RealityFBI heeft de story weer verwijderd. Het ging over Tim en volgens mij is al eerder door Juicechannels gedeeld dat zij een relatie zouden hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:30 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik zie het niet op Reality FBI. Kan het niet vinden.
Gaat dan overigens niet om een nieuwe relatie, dit was de man met wie ze al vreemdging, toch? Waardoor de poly is geklapt? Die 2 gaan dan al zo' n anderhalf jaar met elkaar.
Blijkbaar vindt MB het vervullen van haar eigen behoeftes belangrijker dan het in stand houden van het poly- gezin dat ze zo graag wilde. Erg voor die kinderen.
Geen idee. Je kunt het RealityFBI vragen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:39 schreef lila01 het volgende:
Ja, dat het om die Tim bij PSV ging was al eerder bekend. Vraag me af waarom de juicechannel het heeft weggehaald. Zouden de Bollens er een advocaat op hebben gezet?
Nah... ik vond het opvallend dat de juice zo snel weg was. Alsof ze zijn gesommeerd om het te verwijderen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:40 schreef Cyan het volgende:
[..]
Geen idee. Je kunt het RealityFBI vragen.
Inderdaad, hij lijkt een beetje op Koen. Had hem inderdaad ook zo gevonden. Koen 2.0quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:15 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Een google hit en je hebt de beste man z'n naam te pakken. Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel het missende puzzelstukje is. Mb heeft een ander en alle vage stories vallen op z'n plek als je het mij vraagt. Ben eigenlijk wel een beetje Bollen moe.. Heeft wel wat van Koen trouwens. Noemen we haar vanaf nu ook Michelle Walk 🤣
Ik ben gestopt met haar volgen. Wat een irritant mens is datquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:37 schreef JaNeeDan het volgende:
Tienvanwil: die lach! Ik vind haar zo nep.
Hij heeft ook met Koen gevoetbald in hetzelfde team.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:43 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Inderdaad, hij lijkt een beetje op Koen. Had hem inderdaad ook zo gevonden. Koen 2.0
Dan zou het (als we het mogen geloven) al twee jaar gaande zijn. Wat heeft ze dan een dubbelleven geleid. En waarom dan al die aandacht voor de poly willen? Op tv zelfs? Was dat om Tim de ogen uit te steken? Of zit hij ook in een relatie? We wachten het af.
Ja, hij is getrouwd en heeft twee kinderen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:43 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Inderdaad, hij lijkt een beetje op Koen. Had hem inderdaad ook zo gevonden. Koen 2.0
Dan zou het (als we het mogen geloven) al twee jaar gaande zijn. Wat heeft ze dan een dubbelleven geleid. En waarom dan al die aandacht voor de poly willen? Op tv zelfs? Was dat om Tim de ogen uit te steken? Of zit hij ook in een relatie? We wachten het af.
Misschien moet ik ook niet meer bij haar kijken. Ik kom haar weleens tegen in het wild en vind dat dan ook altijd zo raar😂quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:43 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met haar volgen. Wat een irritant mens is dat
En met Michelle's broer Robin.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hij heeft ook met Koen gevoetbald in hetzelfde team.
Als het waar is, dan is Mies ook niet te vrouwen. Heeft ze 2 gezinnen om zeep geholpen. Geef haar een taak en ze gaat er vol voor 😜 onze perfectionistequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:45 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ja, hij is getrouwd en heeft twee kinderen.
Ze heeft letterlijk gezegd dat ze al maanden niet naar de kapper was geweest omdat ze keuzes moeten maken waar ze haar geld aan uit kon geven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Budgetteren is wel iets anders als ik heb geen geld. Ze vonden de opvang te duur. En ze doet blijkbaar liever haar nagels dan naar de kapper gaan. Terwijl die nagels in verhouding veel duurder zijn, maar goed. Budgetteren betekent niet dat ze geen geld hebben. Maar dat ze het anders wil besteden (aan nog meer meuk in haar proppen blijkbaar)
Poeh, inderdaad. Nog een gezin stuk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:52 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Als het waar is, dan is Mies ook niet te vrouwen. Heeft ze 2 gezinnen om
zeep geholpen. Geef haar een taak en ze gaat er vol voor 😜 onze perfectioniste
Ho! Hier heeft natuurlijk niet alleen M een rol in gehad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:52 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Als het waar is, dan is Mies ook niet te vrouwen. Heeft ze 2 gezinnen om zeep geholpen. Geef haar een taak en ze gaat er vol voor 😜 onze perfectioniste
Nee, natuurlijk niet. JvP heeft zelf gekozen voor MB.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ho! Hier heeft natuurlijk niet alleen M een rol in gehad.
De poly is natuurlijk gegroeid en als het klopt dat de man van J er ook aan mee heeft gedaan (dat weet ik alleen van hier) zijn er 4 volwassenen bij betrokken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:00 schreef lila01 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. JvP heeft zelf gekozen voor MB.
Ze kan het gewoon als appje gestuurd hebben hequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:09 schreef opwegnaar het volgende:
Sanne van 'onsgezinanhierendaar' liet een bewerkte foto van de bank zien en zei dat ze Pim hiermee wilde laten schrikken..zouden zij weer bij elkaar zijn?
😂quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:40 schreef Cyan het volgende:
[..]
Geen idee. Je kunt het RealityFBI vragen.
Als het waar is, dan is Mies ook niet te vrouwen. Heeft ze 2 gezinnen om zeep geholpen. Geef haar een taak en ze gaat er vol voor 😜 onze perfectionistequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:45 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ja, hij is getrouwd en heeft twee kinderen.
Oh dat vindt ik altijd zo'n dooddoener... Het overkwam haar zeker? Opeens lag ze met 3 mensen in bed 🤣quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ho! Hier heeft natuurlijk niet alleen M een rol in gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |