Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vanavond doe ik het anders.
Ik heb net aardappels gekookt, die ga ik vanavond lekker opbakken, met kip erbij en sla
Eerste keer was na het aardappel koken, tweede na het opbakken?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
Vanavond doe ik het anders.
Ik heb net aardappels gekookt, die ga ik vanavond lekker opbakken, met kip erbij en sla
Halve fles uiteraardquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Eerste keer was na het aardappel koken, tweede na het opbakken?
Maar klinkt goed. Wel gebakken aardappels met saus?
Oke IQ loze huisvrouwquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:18 schreef GGMM het volgende:
3rr0r probeert met man en macht zijn prietpraat te verdedigen
Geheid, er zit een brigade klaar die zich op alles stort dat niet in de bewoordingen is die hen aanstaan. Desnoods lezen ze iets in je post wat er niet staat om los te gaan en voor zichzelf een beloninkje in hun brein te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Grimmig sfeertje in dat topic nu
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:06 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Goed nieuws. De verbouwing begint dan weliswaar later dan gepland, in de definitieve planning die ik van de aannemer heb mogen ontvangen staat ook dat ze eerder op gaan leveren.
Super fijn nieuws. In dm is ruimte voor inspiratiefoto’s van wat je allemaal laat verbouwen en wat je hebt uitgezochtquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:06 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Goed nieuws. De verbouwing begint dan weliswaar later dan gepland, in de definitieve planning die ik van de aannemer heb mogen ontvangen staat ook dat ze eerder op gaan leveren.
Ja doe maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:22 schreef Anneloos het volgende:
Zal ik sushi bestellen? De eeuwige struggle op salarisdag
Hoor je dat @Wereldgozer? Thanks @GGMMquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja doe maar
Geniet er lekker van je hebt het verdiend
Lief van je makker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja doe maar
Geniet er lekker van je hebt het verdiend
Je post 2 keer dezelfdequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1526 6/6
🟩⬛🟩🟨⬛
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1526 6/6
🟩⬛🟩🟨⬛
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Wtf is dit
Wtfquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:11 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie ga je vandaag trouwen of volgende week
Ben de datum even kwijt omdat ik niet uitgenodigd ben
Volgende weekquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:11 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie ga je vandaag trouwen of volgende week
Ben de datum even kwijt omdat ik niet uitgenodigd ben
Leuk hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gisteren naar Real Betis geweest. Enorm genoten, en even een X-draadje er van gemaakt.
https://x.com/Alaphilippe_/status/1959157141048103067
Wel in NL?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgende week
En troost je, alleen mijn ouders zijn erbij. Verder helemaal NIEMAND. Omdat we mensen haten en zo. En feestjes vind iedereen gezellig behalve wij.
Op maandagochtend trouwen bij de gemeente?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgende week
En troost je, alleen mijn ouders zijn erbij. Verder helemaal NIEMAND. Omdat we mensen haten en zo. En feestjes vind iedereen gezellig behalve wij.
Combinatie afspraak met paspoort aanvraag. Klein half uurtje al met al.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Op maandagochtend trouwen bij de gemeente?
Ja, wilden eerst Schotland volgend jaar doen, maar wilden niet langer wachten. Dit is eigenlijk dus puur administratief, volgend jaar iets groters.quote:
Het woordle bad is een warme, makker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zal ik ook meedoen met Woordle? Ik speel toch altijd Codycross op m'n foon wanneer ik aan het schijten ben, dus ik ken het principe.
Ik zou het in ieder geval heel leuk vinden!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zal ik ook meedoen met Woordle? Ik speel toch altijd Codycross op m'n foon wanneer ik aan het schijten ben, dus ik ken het principe.
Lijkt mij echt niet de weg voor jouquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon doen drizzt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:36 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Lijkt mij echt niet de weg voor jou
Ja, leukquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |