quote:België neemt opnieuw afscheid van een wielergrootheid. Walter Godefroot is op 82-jarige leeftijd overleden. Hij won als renner de Ronde van Vlaanderen, Parijs-Roubaix en Luik-Bastenaken-Luik, en behaalde ook successen als manager.
Heeft een dik palmares als renner maar door mijn leeftijd moet ik bij hem vooral denken aan de tijd als manager van T-Mobile in de jaren '90.quote:
Boevenmanager van Telekom en Astanaquote:Op maandag 1 september 2025 16:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft een dik palmares als renner maar door mijn leeftijd moet ik bij hem vooral denken aan de tijd als manager van T-Mobile in de jaren '90.
Het waren boeven, zoals bijna iedereen in die tijd. Toch hadden Godefroot en Pevenage wel een bepaalde sympathie.quote:Op maandag 1 september 2025 16:52 schreef mitt het volgende:
[..]
Boevenmanager van Telekom en Astana![]()
Weinigen zullen hem nog kennen als renner.
Tom Hirschi. Al zie ik Daphne Schippers er ook wel inquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Iemand met een bijzondere kaaklijn.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2025 13:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit weekend een serieuze aankomst bergop in GB.
Anicolor start ook, maar die zullen wel 50% wattageverlies kampen buiten de landsgrenzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |