abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218619670
Vind trouwens Magda en Eugene een leuk koppel😉
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:41:09 #102
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218619746
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 09:17 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hmmm, eigenlijk vind ik het zo leuker dan hoe jij het beschrijft als mogelijkheid. Ik doorzie wel dat het veel gescript is en zo. Maar het interesseert mij echt geen fuck of een van hen een partner vindt. Gaat me meer om het kijken naar de karikaturen en me verbazen over hoe vreemd mensen zijn. Dus eigenlijk wel prima zo als het nu is. En die passende muziekjes en woordgrapjes maken het juist nog komischer.
Mooi, dan zijn ze het voor jou aan het maken. Ik ben het wel met de poster die je quote eens, het eerste seizoen was voor mij het beste. Dan is het ook leuk om te kijken naar hoe vreemd mensen zijn, zoals Jacob in Portugal of hoe die vrouw in Nederland alleen maar op zoek was naar klussers of mopperBert. Maar toen voelde het toch veel minder in scène gezet
Laffe huichelaar
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:44:32 #103
338319 ZarB
Piña colada
pi_218619766
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 10:32 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Dan is mij iets ontgaan, weet niet eens wie marianne is was en wat zou margot gezegt hebben dan?
Marianne was de 2e vrouw en Rob vond haar meteen al niks, besprak dat met Margot en die ging daar ook in mee ("nee marianne is niks voor jou") en toen Rob haar weg wilde sturen gaf Margot in de 1 op 1 momenten ook aan dat Marianne weggestuurd zou worden (toen marianne zich afvroeg wat ze zouden doen vandaag o.i.d)
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_218620098
Monique bij Ilya confronteert Sylwia wel goed in de vooruitblik! :D
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 11:40:13 #105
338319 ZarB
Piña colada
pi_218620226
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 11:21 schreef aquawoman het volgende:
Monique bij Ilya confronteert Sylwia wel goed in de vooruitblik! :D
Ik zet 'm net uit en had gelijk zoiets van jaaaaa kan niet wachten tot maandag _O-

Rob oh rob. Die lijkt echt niet te overzien wat voor effect zijn gedrag en keuzes hebben. Totaal verrast en overrompeld door het besef dat hij met zijn terughaal een bepaald signaal heeft afgegeven. En dan nu ook doodleuk dat gesprek aan gaan, want hij moet de boel natuurlijk wel voor zichzelf weer even comfortabel maken. Een relatie met Rob gaat vooral om Rob draaien gok ik. Margot, run.
Rob, die bij de geboorte tegen zijn kind zei: noem me maar gewoon Rob hoor, want "papa" komt veel te dichtbij.
pi_218620875
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 11:40 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ik zet 'm net uit en had gelijk zoiets van jaaaaa kan niet wachten tot maandag _O-

Rob oh rob. Die lijkt echt niet te overzien wat voor effect zijn gedrag en keuzes hebben. Totaal verrast en overrompeld door het besef dat hij met zijn terughaal een bepaald signaal heeft afgegeven. En dan nu ook doodleuk dat gesprek aan gaan, want hij moet de boel natuurlijk wel voor zichzelf weer even comfortabel maken. Een relatie met Rob gaat vooral om Rob draaien gok ik. Margot, run.
Rob, die bij de geboorte tegen zijn kind zei: noem me maar gewoon Rob hoor, want "papa" komt veel te dichtbij.
Margot was sowieso gek dat zij nog terugkwam, alsof Rob te veranderen is.

zal me ook niks verbazen als dit door de productie is verzonnen, omdat die andere 2 die er nog waren geen interessante TV gingen opleveren. "je mag die 2 naar huis sturen, maar dan moet je Margot bellen dat ze terugkomt"
hardcoholic
pi_218620902
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 20:59 schreef roos94 het volgende:
Had iemand ook opgemerkt dat bij het piranja vissen met dick en moniek ze muziek gebruikten van de Piranja uit de efteling _O_ _O_ _O_
de stagiaire had gewoon op spotify piranha ingetypt voor wat inspirate en stuitte hierop :+

Samengevat:

Ilya: denkt kans te maken op een pools model, is in werkelijkheid een ingehuurde actrice. kan hem niks verrotten, zolang die maar zijn B&B kan verkopen
Rob: vind alles te dichtbij komen, geen wonder dat hij zich genoodzaakt voldoende om zicht op te geven voor B&B als een soort van last resort.
Ingrid: wat een heks is dat, iedereen die vriendelijk doet en een knuffel geeft moet ineens teveel van haar. heeft geen zin in relaties, wil gewoon haar B&B verkopen om terug te verkassen naar nederland om oma te zijn.
Daniel: Wilt aandacht voor zijn B&B, een (of meerdere) dames in zijn bed is een leuke bijkomstigheid
JP: ingehuurd om de B&B te verkopen, compleet nep, totaal niet uit op een relatie, vind bbqen leuker.
Dick: zijn hele houding is awkward. slaat compleet dicht met een camera erbij. zelfs het zoenen met moniek was awkward. Toch latent homo?
eveline: is psychisch niet helemaal goed. eerst smoorverliefd om Bart, dan weer twijfelen, dan weer helemaal hoteldebotel om vervolgens als hij terug moet komen er wel even bij te melden dat er nog iemand rondloopt waarmee de strijd nog niet gestreden is.
Petra: enige normale van het hele stelletje, heeft gewoon lol en een we zien wel houding
Magda: past prima met Eugene, lijkt mij een opa en oma waar de kleinkinderen graag naar toegaan, zolang je maar doet wat magda in haar hoofd heeft :P

[ Bericht 22% gewijzigd door Ferdii op 29-08-2025 12:54:10 ]
hardcoholic
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:14:30 #108
338319 ZarB
Piña colada
pi_218621290
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 12:41 schreef Ferdii het volgende:

[..]

zal me ook niks verbazen als dit door de productie is verzonnen, omdat die andere 2 die er nog waren geen interessante TV gingen opleveren. "je mag die 2 naar huis sturen, maar dan moet je Margot bellen dat ze terugkomt"
Ik snapte ook niet waarom ze direct terug kwam. Maar ik vergeet ook steeds dat wij al weken hiernaar kijken. De gasten zitten er maar een paar dagen en zien niet wat wij zien. Dus dan snap ik wel dat keuzes soms onlogisch lijken.

Maar NU moet ze gaan. Ze heeft geen excuus meer.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:16:43 #109
338319 ZarB
Piña colada
pi_218621323
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 12:43 schreef Ferdii het volgende:

[..]
de stagiaire had gewoon op spotify piranha ingetypt voor wat inspirate en stuitte hierop :+

Samengevat:

Ilya: denkt kans te maken op een pools model, is in werkelijkheid een ingehuurde actrice. kan hem niks verrotten, zolang die maar zijn B&B kan verkopen
Rob: vind alles te dichtbij komen, geen wonder dat hij zich genoodzaakt voldoende om zicht op te geven voor B&B als een soort van last resort.
Ingrid: wat een heks is dat, iedereen die vriendelijk doet en een knuffel geeft moet ineens teveel van haar. heeft geen zin in relaties, wil gewoon haar B&B verkopen om terug te verkassen naar nederland om oma te zijn.
Daniel: Wilt aandacht voor zijn B&B, een (of meerdere) dames in zijn bed is een leuke bijkomstigheid
JP: ingehuurd om de B&B te verkopen, compleet nep, totaal niet uit op een relatie, vind bbqen leuker.
Dick: zijn hele houding is awkward. slaat compleet dicht met een camera erbij. zelfs het zoenen met moniek was awkward. Toch latent homo?
eveline: is psychisch niet helemaal goed. eerst smoorverliefd om Bart, dan weer twijfelen, dan weer helemaal hoteldebotel om vervolgens als hij terug moet komen er wel even bij te melden dat er nog iemand rondloopt waarmee de strijd nog niet gestreden is.
Petra: enige normale van het hele stelletje, heeft gewoon lol en een we zien wel houding
Magda: past prima met Eugene, lijkt mij een opa en oma waar de kleinkinderen graag naar toegaan, zolang je maar doet wat magda in haar hoofd heeft :P

Ingehuurde actrice maar wel behoorlijk low budget dan _O-

Gene lijkt me idd een leuke opa. Magda is wat rigide maar tegelijkertijd weten kinderen wel waar ze aan toe zijn met haar verwacht ik dus zullen ze er wel goed op gaan. En gene is een mooie tegenhanger dus er is wel wat balans.

Die zoen tussen Moniek en Dick was hét cringe-moment van 2025.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 11:52:37 #110
3542 Gia
User under construction
pi_218629424
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 12:41 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Maar zo ook bij Eveline. Ze laat Bart terugkomen, omdat ze dan beter kan vergelijken. Maar ze geeft daarmee wel een signaal af. Schijnt ook mot te zijn tussen die twee, bij de reunie. Misschien wel over deze signalen. Bart denkt dat hij haar heeft.
pi_218631276
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:52 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar zo ook bij Eveline. Ze laat Bart terugkomen, omdat ze dan beter kan vergelijken. Maar ze geeft daarmee wel een signaal af. Schijnt ook mot te zijn tussen die twee, bij de reunie. Misschien wel over deze signalen. Bart denkt dat hij haar heeft.
Ik zag Bart ook alleen lopen bij die uitgelekte foto's van de reunie, hoop dat Eveline bij zinnen is gekomen.
  Miss 200.000.000! zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:47:23 #112
367000 roos94
pi_218632159
Lieske op maandag:

Lieske op dinsdag:

Lieske op woensdag:
pi_218646640
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 16:47 schreef roos94 het volgende:
Lieske op maandag:

[ afbeelding ]

Lieske op dinsdag:

[ afbeelding ]

Lieske op woensdag:
[ afbeelding ]
Lieske gaat het romantisch niet redden, maar misschien wel een commerciele samenwerking met pettra, ze zijn er al hard mee bezig iig.
pi_218646846
Voorspelbaar laatste uitzendingen, weinig verrassend. JP met een parkeerbon was nog het leukste in die soapserie. Niks mis met lelijke kerels, mits ze humor en charisma hebben, JP is een lege huls.

Ik vind trouwens dat Pettra daar op Lesbos maar twee zeer desolate sneue vakantiehuisjes heeft in een dorre omgeving. Pettra mist net als Rob een lekker jong strak wijf.

Die Monique met haar kaas- en poolsevrouwen allergie, toedeloe. Sylwia leek bijna geschokt, haar gezicht zag er nu nog meer ontploft uit na een week die schildpad Illya doorstaan.

Ik vind die scenes tegen de spiegel praten enorm nep, niet meer doen, regie!

Magda stopt haar loge's in een soort kelderkamertje met piepklein raampje, je zult daar maar voor moeten betalen als B&B overnachting.

Rob is gewoon dikke snot. "Verder te ontdekken" Hoepel toch op, dikke sneuneus. "Of mijn hart nog sneller gaat kloppen?" Hij bedoelt een ander lichaamsdeel.
  maandag 1 september 2025 @ 01:45:31 #115
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218646862
Nou. Lieske wordt m niet.
Gene voelt als een broer.
Die ene bij die kikker naar huis. Blijft die 1x neuken pleite Poolse over.
Seizoen met 0 matches?
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 1 september 2025 @ 10:01:05 #116
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218648964
De sjeu is eruit, je hoeft eigenlijk al niet meer te kijken , dit is gewoon de tijd opvullen.
Mooi geweest.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218649182
Ik weet niet of ik de laatste week nog ga kijken. Ik vind dit hele seizoen wel een beetje sloom voortkabbelen. Denk dat 9 B&B-eigenaren toch wat veel is. Daarnaast zijn het op allemaal een beetje saaie mensen.

Magda: Dat hoofd lijkt altijd op onweer te staan. Is opzoek naar een tweede Leen. Heeft een heel eisenpakket. Op die leeftijd moet je niet meer teveel eisen stellen als je nog gelukkig wil worden in de liefde.

Daniël: Komt over als iemand die alleen maar meedoet voor de fame. Verder ook vrij inhoudsloos.

JP: Lunchen, BBQ'en, zuipen en typische dagen beleven. Lijkt me verder een prima kerel maar voor dit programma ook te weinig interessant gebleken.

Rob: Zoekt gewoon een jonge deerne, niet gekregen. En god wat is die man saai zeg.

Petra: Zoekt ook een jonge deerne, ook niet gekregen. Vrij weinig inhoudelijks van gezien.

Illya: Zeeuwse boer die wat ongemakkelijk met vrouwen is. Ook weinig spraakmakend.

Ingrid: Die lijkt echt alleen mee te doen om haar B&B te verkopen. Heeft geen enkele man dichtbij gelaten. Nou waren het eigenlijk ook stuk voor stuk wat zielige types.

Eveline: Kan nog wel de liefde vinden denk ik maar verder ook weinig boeiend.

Dick: De slangenvanger met zijn idioot grote glimlach. Voor het programma wel leuk dat ze eens een andere omgeving hebben.

Al met al denk ik dat de energie wel een beetje uit het programma is. Denk dat het ook niet meevalt om een paar leuke kandidaten en deelnemers te zoeken die wat mooie televisie opleveren. Met 9 deelnemers is het ook wat lastiger om als kijker geboeid te blijven. Dan blijft er m.i. toch te weinig diepgang over. Er zijn ook weinig deelnemers waar je je echt lekker aan kunt lopen irriteren of die een enorme gunfactor hebben.

Bij gebrek aan beter is het in de zomer een goed alternatief maar echt boeiend is het dit seizoen nooit echt geweest. In één woord samengevat:

Gezapig
pi_218650943
Nou er blijven weer weinig setjes over. Track record misschien van 1 setje en dan was dat het weer voor dit seizoen….
Allemaal cabaretteketet!
pi_218651874
Heel apart dat die Eveline Bart terughaalt met de melding "er is nog iemand anders, je moet er wel voor vechten". Hij is daar toch al meerdere dagen geweest? Ze is zelfs daar al geweest, heeft bij hem geslapen en zijn auto geleend. Wat ze moet ze nog meer van Bart weten? Lijkt me gewoon een productie dingetje weer.
pi_218654375
Monique is wel een baas. Ze zegt wel duidelijk waar het op staat.
Sylwia gedraagt zich echt als een kleuter/ dom blondje.
pi_218654838
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:34 schreef Irri-tante het volgende:
Monique is wel een baas. Ze zegt wel duidelijk waar het op staat.
Sylwia gedraagt zich echt als een kleuter/ dom blondje.
En heb je die kop gezien, ze is lelijk botox ziet er niet uit.

Die Sylwia😝
pi_218654995
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 20:18 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
En heb je die kop gezien, ze is lelijk botox ziet er niet uit.

Die Sylwia😝
Ik moet er wel om lachen, ze is tenminste kleurrijk itt die saaie zure Zeeuwse met haar Potter.
  maandag 1 september 2025 @ 20:35:14 #123
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218655054
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik moet er wel om lachen, ze is tenminste kleurrijk itt die saaie zure Zeeuwse met haar Potter.
Ik vond mevrouw Potter in combinatie met die achterlijke Poolse actrice toch een stuk vermakelijker om naar te kijken.
Wat een afknapper van een vrouw :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218655964
Geen greintje humor in die zeeuwse te vinden, wat sylwia teveel heeft had zij veels te weinig
  maandag 1 september 2025 @ 22:10:09 #125
338319 ZarB
Piña colada
pi_218656084
Magda en Gene: ik weet niet hoor maar als je een maatje vindt om je laatste jaren mee door te brengen mag je toch in je handjes knijpen? Ik vond haar, voor de verandering, echt een x sympathiek en adequaat overkomen. Genes vertrek verbaasde me. Het lijkt erop alsof de productie vraagt: zijn jullie verliefd? Nee? Wegwezen dan.

Monique en Illya passen 100 x beter bij elkaar. Je kunt van alles van haar vinden, maar Illya is net zo. Hij leek het oprecht moeilijk te vinden dat ze ging en heeft in die 3 dagen al meer empathie riching haar getoond dan richting al die andere vrouwen in het algemeen. Hij krijgt spijt als Pools geknipte haren op zijn hoofd.

Jp en Marianne: passen wel bij elkaar maar misschien gaat de oppervlakkigheid haar tegen staan. Of ze krijgt hem door elkaar gerammeld en er verandert iets of ze concludeert dat t m niet wordt.

Rob is blij dat Rob weer terug is zodat hij samen met Rob een geperst hart kan eten in een sjiek restaurantje. Rob houdt gewoon erg van Rob dus ik denk dat dat wel goed zit.

Pettera: jammer maar door Lieske kom je niet heen (of in). Die omgeving is idd treurig zoals iemand al zei. Dat hele eiland lijkt me 100 x niks, trouwens.

Dick en Moniek boeien me echt totaal niet. Saaiste en meest vermoeiende deelnemer. Ingrid weten we al. Eveline ben ik nog wel een beetje nieuwsgierig naar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')