Dit idd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:09 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Zo zag ik het niet. Ik denk dat Sylvia de hoofdreden is en dat ze dat spannend vond om te zeggen. Ze zei heel duidelijk dat ze Ilya nog steed leuk vindt.
Het zegt ook wel genoeg dat Sylvia zegt "Ik heb gewonnen!". Het is geen wedstrijd meid, het is een zoektocht naar liefde.
Nogmaals, mij inziens is dat ook de hoofdreden, maar het gaat mij niet om wat wel/niet de hoofdreden is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:09 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Zo zag ik het niet. Ik denk dat Sylvia de hoofdreden is en dat ze dat spannend vond om te zeggen. Ze zei heel duidelijk dat ze Ilya nog steed leuk vindt.
Het zegt ook wel genoeg dat Sylvia zegt "Ik heb gewonnen!". Het is geen wedstrijd meid, het is een zoektocht naar liefde.
Omdat hij al intiem met haar is geweest. Ik denk dat het nog een staartje krijgt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:11 schreef Stepperoller het volgende:
Daniël is ook weer lekker onduidelijk in zijn communicatie onder het mom van eerlijkheid
Hij is verliefd op Danique, maar hij vindt Nicole zo leuk dat ze daarmee mag doen wat ze wil en hij zou haar nooit wegsturen.
1000x dit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:42 schreef Fascination het volgende:
Richard, jij kunt veel beter krijgen. Wees blij dat je wordt afgewezen. Beste dat je kan overkomen.
Ze is lactose-intollerant. Dat is iets anders dan geen kaas lusten.quote:
Ze zei 'Frankrijk is niet mijn land'. Kennelijk zat er kaas in bijna alles wat er op de kaart stond in restaurants. Niet handig als je daar niet tegen kan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:07 schreef Stepperoller het volgende:
Dat kaasverhaal vond ik ook heel vaag. Kwam een beetje over als smoesje om het punt te maken dat ze Illya in het algemeen niet meer wil daten? Dus ook niet terugkomen als Sylwia weg zou zijn oid.
Ze had het de hele dag aan. Dat was dus gewoon in scene gezet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Moniek slaapt blijkbaar in sportbeha en legging? Wel fijn dat Dick z'n dick eindelijk een keer heeft gevonden, van de eerste zoen direct naar bed.
"Hebben jullie met elkaar geslapen"quote:Op woensdag 3 september 2025 06:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ze had het de hele dag aan. Dat was dus gewoon in scene gezet.
Daniel is een huichelaarquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:31 schreef Fascination het volgende:
Ja Daniel wil wel heel eerlijk zijn nadat hij met Danique sliep toen Nicole er al was en daar niets van zei.
Ik voeg graag Margot (van Rob) nog toe. Die verdient beter.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:09 schreef Rhosyn het volgende:
En dat was het.
De hele aflevering in 5 minuten gezien. Klik klik klik klaar
Ik verheug me dan wel weer op de reunie.
De meeste mensen in deze serie vond ik onaangenaam om naar te moeten kijken.
Degene die ik wel leuk vond en hoop dat ze iemand hebben gevonden om liefde te beleven:
1. Pettra op Lesbos ( top wijffie)
2. Dick en Moniek in Suriname ( al werd ik wel wat moe van hun onduidelijke gezemel)
3. Renate die voor JP kwam. ( lieve vrouw)
4. Richard die voor Evelyn kwam. ( leuke integere kerel en zeer stom van Evelyn dat ze hem liet gaan)
5. Eugene die Magda kwam bezoeken.( lieve en eerlijke man)
6. Illya. ( geen slechte kerel en deed enorm zijn best maar had de pech dat Silwia verscheen)
Als het net zo'n aanfluiting is als vorig jaar of was dat na de winter editie...hoeft het van mij niet zo.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:43 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reünie, hoewel ik daar ik niet zoveel van verwacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |