SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dan loop je een kas inquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:53 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zou wel wat meer bossen willen zien, heb de zee nu al vaak genoeg gezienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pinniequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaag wel ok
ben wel echt weer in shock van het 17 jarig meisje
waar gaat het verdomme heen
How can I make this topic about me?![]()
Het is Groningenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hopen dat er niet teveel methaan in de lucht hangt
De ene gasbel of de andere maakt ook niet meer uitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die schijn ik ook wel regelmatig van de binnenkant te zienquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Efteling heeft ook geurkaarsen nu
Ik wil ze allemaal
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Over 2 wekenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Efteling heeft ook geurkaarsen nu
Ik wil ze allemaal
En ik zou wel wat meer de zee willen zien. Hier is heel veel bos.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:53 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zou wel wat meer bossen willen zien, heb de zee nu al vaak genoeg gezienHow can I make this topic about me?![]()
Lekker langs de zee lopen, op het strand.... Het geruis van de golven, zand, zon....How can I make this topic about me?![]()
nou nou nou...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is Groningen
De ene gasbel of de andere maakt ook niet meer uit
How can I make this topic about me?![]()
Het strand heeft mij wel veel geholpen na m'n burnout, dat dan weer welquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker langs de zee lopen, op het strand.... Het geruis van de golven, de zeelucht, zand, zon....
Maar zodra je een tosti in een strandtent neemt, dan ben je faillietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Klopt. En anders produceer ik het zelf wel...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is Groningen
De ene gasbel of de andere maakt ook niet meer uit![]()
De prijzen zijn behoorlijk ja. Maar waar niet.... Doe hier een terrasje (12 uurtje met wat te drinken) en je ook al snel op de 20 euroquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het strand heeft mij wel veel geholpen na m'n burnout, dat dan weer wel
Maar zodra je een tosti in een strandtent neemt, dan ben je faillietHow can I make this topic about me?![]()
Yep, gaat nergens meer over. Ik kocht hier gisteren een traytje bier, moest er 50 euro voor betalenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De prijzen zijn behoorlijk ja. Maar waar niet.... Doe hier een terrasje (12 uurtje met wat te drinken) en je ook al snel op de 20 euro
Ik ging/ga vaak even naar zo'n meer in Friesland. Of bizar veel sporten. Elke dag 2 uur....quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het strand heeft mij wel veel geholpen na m'n burnout, dat dan weer welHow can I make this topic about me?![]()
Heerlijk, ff verstand op nul, en gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ging/ga vaak even naar zo'n meer in Friesland. Of bizar veel sporten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daarom ook gewoon schultenbraü kopen. Tree kost een tientjequote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, gaat nergens meer over. Ik kocht hier gisteren een traytje bier, moest er 50 euro voor betalen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Was bij een soort van festival, denk niet dat ze het echt zouden waarderen als ik met een traytje schultenbrau aankom lopenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon schultenbraü kopen. Tree kost een tientje
Lopen op een loopband een half uur, 2 km roeien, dan nog wat apparaten en je bent zo ruim 2 uur in de sportschool. De tijd vliegt om.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heerlijk, ff verstand op nul, en gaanHow can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: