Mooi, dan zijn ze het voor jou aan het maken. Ik ben het wel met de poster die je quote eens, het eerste seizoen was voor mij het beste. Dan is het ook leuk om te kijken naar hoe vreemd mensen zijn, zoals Jacob in Portugal of hoe die vrouw in Nederland alleen maar op zoek was naar klussers of mopperBert. Maar toen voelde het toch veel minder in scène gezetquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hmmm, eigenlijk vind ik het zo leuker dan hoe jij het beschrijft als mogelijkheid. Ik doorzie wel dat het veel gescript is en zo. Maar het interesseert mij echt geen fuck of een van hen een partner vindt. Gaat me meer om het kijken naar de karikaturen en me verbazen over hoe vreemd mensen zijn. Dus eigenlijk wel prima zo als het nu is. En die passende muziekjes en woordgrapjes maken het juist nog komischer.
Marianne was de 2e vrouw en Rob vond haar meteen al niks, besprak dat met Margot en die ging daar ook in mee ("nee marianne is niks voor jou") en toen Rob haar weg wilde sturen gaf Margot in de 1 op 1 momenten ook aan dat Marianne weggestuurd zou worden (toen marianne zich afvroeg wat ze zouden doen vandaag o.i.d)quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:32 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Dan is mij iets ontgaan, weet niet eens wie marianne is was en wat zou margot gezegt hebben dan?
Ik zet 'm net uit en had gelijk zoiets van jaaaaa kan niet wachten tot maandagquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:21 schreef aquawoman het volgende:
Monique bij Ilya confronteert Sylwia wel goed in de vooruitblik!
Margot was sowieso gek dat zij nog terugkwam, alsof Rob te veranderen is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik zet 'm net uit en had gelijk zoiets van jaaaaa kan niet wachten tot maandag![]()
Rob oh rob. Die lijkt echt niet te overzien wat voor effect zijn gedrag en keuzes hebben. Totaal verrast en overrompeld door het besef dat hij met zijn terughaal een bepaald signaal heeft afgegeven. En dan nu ook doodleuk dat gesprek aan gaan, want hij moet de boel natuurlijk wel voor zichzelf weer even comfortabel maken. Een relatie met Rob gaat vooral om Rob draaien gok ik. Margot, run.
Rob, die bij de geboorte tegen zijn kind zei: noem me maar gewoon Rob hoor, want "papa" komt veel te dichtbij.
de stagiaire had gewoon op spotify piranha ingetypt voor wat inspirate en stuitte hieropquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:59 schreef roos94 het volgende:
Had iemand ook opgemerkt dat bij het piranja vissen met dick en moniek ze muziek gebruikten van de Piranja uit de efteling![]()
![]()
Ik snapte ook niet waarom ze direct terug kwam. Maar ik vergeet ook steeds dat wij al weken hiernaar kijken. De gasten zitten er maar een paar dagen en zien niet wat wij zien. Dus dan snap ik wel dat keuzes soms onlogisch lijken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:41 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Margot was sowieso gek dat zij nog terugkwam, alsof Rob te veranderen is.
zal me ook niks verbazen als dit door de productie is verzonnen, omdat die andere 2 die er nog waren geen interessante TV gingen opleveren. "je mag die 2 naar huis sturen, maar dan moet je Margot bellen dat ze terugkomt"
Ingehuurde actrice maar wel behoorlijk low budget danquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
de stagiaire had gewoon op spotify piranha ingetypt voor wat inspirate en stuitte hierop
Samengevat:
Ilya: denkt kans te maken op een pools model, is in werkelijkheid een ingehuurde actrice. kan hem niks verrotten, zolang die maar zijn B&B kan verkopen
Rob: vind alles te dichtbij komen, geen wonder dat hij zich genoodzaakt voldoende om zicht op te geven voor B&B als een soort van last resort.
Ingrid: wat een heks is dat, iedereen die vriendelijk doet en een knuffel geeft moet ineens teveel van haar. heeft geen zin in relaties, wil gewoon haar B&B verkopen om terug te verkassen naar nederland om oma te zijn.
Daniel: Wilt aandacht voor zijn B&B, een (of meerdere) dames in zijn bed is een leuke bijkomstigheid
JP: ingehuurd om de B&B te verkopen, compleet nep, totaal niet uit op een relatie, vind bbqen leuker.
Dick: zijn hele houding is awkward. slaat compleet dicht met een camera erbij. zelfs het zoenen met moniek was awkward. Toch latent homo?
eveline: is psychisch niet helemaal goed. eerst smoorverliefd om Bart, dan weer twijfelen, dan weer helemaal hoteldebotel om vervolgens als hij terug moet komen er wel even bij te melden dat er nog iemand rondloopt waarmee de strijd nog niet gestreden is.
Petra: enige normale van het hele stelletje, heeft gewoon lol en een we zien wel houding
Magda: past prima met Eugene, lijkt mij een opa en oma waar de kleinkinderen graag naar toegaan, zolang je maar doet wat magda in haar hoofd heeft
Maar zo ook bij Eveline. Ze laat Bart terugkomen, omdat ze dan beter kan vergelijken. Maar ze geeft daarmee wel een signaal af. Schijnt ook mot te zijn tussen die twee, bij de reunie. Misschien wel over deze signalen. Bart denkt dat hij haar heeft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:41 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Margot was sowieso gek dat zij nog terugkwam, alsof Rob te veranderen is.
zal me ook niks verbazen als dit door de productie is verzonnen, omdat die andere 2 die er nog waren geen interessante TV gingen opleveren. "je mag die 2 naar huis sturen, maar dan moet je Margot bellen dat ze terugkomt"
Ik zag Bart ook alleen lopen bij die uitgelekte foto's van de reunie, hoop dat Eveline bij zinnen is gekomen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar zo ook bij Eveline. Ze laat Bart terugkomen, omdat ze dan beter kan vergelijken. Maar ze geeft daarmee wel een signaal af. Schijnt ook mot te zijn tussen die twee, bij de reunie. Misschien wel over deze signalen. Bart denkt dat hij haar heeft.
Lieske gaat het romantisch niet redden, maar misschien wel een commerciele samenwerking met pettra, ze zijn er al hard mee bezig iig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:47 schreef roos94 het volgende:
Lieske op maandag:
[ afbeelding ]
Lieske op dinsdag:
[ afbeelding ]
Lieske op woensdag:
[ afbeelding ]
En heb je die kop gezien, ze is lelijk botox ziet er niet uit.quote:Op maandag 1 september 2025 19:34 schreef Irri-tante het volgende:
Monique is wel een baas. Ze zegt wel duidelijk waar het op staat.
Sylwia gedraagt zich echt als een kleuter/ dom blondje.
Ik moet er wel om lachen, ze is tenminste kleurrijk itt die saaie zure Zeeuwse met haar Potter.quote:Op maandag 1 september 2025 20:18 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
En heb je die kop gezien, ze is lelijk botox ziet er niet uit.
Die Sylwia😝
Ik vond mevrouw Potter in combinatie met die achterlijke Poolse actrice toch een stuk vermakelijker om naar te kijken.quote:Op maandag 1 september 2025 20:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik moet er wel om lachen, ze is tenminste kleurrijk itt die saaie zure Zeeuwse met haar Potter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |