Nych wordt momenteel binnen de landsgrenzen al op minuten gereden, die zijn lekker gaan vieren. Voormalig W-52 fenomeen Jose Neves fietst daar inmiddels ook weer vrolijk rond trouwens, benieuwd of Anicolor die gaat oppikken.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit weekend een serieuze aankomst bergop in GB.
Anicolor start ook, maar die zullen wel 50% wattageverlies kampen buiten de landsgrenzen.
Het zou kunnen, maar ik verwacht brakke broddelwerken met een veel te simpel algoritme dat uiteindelijk belachelijke resultaten oplevert.quote:
Sowieso vraag ik me af hoeveel mensen überhaupt op Cyclingflash kijken voor resultaten, iedereen gaat toch wel naar STEEF of anders Firstcyclingquote:
Lijkt een soort ELO rating maar daar voor meer tegenstanders.quote:
Ik weet niet hoe het nu met Cyclingflash zit maar eerst was het erg onvolledig.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso vraag ik me af hoeveel mensen überhaupt op Cyclingflash kijken voor resultaten, iedereen gaat toch wel naar STEEF of anders Firstcycling
En waarom is die ploeg blijkbaar de enige die hier met een fatsoenlijke sprinter start?quote:Op donderdag 4 september 2025 15:33 schreef VoMy het volgende:
Waarom leggen ze in GeeBee altijd oneindig veel van die zaaddodende sprintetappes neer die al jaren uitsluitend worden gewonnen door Jumbo-Visma?
Zaterdag 5,5 kilometer aan 7,3%quote:Op donderdag 4 september 2025 21:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En waarom is die ploeg blijkbaar de enige die hier met een fatsoenlijke sprinter start?
Volgens mij is de rest van de week wel wat lastiger: al kan Brennan ook een lastig parcours wel aan
een zeer korte individuele tijdrit over maximaal 8 kilometer als eerste rit van een rittenwedstrijd bij de mannen elite; bij de vrouwen en junioren geldt een maximale afstand van 4 kilometer volgens de regels van de UCI.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Wat is eigenlijk de definitie qua proloog? In Istanbul is ie 7.5km, maar dat is vrij veel toch?
Op PCS was het gisteren namelijk wel gewoon 'stage 1', maar dat is alsnog veranderd in proloog.
Dan kon het nog net!quote:Op vrijdag 5 september 2025 06:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
een zeer korte individuele tijdrit over maximaal 8 kilometer als eerste rit van een rittenwedstrijd bij de mannen elite; bij de vrouwen en junioren geldt een maximale afstand van 4 kilometer volgens de regels van de UCI.
Hij zakte er wel heel plots doorheen, wat dat betreft geloof ik het nog wel. Morgen zal het een en ander wel duidelijk worden.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:04 schreef The_Undertone het volgende:
De nieuwe R.EV is uit:
Geen etappezege dus voor Evenepoel. Hij zat nochtans goed gepositioneerd bij het ingaan van de slotkilometer, maar op vierhonderd meter van de streep zakte de dubbele Olympische kampioen er uiteindelijk door. Een gevolg van een kettingprobleem, zo blijkt. “Ik had even een schakelprobleem, waardoor mijn ketting op het buitenblad ging”, vertelde hij na de streep. “Daardoor geraakte ik het momentum kwijt en werd ik overspoeld door anderen. Anders had ik wel meegesprint.”
Gaat Wielerflits nou serieus talloze volkomen achterlijke artikelen pompen gebaseerd op hun eigen totaaldebiele en onjuiste rankingsysteem?quote:Op zaterdag 6 september 2025 07:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Picnic PostNL heeft behoefte aan types als James Knox en William Barta
Leer mij Youri kennen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 07:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gaat Wielerflits nou serieus talloze volkomen achterlijke artikelen pompen gebaseerd op hun eigen totaaldebiele en onjuiste rankingsysteem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |