Wie ben jij en waarom zou het wat uit moeten maken wat jij wel of niet zegt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zeg helemaal niks over de term femicide??
Ik ben Tjackaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie ben jij en waarom zou het wat uit moeten maken wat jij wel of niet zegt?
Allebei de stellingen kloppen, maar de schuldratio helaas niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:33 schreef Twiitch het volgende:
Als ze niet om 3:00 alleen was gaan fietsen had ze nog geleefd
Als de dader haar met rust had gelaten dat had ze nog geleefd
Wat mij betreft dus beide 50/50 schuld
Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:18 schreef Plompzakker het volgende:
Bedankt voor je spreekbeurt. Ik geef je een 6
Hetzelfdequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:53 schreef Hiddendoe het volgende:
En hoe zit het dan met (oude) mensen die met open ogen in de goedkope en doorzichtige praatjes trappen van een gladde oplichter?
Kris Kremers en Lisanne Froon gingen in Panama wel het regenwoud in zonder enige beschermingsmiddelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:15 schreef Cockwhale het volgende:
Je gaat ook niet in je eentje de bossen van de VS/Canada, de jungles in Zuid-Amerika en Azië en Savannah's en bossen in Afrika in zonder de juiste beschermingsmiddelen.
Whut? 50/50???quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:33 schreef Twiitch het volgende:
Precies!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Grenzen dicht en dan is het probleem grotendeels opgelost.
Blijven jullie dan allemaal echt in Israel voortaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Grenzen dicht en dan is het probleem grotendeels opgelost.
Graag. Alles beter dan NLquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:50 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Blijven jullie dan allemaal echt in Israel voortaan?
Ik geef de open grenzen de schuld dus mij moet je niet hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil even duidelijk maken dat victimblaming absoluut fout is. Slachtoffers, zoals Lisa uit Abcoude, worden soms onterecht verantwoordelijk gehouden voor wat hen overkomt. Dat is niet eerlijk, respectloos en schadelijk.
Het is altijd de dader die verantwoordelijk is, punt. Niemand vraagt om slachtoffer te worden. Victimblaming draagt bij aan een verkeerd klimaat waarin slachtoffers zich onzeker en onveilig voelen, en dat is onacceptabel.
Ik sta volledig tegen onrecht en tegen victimblaming. Slachtoffers verdienen steun, begrip en bescherming, niet dat hun keuzes worden bekritiseerd. Een samenleving die dit toestaat, faalt fundamenteel in het beschermen van haar leden.
Klacht:
Victimblaming is verkeerd en schadelijk. Slachtoffers worden onterecht verantwoordelijk gehouden voor wat hen overkomt. Altijd ligt de schuld bij de dader, en victimblaming creëert een verkeerd en onveilig klimaat voor slachtoffers.
#VBLTEGENONRECHT #klaasweetniks #TEGENVICTIMBLAMING
En als ik jou onder een trein schop?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:33 schreef Twiitch het volgende:
Zo dom dit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:33 schreef Twiitch het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |