Bij mij kwam de "cringe" echt ui m'n tenen. Wát een verschrikkelijk vervelende man. Ik denk wel het meest irritante figuur uit het hele seizoen tot nu toequote:Op zondag 24 augustus 2025 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Moest toch wel lachen hier.
Haha zo erg ja? Ik vond die motorgast vervelender, met z'n 'intelligentie'quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Bij mij kwam de "cringe" echt ui m'n tenen. Wát een verschrikkelijk vervelende man. Ik denk wel het meest irritante figuur uit het hele seizoen tot nu toe
Hypocriete ventquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Moest toch wel lachen hier.
Prima catch voor Ingrid dusquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hypocriete vent![]()
Bij Rinus zat hij te etteren en toen die Rob kwam zat hij te janken
Echt? Ik vind Renske véél irritanter, en die motormuis bij Ingrid ook, zelfs Petra, gast bij petttra vind ik minder leukquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Bij mij kwam de "cringe" echt ui m'n tenen. Wát een verschrikkelijk vervelende man. Ik denk wel het meest irritante figuur uit het hele seizoen tot nu toe
Ja die zijn ook irritant maar Eric vind ik een andere categorie irritant. Hij heeft helemaal geen persoonlijkheid en wel een uitgestreken smoelwerk. In zijn 1 op 1 fragmentjes zegt hij ook gewoon inhoudelijk helemaal niks. Alleen maar Ingrid ophemelen of dingen zeggen die we als kijker al gezien hebben. Kan totaal niks over zichzelf zeggen of reflecteren. In de groep viel die door de mand, hij had níks in te brengen, kon totaal niet afstemmen en alleen maar janken over Rob. Ik erger me gewoon dood aan zulke nobody's.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:47 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Renske véél irritanter, en die motormuis bij Ingrid ook, zelfs Petra, gast bij petttra vind ik minder leuk
Toen hij meteen na aankomst Rinus een beetje belachelijk ging maken, wist ik genoeg. Geen leuke man, nee.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja die zijn ook irritant maar Eric vind ik een andere categorie irritant. Hij heeft helemaal geen persoonlijkheid en wel een uitgestreken smoelwerk. In zijn 1 op 1 fragmentjes zegt hij ook gewoon inhoudelijk helemaal niks. Alleen maar Ingrid ophemelen of dingen zeggen die we als kijker al gezien hebben. Kan totaal niks over zichzelf zeggen of reflecteren. In de groep viel die door de mand, hij had níks in te brengen, kon totaal niet afstemmen en alleen maar janken over Rob. Ik erger me gewoon dood aan zulke nobody's.
Verbaast me dus ook niet dat hij 3 keer getrouwd is geweest. Zo'n natte krant gaat snel vervelen lijkt me. En hij zal zelf geen mening hebben dus laat zich maar in een huwelijk trekken door wie dan ook.
Ik lig dubbel om jouw analyses..quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:21 schreef ZarB het volgende:
Wtf die Rob, wat een achterbakse arrogante kwal. Weer die dames uit medelijden een dagje extra houden. Hij heeft 0 tijd in die nieuwe gestoken. En die Margot, wat een zielige muts. Passen perfect bij elkaar, met haar gestook richting Marianne. Bah bah. Weggaan omdat Rob denkt een 20 jaar jongere catch te krijgen en dan mag ze weer op komen draven. Doet ze ook nog.![]()
En die dochter van Rob... jonge meid, i know, maar die heeft echt niet vooraan gestaan op t gebied van sociale vaardigheden. Maar goed, zo vader, zo dochter wellicht.
Daniel, kneus. Meteen erboven op en nu denken oei oei. Ja jongen, acties hebben consequenties.
Vooruitblik: JP, je bbqt 365 dagen per jaar dus de kans dat je dat een keer in de regen moet doen is vrij groot.
De container barquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik lig dubbel om jouw analyses..![]()
Rob is al vanaf het begin een lul in het kwadraat, voelt zichzelf als een aantrekkelijke vent die keuze zat heeft. Met zijn baksels en verwaarloosde huisdieren. Laat hem daar lekker oprotten in de Pyreneeen met zijn wapperende Hollandse vlag.
JP, geen woord aan vuil maken, gescripte sooi.
Daniel, tja, wie wil er ooit naar zo'n Shining hotel? De griebus.
En Illiya, nah, ook gescript en doet krampachtig mee om het toneelspel vol te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |