenwerken met een vermoedelijke vijand. Er is geen andere optie voor Martin dan volledig af te dalen in de onderwereld. Maar dan staat hij oog in oog met zijn grootste nachtmerrie. Hij probeert nog één keer uit het moeras te ontsnappen, maar het noodlot slaat toe... Sleepers seizoen 3 is vanaf 12 december te bingen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door W00fer op 12-12-2025 02:50:28 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Het is ook niet bepaald goedkoop zoiets maken. En ze willen misschien voorkomen dat het net als Penoza gaat slepen. Al kun je er nog wel meer uithalen. Want er zit nog veel meer in dit undercover genre.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:28 schreef freaky40 het volgende:
Laatste seizoen dan gelijk waarschijnlijk.
Wel kans op flinke spoilers.quote:Op vrijdag 12 december 2025 02:56 schreef freaky40 het volgende:
Het hele 3e seizoen staat er in zijn geheel op zie ik nu. Vorig seizoen was het nog elke week een aflevering. Ze beginnen het te snappen bij Videoland!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Mocro Maffia had hij een lui oog dus alleen lenzen valt nog mee.quote:Op zondag 14 december 2025 23:07 schreef freaky40 het volgende:
Robert ter Hoog/Martin heeft lenzen in trouwens, die heeft helemaal geen bruine ogen. Dacht al, er klopt iets niet aan zijn uiterlijk. Weet niet of dat in de andere seizoenen ook was?
Ik heb dat nergens gelezen en als er in de synopsis staat "Martin gaat nog één keer terug in de onderwereld" dan lijkt me dat dit het einde was. Ik heb nog lang niet alle afleveringen gezien trouwens, dus probeer spoilers niet te lezen.quote:Op maandag 15 december 2025 02:14 schreef freaky40 het volgende:
Die Belgen maken ook uitstekende crime series inderdaad, Over Water en De Twaalf gezien op Netflix destijds en dat was echt genieten. Ik dacht dat De Twaalf weer terug kwam voor een nieuw seizoen las ik laatst?
Is dit het allerlaatste seizoen van Sleepers? Dacht dat ik ergens las dat een 4e seizoen wel in de planning lag?
[ Bericht 23% gewijzigd door W00fer op 16-12-2025 03:21:26 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Hoezo overal? Volgens IMDB alleen Sleepers en Gooische Vrouwen. Ik denk dat dat laatste trouwens een soort tegenprestatie is voor RTL. In het interview in de Volkskrant gaf hij ook aan dat er bij Sleepers ook commerciële keuzes zijn gemaakt zoals Henk ten Cate die internationaal het nieuws haalde als acteur.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:27 schreef roos94 het volgende:
Die Robert speelt nou overal in, het wordt een beetje te.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |