abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218554241
Hah ik had geld moeten inzetten 😂🤣😂 de boze mama is al aan het poetsen want ze gaan zo al weg 😂🤣 maar het is zoooo leuk 🤣😂
pi_218554242
DBM rijdt een Renault....? Ze zijn met 4 personen. Gaan niet naar de camping. Dan past dat toch in de auto zonder dakkoffer? Desnoods je kleding in vacuüm zakken. En dan wel de stepjes mee maar geen bescherming voor armen en benen. Ook niet echt logisch. En handdoeken tekort, hoe dan. Je kom toch schoon uit de douche? Doek laten drogen en weer on gebruik nemen.
pi_218554245
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 11:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Demammavan: fijn ook om te weten dat Rens last had van zijn buik.
Waarom zou je dat delen?
Ik vind het sowieso opmerkelijk dat ze de hele tijd updates geeft over de vakantie van Julia en Rens. Interessant dat Rens buikpijn heeft en zichzelf waarschijnlijk volledig leeg schijt.
pi_218554247
Zit die vrouw voor annemarie bij het knolhobbelen nu helemaal scheef op het paard? Of wordt er het beeld vervormd?
pi_218554256
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 11:24 schreef Lalaland79 het volgende:
DBM rijdt een Renault....? Ze zijn met 4 personen. Gaan niet naar de camping. Dan past dat toch in de auto zonder dakkoffer? Desnoods je kleding in vacuüm zakken. En dan wel de stepjes mee maar geen bescherming voor armen en benen. Ook niet echt logisch. En handdoeken tekort, hoe dan. Je kom toch schoon uit de douche? Doek laten drogen en weer on gebruik nemen.
Je bent toch niet serieus bezig het proberen te begrijpen he? 😂🤣 ik heb deze week nog niets gezien of gelezen bij haar waarvan ik dacht "ja snap ik!"
pi_218554331
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 11:25 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Ik vind het sowieso opmerkelijk dat ze de hele tijd updates geeft over de vakantie van Julia en Rens. Interessant dat Rens buikpijn heeft en zichzelf waarschijnlijk volledig leeg schijt.
Snap ik ook niks van. Wat boeit het.
En dan het: zijn we weer compleet! Alsof iedereen nog thuis woont.
pi_218554355
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 11:26 schreef Post-its het volgende:
Zit die vrouw voor annemarie bij het knolhobbelen nu helemaal scheef op het paard? Of wordt er het beeld vervormd?
Nee, ik zag het ook. Ongelijke beugels en/of het zadel scheef.
pi_218554369
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 11:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Demammavan: fijn ook om te weten dat Rens last had van zijn buik.
Waarom zou je dat delen?
En: Ze gaan lopen naar DE waterval.

Leuke info voor haar, maar niet voor haar volgers. Maar alles voor de content.
Net als de zogenaamde chocolade salami. Het recept alleen voor de subscribers! Oftewel: ga even naar de Allerhande site. Arretjescake dus.
pi_218554395
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 11:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar echt 😂 had het al langs zien komen maar 45 euro voor een advent calendar mensen 😵 echt never nooit niet (moet iedereen voor zich weten natuurlijk.. maar ik ga het niet doen al zijn we echt niet arm... en Debbie klaagt over geldnood dus snap niet dat ze dit zelfs overweegt)
Ik hou van adventskalenders! ¤45,00 vind ik geen schokkend bedrag. Ik ga even bij haar kijken waar het voor is.
pi_218554405
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 11:50 schreef Harper het volgende:

[..]
En: Ze gaan lopen naar DE waterval.

Leuke info voor haar, maar niet voor haar volgers. Maar alles voor de content.
Net als de zogenaamde chocolade salami. Het recept alleen voor de subscribers! Oftewel: ga even naar de Allerhande site. Arretjescake dus.
_O- _O- _O-
pi_218554426
Oh, superleuke adventskalender! Prijs lijkt me prima voor wat je krijgt.
pi_218554499
Leuk dat Tamara + de kinderen het zo leuk hebben op vakantie. Dat fixt ze toch maar in haar eentje.

(Mod: openbare threads greatgrandmultimama)
pi_218554503
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 12:01 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh, superleuke adventskalender! Prijs lijkt me prima voor wat je krijgt.
Tja dat is ieders goed recht om te vinden natuurlijk 👍 (ik kijk dan naar hoeveel het jaar lang bruikbaar is en dan blijven ongeveer 20 tegels over.. voor 36 euro heb je 55 tegels.. maar het uitpakken enzo is ook leuk dus begrijp het prima dat mensen het kopen verder. Maar Debbie heeft het vaker over dat ze niet alles kan betalen en daarin keuzes moet maken.. en dan vind ik dit geen prio aankoop zeg maar..
pi_218554527
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 12:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Tja dat is ieders goed recht om te vinden natuurlijk 👍 (ik kijk dan naar hoeveel het jaar lang bruikbaar is en dan blijven ongeveer 20 tegels over.. voor 36 euro heb je 55 tegels.. maar het uitpakken enzo is ook leuk dus begrijp het prima dat mensen het kopen verder. Maar Debbie heeft het vaker over dat ze niet alles kan betalen en daarin keuzes moet maken.. en dan vind ik dit geen prio aankoop zeg maar..
Het is een aff-link dus ze hoopt er zelf lekker aan te verdienen.
pi_218554543
Sanneke op een reactie op threads ‘Maar dat een man van 38 jaar een meisje van 23 paalt ziet niemand’

Dezelfde Sanneke:
‘My god.. wat een niveau hier. Toen ik me vol liet ‘blaffen’ was de situatie wel stabiel. ’

Ik vind het allebei geen normale taal. Maar als zij het zegt is het prima?
pi_218554569
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 12:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik volg haar al heel lang en dit is niet wat ik voorbij zie komen.

Dat veel mensen (hier op Fok) vinden dat ze te veel koopt, klopt. Dat Roy daar eens wat van heeft gezegd (die reel van die kunst-tak), klopt. Maar zij zelf heeft daar nog nooit iets over gedeeld, zeker niet als het gaat om keuzes maken.
pi_218554582
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 12:19 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik volg haar al heel lang en dit is niet wat ik voorbij zie komen.

Dat veel mensen (hier op Fok) vinden dat ze te veel koopt, klopt. Dat Roy daar eens wat van heeft gezegd (die reel van die kunst-tak), klopt. Maar zij zelf heeft daar nog nooit iets over gedeeld, zeker niet als het gaat om keuzes maken.
Zeker wel dat ze daar over gedeeld heeft!
pi_218554609
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 12:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zeker wel dat ze daar over gedeeld heeft!
Dit zijn echt eigen interpretaties.

Ik heb Debbie nog nooit horen zeggen: dit kopen we niet, want dat kunnen we niet betalen.

Dat je je kunt afvragen waarom ze een te kleine lease-auto kopen, snap ik. En dat zal met budget te maken hebben. Dus er zullen bij hen thuis (net zoals overal) keuzes worden gemaakt. Maar overall laat Debbie zich niet leiden door haar financiële budget (gezien haar boekenfetisj).
pi_218554618
Ik vind die vraag over flirtende vaders aan judith wel raar hoor.
pi_218554650
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 12:26 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Dit zijn echt eigen interpretaties.

Ik heb Debbie nog nooit horen zeggen: dit kopen we niet, want dat kunnen we niet betalen.

Dat je je kunt afvragen waarom ze een te kleine lease-auto kopen, snap ik. En dat zal met budget te maken hebben. Dus er zullen bij hen thuis (net zoals overal) keuzes worden gemaakt. Maar overall laat Debbie zich niet leiden door haar financiële budget (gezien haar boekenfetisj).
Jij hebt het hele opvang verhaal gemist? Dat ze dat niet konden betalen? Maar ondertussen kocht ze hele limited edition reeksen van boeken? En dat ze moest kiezen tussen nagels en kapper en dat ze graag weer extentions wilde maar dit niet haalbaar was financieel?
Helemaal prima hoor maar ik heb het niet zelf verzonnen ze heeft het zelf gezegd
pi_218554655
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 12:27 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik vind die vraag over flirtende vaders aan judith wel raar hoor.
Ik ook 🤔 dat zijn toch hele andere reizen lijkt mij
pi_218554693
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 11:22 schreef Post-its het volgende:

[..]
Pak n bezem, doekje en een emmer water em ze kunnen weer spelen....
Als je toch het huisje al moet soppen heb je dat doekje al bij de hand, lijkt me🤣 Ik zie trouwens nagenoeg droge modder. Kom op hoor, als je kinderen daar al niet meer op durven of mogen… Idd zo weg met een bezem en anders zit er maar een beetje modder aan de kleding. Ze wast toch 18 keer per week, dus ook deze kleding kan zo mee toch…
pi_218554725
Ik heb de adventkalender die Debbie deelt ge-preorderd (niet bij mamanova, bij een andere kleine ondernemer). Vind het een prima bedrag voor het merk en de kinderen zijn er dol op.

DBM; blubsie op de glijbaan 🤦‍♀️ er ligt een beetje modder op, even een beetje eraf vegen, een keertje glijden en klaar. Die kleren moeten toch in de was. Met dr: 'nu kunnen ze niet meer glijden' en 'ons speeltuintje', is niks van jullie bij🙈.
pi_218554780
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 12:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Jij hebt het hele opvang verhaal gemist? Dat ze dat niet konden betalen? Maar ondertussen kocht ze hele limited edition reeksen van boeken? En dat ze moest kiezen tussen nagels en kapper en dat ze graag weer extentions wilde maar dit niet haalbaar was financieel?
Helemaal prima hoor maar ik heb het niet zelf verzonnen ze heeft het zelf gezegd
Jij hebt gemist dat ze geen KOT konden ontvangen? Nogal wiedes dat je dat dan niet kunt betalen van 1 salaris. DIe extentions was ik even kwijt, maar aan de andere kant zie je ook dat ze er geen botox-behandeling om laat.

En wat betreft kinderopvang en extensions is het iets dat maandelijks terugkomt en dan is het veel in kosten. Een adventskalender is (in principe) een eenmalige uitgave.
pi_218554813
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 11:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar echt 😂 had het al langs zien komen maar 45 euro voor een advent calendar mensen 😵 echt never nooit niet (moet iedereen voor zich weten natuurlijk.. maar ik ga het niet doen al zijn we echt niet arm... en Debbie klaagt over geldnood dus snap niet dat ze dit zelfs overweegt)
DIt is echt iets anders dan keuzes maken. Sanneke, die klaagt over dat alles zo duur is. DBM klaagt over haar wasmuntje van ¤5,00. De klaagzangen van Debbie gaan echt over andere dingen dan over geldnood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')