Zou mij niet verbazen als dat aandachtsorgel ook komt.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:29 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zou Raysa komen? Ik zou dan wel benieuwd zijn hoe de match is met Sylwia
Vanaf dat moment is haar liefde ook minder en minder geworden. Ziet ze zichzelf daar toch niet wonen. Weet ze niet of ze wel bij elkaar passen. Het ging haar om het winnen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:09 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Zo zag ik het niet. Ik denk dat Sylvia de hoofdreden is en dat ze dat spannend vond om te zeggen. Ze zei heel duidelijk dat ze Ilya nog steed leuk vindt.
Het zegt ook wel genoeg dat Sylvia zegt "Ik heb gewonnen!". Het is geen wedstrijd meid, het is een zoektocht naar liefde.
En dan opstaan, een wit bloesje er overheen en klaar voor de dag.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Moniek slaapt blijkbaar in sportbeha en legging? Wel fijn dat Dick z'n dick eindelijk een keer heeft gevonden, van de eerste zoen direct naar bed.
Schijnt dat Eveline en Bart nogal stennis krijgen. Dat op zich vind ik al de moeite waard om te kijken.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als het net zo'n aanfluiting is als vorig jaar of was dat na de winter editie...hoeft het van mij niet zo.
Ik hoop in elk geval dat ze iemand anders dan A. Rooijakkers hebben gevonden voor de presentatie.
Daar kwam dat vandaan. Van Albert. Ik snapte al niet waarom ze dat zeiquote:Op donderdag 4 september 2025 12:09 schreef Stepperoller het volgende:
Sylwia is wel een B&B kijker, want die zei op die markt nog: 'Je mag geen poppetjes zeggen'
Oh?quote:Op donderdag 4 september 2025 12:17 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan opstaan, een wit bloesje er overheen en klaar voor de dag.
[..]
Schijnt dat Eveline en Bart nogal stennis krijgen. Dat op zich vind ik al de moeite waard om te kijken.
quote:Op donderdag 4 september 2025 12:17 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan opstaan, een wit bloesje er overheen en klaar voor de dag.
[..]
Schijnt dat Eveline en Bart nogal stennis krijgen. Dat op zich vind ik al de moeite waard om te kijken.
Toch gek dat dat lukt met je “beste vriend”.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:17 schreef Gia het volgende:
Nee, nog een andere man las ik.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh?![]()
Heeft Evelyn na de serie toch maar Richard gebeld en is ze nu een setje met hem?
En als de gossip klopt nog een veel aantrekkelijker kerel, maar ja, gossip, he. Ze trof het ook niet echt met al die kneuzen, waarvan Richard de minste kneus leek.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee, nog een andere man las ik.
Dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:48 schreef Kreator het volgende:
Is dat niet gewoon haar zoon? Mijn vriendin ziet dat allemaal op Instagram. (Ik heb het niet dus geen idee)
Leukste opmerking die ik haar heb horen maken jaquote:Op donderdag 4 september 2025 12:09 schreef Stepperoller het volgende:
Sylwia is wel een B&B kijker, want die zei op die markt nog: 'Je mag geen poppetjes zeggen'
Nee die heet Kay en ziet er anders uit. Deze heet Sven.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:48 schreef Kreator het volgende:
Is dat niet gewoon haar zoon? Mijn vriendin ziet dat allemaal op Instagram. (Ik heb het niet dus geen idee)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |