abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2025 @ 09:17:46 #176
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218666103
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:14 schreef Kreator het volgende:

[..]
Als het net zo'n aanfluiting is als vorig jaar of was dat na de winter editie...hoeft het van mij niet zo.
Ik hoop in elk geval dat ze iemand anders dan A. Rooijakkers hebben gevonden voor de presentatie.
Leonie toch? Hoewel ik daar ook weinig mee heb.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218666783
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:49 schreef Elpis het volgende:

[..]
Ze is lactose-intollerant. Dat is iets anders dan geen kaas lusten.
[..]
Ze zei 'Frankrijk is niet mijn land'. Kennelijk zat er kaas in bijna alles wat er op de kaart stond in restaurants. Niet handig als je daar niet tegen kan.
Maar goed dat is een kwestie van niet uit eten gaan lijkt me. Geen (hoofd)reden om weg te gaan.

Ze was ook van mening dat als Illya een type als Sylwia kennelijk leuk vond aangezien hij haar al zo lang liet blijven dat ze dan geen match waren aangezien zij en Sylwia compleet anders waren.
Die redenatie kon ik wel volgen.
Is inderdaad ook wat anders, maar we hebben ze naar 1 restaurant zien gaan. je kunt mij niet vertellen dat al die restaurants enkel gerechten met kaas aanbieden, in Frankrijk nota bene. Waarvan ze wist dat hij daar zit.

Ze komt voor de liefde, en de reden die ook jij hier als laatst noemt is helder, zonder gezever in de marge over kaas, 2 dagen Frankrijk, of irritaties naar een andere deelnemer.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  woensdag 3 september 2025 @ 11:16:16 #178
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218667000
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:44 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Is inderdaad ook wat anders, maar we hebben ze naar 1 restaurant zien gaan. je kunt mij niet vertellen dat al die restaurants enkel gerechten met kaas aanbieden, in Frankrijk nota bene. Waarvan ze wist dat hij daar zit.

Ze komt voor de liefde, en de reden die ook jij hier als laatst noemt is helder, zonder gezever in de marge over kaas, 2 dagen Frankrijk, of irritaties naar een andere deelnemer.
Wat Monique eigenlijk bedoelde maar cryptisch aangaf: zij er uit of ik er uit

Hij zei niks dus ging ze weg.

|:)
No mercy for animal abusers
pi_218667027
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Wat Monique eigenlijk bedoelde maar cryptisch aangaf: zij er uit of ik er uit

Hij zei niks dus ging ze weg.

|:)
Hahaha wie weet!

Misschien viel het wel tegen dat ze toch geen streepje voor had omdat ze elkaar al 'kende'.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  woensdag 3 september 2025 @ 11:27:24 #180
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218667066
quote:

[..]
[..]
Ze zei 'Frankrijk is niet mijn land'. Kennelijk zat er kaas in bijna alles wat er op de kaart stond in restaurants. Niet handig als je daar niet tegen kan.
Maar goed dat is een kwestie van niet uit eten gaan lijkt me. Geen (hoofd)reden om weg te gaan.

Ze was ook van mening dat als Illya een type als Sylwia kennelijk leuk vond aangezien hij haar al zo lang liet blijven dat ze dan geen match waren aangezien zij en Sylwia compleet anders waren.
Die redenatie kon ik wel volgen.
Behoorlijk verschil idd :Y
Eens verder.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218667255
Die Monique heeft gewoon niet lang genoeg mee gedaan om haar echte karakter te tonen.

Iemand afwijzen, met mede als reden dat er in de Restaurants in het land waar je mogelijke liefde woont, kaas geserveerd wordt :')

Sowieso een grote leugen, maar het is echt te absurd voor woorden als je ouder dan 12 bent.
pi_218667526
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 07:53 schreef Kreator het volgende:

[..]
"Hebben jullie met elkaar geslapen"

"Ja."

"Ok daar waren wij met de camera natuurlijk niet bij. Kun je er nog even naast gaan liggen en dan wakker worden"

Is vrij normaal voor tv. Meestal gaan cameramensen ook gewoon naar bed in de avond ipv mensen filmen die elkaar vingeren en dan gaan slapen.
Dat zeg ik toch ook? Maar ze hadden best wel de moeite kunnen nemen om dan nog even wat anders aan te doen.
  woensdag 3 september 2025 @ 13:06:40 #183
338319 ZarB
Piña colada
pi_218667980
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:39 schreef __Fokker__ het volgende:
Die Monique heeft gewoon niet lang genoeg mee gedaan om haar echte karakter te tonen.

Iemand afwijzen, met mede als reden dat er in de Restaurants in het land waar je mogelijke liefde woont, kaas geserveerd wordt :')

Sowieso een grote leugen, maar het is echt te absurd voor woorden als je ouder dan 12 bent.
Monique ging weg vanwege Sylwia maar omdat ze dat niet al te veel in de spotlights wilde zetten koos ze voor "kaas" als hoofdreden (of eigenlijk Frankrijk).
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Miss 200.000.000! woensdag 3 september 2025 @ 13:18:30 #184
367000 roos94
pi_218668084
Danique: "er is wel iets meer gebeurd dan zoenen. Oepsie!!"

Serieus? Wat een kleutertje. }:|
  woensdag 3 september 2025 @ 13:24:17 #185
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218668115
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:18 schreef roos94 het volgende:
Danique: "er is wel iets meer gebeurd dan zoenen. Oepsie!!"

Serieus? Wat een kleutertje. }:|
Volgens mij hebben zij de de eerste nacht al met elkaar liggen ketsen |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Miss 200.000.000! woensdag 3 september 2025 @ 13:26:12 #186
367000 roos94
pi_218668127
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:24 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Volgens mij hebben zij de de eerste nacht al met elkaar liggen ketsen |:)
Ja daarom. En hoezo oepsie? Vloog hij er per ongeluk in?
  woensdag 3 september 2025 @ 13:26:34 #187
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218668131
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:26 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja daarom. En hoezo oepsie? Vloog hij er per ongeluk in?
Ja preziez! Raar gedoe.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218668567
quote:
Dat ben ik ook. De meeste, wat oudere, kazen kun je gewoon eten, omdat die (vrijwel) geen lactose bevatten. Alleen jonge kazen, zoals mozarella, feta en smeerkaas, zijn een probleem.
pi_218669906
Had het niet verwacht, maar vond het toch een leuke laatste uitzending. Daniel en Danique kwamen erg verliefd over, heel schattig wel. Bij Dick en Moniek heb ik mijn twijfels. Eveline en Bart, bewaar me svp, bleh, die Bart.
Och die rare Illya met Sylwia, moest er toch om lachen, hoe hij reed in dat antieke autootje.. :D KNERSSS "Ja, ben gewend om hem in zijn vijf te zetten, maar dat is hier de achteruitversnelling.. _O-

Een hele week wachten op de reunie, kolere!
pi_218670497
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:39 schreef __Fokker__ het volgende:

Jij hebt het niet echt begrepen ben ik bang haha
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_218670749
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:50 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Jij hebt het niet echt begrepen ben ik bang haha
Dat weet ik zo net nog niet, hoor. Monique gedroeg zich minstens zo kleuterachtig als de Poolse amateuractrice, alleen zij acteerde niet. :D
  woensdag 3 september 2025 @ 23:58:29 #192
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_218672835
Wat een fake laatste aflevering. Als wij nou de drone starten, dan til jij je meisje even op ofzo. En ga zo maar door.

Weinig 'reality' tv meer.

Ik weet dat het geen hoogstaande tv is, maar gewoon een beetje meer gewoon registreren, laten zien wat er gebeurt zou echt beter zijn. Zo is het toch ook begonnen en een succes geworden?

Maarja, toch zat ik aan de buis gekluisterd en wacht ik ongeduldig op de reünie :')
pi_218672856
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 23:58 schreef Quoi het volgende:
Wat een fake laatste aflevering. Als wij nou de drone starten, dan til jij je meisje even op ofzo. En ga zo maar door.

Ik weet dat het geen hoogstaande tv is, maar gewoon een beetje meer gewoon registreren, laten zien wat er gebeurt zou echt beter zijn. Zo is het toch ook begonnen en een succes geworden?

Maarja, toch zat ik aan de buis gekluisterd en wacht ik ongeduldig op de reünie :')
Mwah, geef je wel gelijk. Toch geloof ik wel in Daniel, beetje simpel lijkt ie wel, maar oprecht verliefd. Als enige trouwens.
  Official ESF Kreviewer donderdag 4 september 2025 @ 07:29:13 #194
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218673289
quote:

"Ok graag even een picknick ergens voor de eind evaluatie". was ook 1 vd opdrachten.
pi_218673416
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 07:29 schreef Kreator het volgende:

[..]
"Ok graag even een picknick ergens voor de eind evaluatie". was ook 1 vd opdrachten.
en dan sluit ik niet uit dat de complete pickinickmand gevuld en klaargezet is door productie.

(bij Eveline en Bart kwam er ontbijt op bed, dat ging Bart zogenaamd klaarmaken. Toen zag je Bart de Jus d'orange uit het vaasje in een glas doen. Waarom zou je, als je zelf een ontbijt maakt jus d'orange in een vaasje doen, en dan voordat je bij de locatie bent, al overschenken in een glas? of je doet het direct in het glas, of je neemt het vaasje mee naar Eveline. Dus Bart is het ontbijt gaan halen en daar stond het klaar in het vaasje, toen is hij het gaan overschudden in de glaasjes. Maar geen kans dat ie het zelf allemaal klaargemaakt heeft).
pi_218673485
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 07:29 schreef Kreator het volgende:

[..]
En de heren moeten op een gegeven moment nog even een mooi overhemd aantrekken.
  donderdag 4 september 2025 @ 08:49:11 #197
338319 ZarB
Piña colada
pi_218673601
quote:

Dat dacht ik al in het voorstukje te zien dus heb ook niet gekeken. Bij winter vol liefde keek ik ook echt uit naar de reunie, nu heb ik echt zoiets van meh
  donderdag 4 september 2025 @ 08:49:47 #198
338319 ZarB
Piña colada
pi_218673603
quote:
7s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:13 schreef koemleit het volgende:

[..]
en dan sluit ik niet uit dat de complete pickinickmand gevuld en klaargezet is door productie.

(bij Eveline en Bart kwam er ontbijt op bed, dat ging Bart zogenaamd klaarmaken. Toen zag je Bart de Jus d'orange uit het vaasje in een glas doen. Waarom zou je, als je zelf een ontbijt maakt jus d'orange in een vaasje doen, en dan voordat je bij de locatie bent, al overschenken in een glas? of je doet het direct in het glas, of je neemt het vaasje mee naar Eveline. Dus Bart is het ontbijt gaan halen en daar stond het klaar in het vaasje, toen is hij het gaan overschudden in de glaasjes. Maar geen kans dat ie het zelf allemaal klaargemaakt heeft).
Dit soort dingen zou mij dus ook opvallen _O- maar met Bart weet je het niet he. Hij wordt tenslotte geroemd om z'n kookkunsten (en zang).
pi_218673650
Ik ben benieuwd naar Rayisa (middelvinger achter de rug) van Illya bij de reünie.
En ik zou het leuk vinden als Magda straks Eugene als maatje heeft en Rob als scharrel.
  donderdag 4 september 2025 @ 09:29:03 #200
338319 ZarB
Piña colada
pi_218673900
quote:
10s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:58 schreef Stepperoller het volgende:
Ik ben benieuwd naar Rayisa (middelvinger achter de rug) van Illya bij de reünie.
En ik zou het leuk vinden als Magda straks Eugene als maatje heeft en Rob als scharrel.
Zou Raysa komen? Ik zou dan wel benieuwd zijn hoe de match is met Sylwia _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')